Jump to content

Przekładka foteli GC 99-00

Marek Sowa
 Share

Recommended Posts

Witam forumowiczów,

przeszukiwałem wiele tematów z fotelami ale nie znalazłem odpowiedzi czy fotele np. z wrx 2001-2007 będą pasowały do modelu GC 99-00. 

U siebie mam fotele welurowe fotele jak w matizie i aż źle się na nich siedzi, a kubłów nie chce kupować bo niewygodne. Siedziałem kiedyś w fotelu z modelu GT i były fajne lecz nie podobały mi się wizualnie=]

Jakie fotele można montować do modelu GC? może jakieś akcesoryjne? firmy? jestem w temacie zielony.

Pozdrawiam

Witam,

problem jest chyba z wysokością po 2001 są wyższe i siedzi się jak na taborecie, mogę się mylić co do rocznika, ale warto dopytać  o ten fakt.

Dziękuję za informacje.

Dzisiaj znowu siedziałem w fotelu od GT 99, fotel super sportowy jak dla mnie i nie tak twardy i czuć jak trzyma boki, zdecydował bym się na niego zwłaszcza że kanapa z tyłu tez by pasowała. Ale poszukam kogoś co ma nowszy model i sportowy fotel i muszę przymierzyć bo różnica w cenie nie jest czasem duża a fotele nowsze wyglądają ładniej=]. Mam 175cm wzrostu więc powinno być bez uderzeń o sufit=]

A jakiś fotele z innych marek? jakieś akcesoryjne plug&play ?

Dziękuję.

Aha, czy jest duża różnica w fotelach z anglika? wady i zalety motażu takich foteli?

Edited by Marek Sowa

Anglik, jako że zakładasz odwrotnie, nie będzie miał regulacji siedziska.

Chodzi o regulacje wysokości góra/dół? bo odchylenie oparcia chyba jest montowane od strony pasażera?

Znalazłem na allegro takie coś:

http://allegro.pl/subaru-impreza-gt-wrx-sti-93-00-kanapa-fotele-kpl-i5058375866.html

ale fotel pasażera (org kierowcy) jest strasznie przetarty. Ale kolorystycznie by spasowało. Co myślicie o tych fotelach?

Czy może poszukać jakiś firmowych nowych foteli ?