wojto79 Posted October 27, 2015 Share Posted October 27, 2015 (edited) Witam mam pytanie czy ktoś wymieniał i czy są dostępne tulejki do wybieraka. Ostatnio zauważyłem, że drążek zrobił się zbyt "luźny" i nie jest to wina sprężynki. Zastanawiam się czy można wymienić jakieś tulejki, nie bardzo mam w tej chwili możliwość wejścia pod auto i oglądania. A i druga rzecz (nie chcę zakładać drugiego tematu). czy można wymienić samą rurę wlewową do zbiornika paliwa i czy jest tam w miarę dojście bez rozbierania polowy tylnego zawieszenia? Pozdrawiam. Kuba Edited October 27, 2015 by wojto79 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted October 27, 2015 Share Posted October 27, 2015 Podepnę się pod Twoje pierwsze pytanie, bo u mnie też dźwignia lata jak Żyd po pustym sklepie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted October 27, 2015 Share Posted October 27, 2015 Gumowe, czy też plastikowe niebieskie "cosie" są dostępne. Reszty nie ma, przerabiałem w Kąąbi. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojto79 Posted October 27, 2015 Author Share Posted October 27, 2015 @@BartZ, sprężynkę masz u siebie na miejscu? Pytam bo ja już to wyeliminowałem objaw taki, że drążek nie wraca na pozycję "luz". Jak przesuniesz np w lewo to tak zostaje. @@leon, pomogła ta wymiana "cosiów" czy nie ma sensu się bawić? A dwa jak z dostępem? Da się podejść od dołu bez opuszczania skrzyni? Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted October 27, 2015 Share Posted October 27, 2015 nie wiem, nie wymieniałem, reszta była tak przerdzewiała że nie miało to sensu. można dojśc od góry, od strony drążka, ale nie wiem co jak trzeba wtedy demontować. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted October 27, 2015 Share Posted October 27, 2015 @@BartZ, sprężynkę masz u siebie na miejscu? Pytam bo ja już to wyeliminowałem objaw taki, że drążek nie wraca na pozycję "luz". Jak przesuniesz np w lewo to tak zostaje. @@leon, pomogła ta wymiana "cosiów" czy nie ma sensu się bawić? A dwa jak z dostępem? Da się podejść od dołu bez opuszczania skrzyni? Nie mam pojęcia. Drążek wraca, ale jakoś tak leniwie Link to comment Share on other sites More sharing options...
hugo Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Przy wymianie tulejek zacznij od zdjęcia dźwigni zmiany biegów (odkręć), potem plastik ( jest na 4 zatrzaskach, po 2 od strony foteli. Co do wymiany wlewu to zdjęcie koła powinno wystarczyć. Sam teraz to przerabiam, ale wkładam drugie sanki więc obecnie brak zawiasu. A i te trzy śrubki co są pod klapką rozwierciłem wiertłem fi 4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojto79 Posted October 30, 2015 Author Share Posted October 30, 2015 @@hugo, a dobrze myślę, że wlew jest na śrubki pod klapką potem chyba dwie w nadkolu i obejmę do zbiornika? Co do rozbierania tunelu to nie ma problemu już to robiłem, nie pamiętałem tylko czy z góry jest dojście do tulejek. Swoją drogą żałuje, że to nie wyszło jak miałem skrzynię na glebie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hugo Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 Tak. W nadkolu jest jeszcze obejma od cieńszej rurki, podajże kombinerkami do zdjęcia. Lepiej z góry bo z dołu to bez opuszczania skrzyni będzie chyba ciężko, ale nie robiłem jeszcze tego więc mogę się mylić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojto79 Posted November 2, 2015 Author Share Posted November 2, 2015 @@hugo, co do wlewu paliwa to kluczowe słowo u Ciebie to sanki trzeba je zdjąć, żeby dojść do zbiornika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now