BartZ Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Czy da się założyć dłuższe szpilki bez wyjmowania piasty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cino Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Da się, z przodu odkręcasz pierścień od ABS, a z tyłu wkładasz przez otwór czujnika ABS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Ok, sprawdzę, dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Odgrzebię stary temat. Kupiłem felgi z Buga STI do Forka XT oraz opony ciut szersze od serii - 225 zamiast 215. Niestety okazuje się, że jest za ciasno i warsztat zalecił zakup dystansów 5mm. Polecicie coś konkretnego? Czy to w ogóle bezpieczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makos89 Opublikowano 17 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2022 Da radę te koła (zwłaszcza przód) wypchnąć na zewnątrz? W bezpieczny sposób dla jazdy, napędów oraz bez zmiany długości szpilek. Jaki maksymalny dystans? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayki Opublikowano 17 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2022 Panie, na pierwszej stronie tego tematu jest napisane: do 5mm na seryjnych i tego bym się trzymał Byłem raz na torze z 3mm i koła nie odpadły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 17 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2022 A ile mm mają oryginalne szpilki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustaf Opublikowano 18 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2022 Trzeba wziąć pod uwagę ile głębokości pod śruby mają felgi w aucie . Nakrętka powinna się obrócića o 5 do 6 pełnych obrotów aby się nie luzowała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayki Opublikowano 19 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2022 Z tego co pamiętam przy ori felgach WRXa z dystansem 3mm zostaje jakieś 12mm gwintu na szpilkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makos89 Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2023 (edytowane) W dniu 17.10.2022 o 18:07, Mayki napisał(a): Panie, na pierwszej stronie tego tematu jest napisane: do 5mm na seryjnych i tego bym się trzymał Byłem raz na torze z 3mm i koła nie odpadły. Pytałem się kiedyś i nawet nie spojrzałem w odpowiedzi. Hmm, 5mm to da praktycznie zero różnicy. Czyli już wiem że do wolnossaka taki dystans jest bez sensu. Wizualnie nic się nie zmieni a tylko pieniądze się wyda. Czyli musi być dystans ze szpilkami, myślę że około 2 cm było by lux. Coś polecicie? Ogólnie to nie wpłynie negatywnie na napędy itp ? Muszę coś zrobić z tym tyłem... 2 cm już robi robotę - co myślicie o tym: http://www.h-r.com.pl/towar/6/subaru-impreza-gfc-gc-gf-gd-gg-wrx-sti-95-07-zestaw-podkladek-dystansowych-hr-drm-40-40255601.html Edytowane 12 Kwietnia 2023 przez makos89 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayki Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2023 (edytowane) 3mm na przodzie (japan rejsy) i 12mm tył z dłuższymi szpilkami (ejbachy). Felgi seryjne WRXowe. Jak dla mnie starczy. Czy dystanse wpływają negatywnie na napędy? Raczej nie, ale geometria zawieszenia się zmienia. Wydłuża się ramie wahacza przez co zwiększają się siły działające na resztę. Do tego u mnie jeszcze jest -30mm na sprężynach i to już całkiem tak naprawdę pogarsza działanie całego zawieszenia. Edytowane 13 Kwietnia 2023 przez Mayki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2023 (edytowane) W dniu 12.04.2023 o 18:39, makos89 napisał(a): 2 cm już robi robotę - co myślicie o tym: http://www.h-r.com.pl/towar/6/subaru-impreza-gfc-gc-gf-gd-gg-wrx-sti-95-07-zestaw-podkladek-dystansowych-hr-drm-40-40255601.html Ja zdecydowanie polecam wymienić szpilki na dłuższe i zastosować dystans przelotowy. Jeździłem na dokręcanych, bo chciałem uniknąć wymiany szpilek i jakby to ująć kompletnie nie wiem czemu auto prowadziło się beznadziejnie. Nawet sam Kociał jak się przejechał kazał wywalić od razu. Wymianę szpilek i przelotowy dystans stosowałem w 2ch autach, także w rajdówce i spisywały się super. W dniu 13.04.2023 o 19:07, Mayki napisał(a): Czy dystanse wpływają negatywnie na napędy? Raczej nie, ale geometria zawieszenia się zmienia. Wydłuża się ramie wahacza przez co zwiększają się siły działające na resztę. Do tego u mnie jeszcze jest -30mm na sprężynach i to już całkiem tak naprawdę pogarsza działanie całego zawieszenia. W jaki sposób pogarsza działanie zawieszenia? Dłuższe ramię ma wpływ na ugięcie sprężyny na które działa odpowiednio większa siła, co będzie skutkowało jej minimalnie większym ugięciem, tyle. Amortyzator działa tak samo. Dystanse rozsądnej grubości zdecydowanie pozytywnie wpływają na prowadzenie auta ponieważ zwiększamy rozstaw kół. Negatywnie wpływają na łożysko. To samo dotyczy felg z mniejszym ET, ich wpływ na prowadzenie i pracę zawieszenia jest identyczny jak zastosowanie dystansu - fizyka... Edytowane 15 Kwietnia 2023 przez Simon WRC 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się