Skocz do zawartości

odkrywanie uroków Forester 2001 125 km


Frytelini

Rekomendowane odpowiedzi

Nie witalem się na forum wiec,

Seewus wszystkim ! przy okazji mojego pierwszego tematu.

Zakupiłem forma w sierpniu tego roku, wiele czytałem i wybrałem auto które najbardziej mi podpasowalo.

Niestety nie miałem pomocne dłoni przy sprawdzaniu lecz po zakupie mój zaufany Doktor powiedział, że nie jest źle jednak przeplacilem, dałem 14, 900.

Nie jestem doświadczonym kierowcą mechanikiem żadnym, lecz po kolei zacznę wymieniać co się działo,

regulacja sprzęgła ( tak jakby do końca nieodbijalo)

świece i filtry wymieniłem

później zaczęło coś Buczec ( rolka wielorowkowa, napinacz)

wyciek oleju silnikowego między silnikiem a sprzęgłem i tutaj chciałbym wam pokazać co odkrył Doktor ( pokazane na zdjeciu)

prócz tego opadł mi szyberdach w lewym tylni rogu

szarpie przy zmianie biegów wiec do wymiany kable.

lekka depresja mnie łapie a jedyne co mnie trzyma to to że nie łapie go rdza i daje dużo frajdy szczególnie po bezdrożach.

Wybaczcie taki natłok myśli, lecz musiałem się uzewnetrznic.

post-22927-0-33880400-1445524598_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie żebym Cię dołował, ale w tej cenie ten rocznik powinien być w stanie raczej idealnym.

Ogólnie te forki to bardzo przyjemne i trwałe samochody tak więc pociesz się tym, że jak mechanik Ci go wyprowadzi to i depresja powinna na długo zniknąć.

Z drugiej strony jak widać taką rzeźbę to kto wie co jeszcze jest tam do odkrycia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serdecznie współczuję.. Oby to były wszystkie 'problemy' które wyjdą. 
Ja nie narzekam nawet na 2.5XT.
Tykająca bomba jest bardzo wdzięczna i bezawarynja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowa do góry !

Mój z opłatami, dwa lata temu też tyle wyszedł.

 

Plus do tego po czasie :

UPG, Rozrząd, Kosmetyka itd.

Trochę to wyszło, ale nie żałuję i nie będę.

 

Zainwestuj, w Forka.