alcyone Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 HEJ. Podobno w wiskoza, jak myślicie? jak wyjeżdżam z parkingu i dodaje gazu lub, skręcam mocno np., rondo albo 90 stopni skręt., bez gazu nie słychać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Bardziej przegub. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcyone Opublikowano 22 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 łożysko z piastą by raczej wyło, no nie, a może to razem wszystko? ulżyło mi że nie wisko . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smietana Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Ja podczas ostatniej jazdy próbnej LGT w prawym ostrym zakręcie (mała prędkość ~35km/h) byłem świadkiem wyraźnego hałasu/terkotu z lewego tyłu. (siedziałem na tylnej kanapie po lewej stronie). Dźwięk łudząco przypominał przeguby, ale dźwięk ewidentnie z tyłu. Kolejne skręty/zakręty w lewo/prawo już żadnego dźwięku nie generowały. Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BullHead Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Sprawdź najpierw ciśnienie w oponach. miałem podobny objaw w WRX-e, pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcyone Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 (edytowane) jak wykierowywałem tyłem w lewą stronę kierownicą, dzisiaj z miejsca parkingowego, to znów miałem odgłos, ale tym razem bardziej głośniejszy i niższy, tak jakby z tyłu. jak jadę i skręcam do przodu to słyszę z przodu, dziwne. o tym że przegub tylni to wiem że mam do wymiany, i podobno wiskoza, ale co to z przodu? opony pompuje po 2.7 przód i tył Edytowane 10 Grudnia 2015 przez alcyone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 opony pompuje po 2.7 przód i tył A czemu tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Cegły wozi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Na masce widocznie też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Lubi mieć na zapas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcyone Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 (edytowane) mam najbardziej miękkie opony, rainexperty 1, i trochę siadają pod subaru ja sam ważę prawie 120 kilo plus Żona, Dzieci, foteliki i bagaże. na zimę też super miękkie Pirelli carving edge i auto siada. jak się jeździ po polskich nieutwardzonych drogach to powietrze szybko schodzi, a może to tylko ta zima zmienna... boję się jeździć z tym hukiem ,terkotaniem, co dzień tylko jazda na wprost jest cicha. Edytowane 11 Grudnia 2015 przez alcyone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się