Jump to content
Sign in to follow this  
jaskier

Wezwanie na sprawdzeni wiązki elektrycznej przy kolumnie kierownicy

Recommended Posts

dostałem tel. z prośbą o stawienie sie w serwisie z powodu jak w tytule - ktoś też dostał? ktoś coś wie o co biega? ponoć z powodu ryzyka przetarcia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chwilowo telefon milczy. Może mam za młody samochód (7 miesięcy).

Share this post


Link to post
Share on other sites

 nic nie dostałem. Bede niedlugo w ASO to sie zapytam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też nie dostałem (pierwsza rejestracja 07/2014).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też nic - sierpień 2014.

Share this post


Link to post
Share on other sites

panowie w 2014 roku byl lekki lifting wiec moze cos tam zmienili z tą wiązką

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten lifting lekki to był we wnętrzu, natomiast techniczny to całkiem, całkiem spory (vide opis modelu xv na Wikipedii). Ale przepraszam, bo wyszedłem poza temat wątku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dostałem tel. z prośbą o stawienie sie w serwisie z powodu jak w tytule - ktoś też dostał? ktoś coś wie o co biega? ponoć z powodu ryzyka przetarcia

Jest dokladnie tak jak piszesz.

Wiazka przewodow do przelacznika wielofunkcyjnego pod kierownica jest poprowadzona w obudowie kolumny kierowniczej w bezposrednim sasiedztwie metalowych elementow, co w przypadku jej przetarcia powodowaloby zwarcia w ukladzie elektroniki sterujacej.

 

W ramach akcji serwisowej zostana dolozone dodatkowe elementy izolujace. Planowany naklad czasu - ok. 30 minut.

Akcja dotyczy zarowno XV jak i Imprezy (MY 2012 i MY 2013) oraz Forestera MY 2013.

 

Zrodlo: http://www.kfz-betrieb.vogel.de/service/articles/503947/

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Akcja dotyczy zarowno XV jak i Imprezy (MY 2012 i MY 2013) oraz Forestera MY 2013.

 

 

mam - o ile się nie mylę - MY2013, nie mam żadnej informacji 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki, dziś będę ze swoim MY12 w serwisie to sie wyjaśni u żródła

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaskier, dowiedziałeś się czegoś w serwisie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odświeżę temat, ponieważ dla mojego XV - 08.2013 dostałem wezwanie na powyższą akcję serwisową. Skontaktowałem się z serwisem, ale odpowiedzieli mi, że zadzwonią do mnie, jak dostaną części zamienne. 

W piśmie zawarta jest informacja, że uszkodzenie wiązki kabli może doprowadzić do dysfunkcji wycieraczek. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odświeżę temat, ponieważ dla mojego XV - 08.2013 dostałem wezwanie na powyższą akcję serwisową.

Rowniez dzisiaj otrzymalem pismo od Importera, ale mnie nie "wzywaja" tylko prosza o kontakt z Serwisem... ;)

 

W piśmie zawarta jest informacja, że uszkodzenie wiązki kabli może doprowadzić do dysfunkcji wycieraczek.

W moim wspominaja dodatkowo o mozliwej dysfunkcji reflektorow lub tez sygnalu dzwiekowego, oraz mozliwosci zgasniecia silnika, w zaleznosci od tego, ktory bezpiecznik zareaguje na ewentualne zwarcie.

 

Skontaktowałem się z serwisem, ale odpowiedzieli mi, że zadzwonią do mnie, jak dostaną części zamienne. 

Jakie czesci zamienne? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

O ile pamiętam, kawałek wiązki jest niezabezpieczony i narażony przez to na przetarcie - i w czasie akcji daja jakąś osłonkę w tym miejscu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłem osobiście w serwisie. Powiedziano mi Ersatzteile - czyli części zamienne, więc czekam, ponieważ nic więcej nie udało mi się dowiedzieć.

Pismo, które dostałem zawiera tylko te dane, o których wspomniałem.

Jak taka akcja będzie realizowana, to już niech się Subaru martwi, albo nowy właściciel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ubiegly piatek bylem w "moim" warsztacie w sprawie akcji serwisowej.

Po wstukaniu VINu mojego XV w komputer serwisowy, w masce ukazal sie numer katalogowy "czesci zamiennej" niezbednej do przeprowadzenia tej operacji wraz z cena... 0,01 EUR, bez zartow  1 Cent.

 

Tyle kosztuje kawalek gumy piankowej, ktora zostaje wklejona w dolna oslone kolumny kierowniczej.

Dzisiaj zadzwonilem do serwisu z zapytaniem czy moja guma juz "przyleciala z Japonii" i czy moge do nich podjechac za ok. 2 godziny celem jej montazu.

Uzyskalem dwie pozytywne odpowiedzi wiec podjechalem...

 

Po demontazu oslony sprawdzono stan wiazek elektrycznych i nie stwierdzono zadnych nieprawidlowosci.

 

post-15099-0-82691200-1466792379_thumb.jpg

 

Niestety, poniewaz akurat poproszono mnie z "papierami" do biura, nie zobaczylem tej kosztownej "czesci zamiennej",

ktora w tym czasie mechanik wkleil w oslone.

 

Cala wizyta w serwisie zajela mi ponizej pietnastu minut, przy czym najwiecej czasu spedzilem w biurze, gdzie ciagle telefony przerywaly nam procedure zalatwienia papierow.

 

Mechanik potrzebowal na cala operacje nie wiecej niz dziesiec minut, z czego niemal polowe spedzil w magazynie.

 

Caly rachunek jaki podpisalem (rozliczenie kosztow miedzy Warsztatem i Importerem) opiewal na 20,xx EUR,

tych pare centow po przecinku nawet nie zapamietalem.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...