Jump to content
dawidov

Wspomaganie hamulców

Recommended Posts

Witam

Ostatnio ściągnąłem przewód podciśnienia do serva hamulcowego w celu sprawdzenia jego szczelności. Wszystko było ok tylko zauważyłem ze ma on w środku coś w rodzaju zaworka zwrotnego. Czy tak powinno być czy ktoś sobie takie coś założył? Pytanie w jakim celu? Moje autko to Impreza GT 00

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gdyby był założony odwrotnie to jaki będzie miało to skutek? W którym kierunku powinien być zamknięty servo > kolektor czy kolektor > servo?

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poczujesz w roznice przy hamowaniu :)

 

Zaworek jest po to, zeby Ci nie uciekalo powietrze ze wspomagania. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dzięki za info. Wydaje mi się ze serwo będzie do wymiany bo coś słabe te heble u mnie.

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

ściągnij waż zaciągnij powietrze jedna stronę ma przejść w druga nie bo jest zaworek zwrotny na wężu jest narysowana strzałka z napisem engine ta strona do silnika,a sposób na sprawdzenie serwa to przychodzisz rano do samochodu naciskasz hamulec i zapalasz silnik jak pedał trochę wpadnie i zrobi się normalny to serwo działa warunek wężyk z zaworkiem musi być sprawny 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za cenne wskazówki muszę to sprawdzić

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten zaworek spełnia dwie funkcje taka jak mówi AMI ale tez taka ze jak jedziesz autem na nad cisnieniu czyli jak turbina pompuje to sie przymyka i masz cały czas podcisnienie w serwie które powoduje jego prawidłowa prace kiedy puszczasz noge z gazu wtedy jest podcisnienie w kolektorze ssacym i zaworek sie otwieraj napełniajac serwo podcisnieniem zpowrotem

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie wężyk założony był tak ze zaworek był otwarty w kierunku kolektora. Czyli tak jakbym dmuchnal w niego z kierunku serwa do kolektora to się otworzy. Oznaczeń na nim nie ma bo widać ze nie jest oryginalny. Dobrze czy odwrotnie ma być założony?

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrze. Bo to podcisnienie ma wspomagac serwo, a cisnienie byc odcinane  - tak jak fafik napisal.

Edited by AMI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...