dawidov Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Witam Ostatnio ściągnąłem przewód podciśnienia do serva hamulcowego w celu sprawdzenia jego szczelności. Wszystko było ok tylko zauważyłem ze ma on w środku coś w rodzaju zaworka zwrotnego. Czy tak powinno być czy ktoś sobie takie coś założył? Pytanie w jakim celu? Moje autko to Impreza GT 00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Tak powinno byc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidov Opublikowano 20 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 A gdyby był założony odwrotnie to jaki będzie miało to skutek? W którym kierunku powinien być zamknięty servo > kolektor czy kolektor > servo? Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Poczujesz w roznice przy hamowaniu Zaworek jest po to, zeby Ci nie uciekalo powietrze ze wspomagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidov Opublikowano 21 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Ok dzięki za info. Wydaje mi się ze serwo będzie do wymiany bo coś słabe te heble u mnie. Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 ściągnij waż zaciągnij powietrze jedna stronę ma przejść w druga nie bo jest zaworek zwrotny na wężu jest narysowana strzałka z napisem engine ta strona do silnika,a sposób na sprawdzenie serwa to przychodzisz rano do samochodu naciskasz hamulec i zapalasz silnik jak pedał trochę wpadnie i zrobi się normalny to serwo działa warunek wężyk z zaworkiem musi być sprawny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidov Opublikowano 21 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Dzięki za cenne wskazówki muszę to sprawdzić Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafikGT Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 ten zaworek spełnia dwie funkcje taka jak mówi AMI ale tez taka ze jak jedziesz autem na nad cisnieniu czyli jak turbina pompuje to sie przymyka i masz cały czas podcisnienie w serwie które powoduje jego prawidłowa prace kiedy puszczasz noge z gazu wtedy jest podcisnienie w kolektorze ssacym i zaworek sie otwieraj napełniajac serwo podcisnieniem zpowrotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidov Opublikowano 22 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 U mnie wężyk założony był tak ze zaworek był otwarty w kierunku kolektora. Czyli tak jakbym dmuchnal w niego z kierunku serwa do kolektora to się otworzy. Oznaczeń na nim nie ma bo widać ze nie jest oryginalny. Dobrze czy odwrotnie ma być założony? Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 (edytowane) Dobrze. Bo to podcisnienie ma wspomagac serwo, a cisnienie byc odcinane - tak jak fafik napisal. Edytowane 22 Października 2015 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się