msi Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Wiem, że nikt szklanej kuli nie posiada ale czy możliwe jest uzyskanie chcek engine (plus Cruise i vdc off) na skutek słabej jakości paliwa? Zatankowałem w trasie na BP i po 10 km wyskoczył mi CEL. Restart auta nic nie dał, oprócz kontrolek wszystko wydaje się być w porządku - podjadę oczywiście do serwisu, ale zanim się tam zjawię chciałbym wiedzieć czy teoretycznie może to być paliwo? A jeżeli tak, to czy jak zatankuję tam gdzie zawsze to błąd sam zniknie? (jeżeli powodem jest paliwo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnoldpe Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Mi taka choinka wskazywała kiedyś na zbyt uboga mieszankę, ale to nie w H6 tylko w Forku 2.0 158KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 jak najbardziej mozliwe: mialem akcje ze zlym paliwem w Kazachstanie (dokladny opis tu: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/62675-z-bardzo-cienkiej-rury-tribeca-b9/?p=2318586 ) o ile mi wiadomo, to w "nowszych" Subarakach (na dobre sprawe to juz sa dosc stare ), poczynajac bodajze od MY'06, odpiecie klemy nic nie daje - jedyny sposob na zgaszenie CEL to "podpiecie pod kompa" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 19 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Wow, ale szybkie odpowiedzi Dzięki, umówię się w którymś ASO na diagnostykę Ech, zatankowałem za 100 a teraz jeszcze z 200 wydam na diagnostykę - interes życia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 a teraz jeszcze z 200 wydam na diagnostykę - interes życia Każdy poleci Ci tutaj zakup interfejsu - koszt ok.50zł a nawet jak kupisz jakiś wypasiony z licencyjnym oprogramowaniem to 200zł i potem będzie już tylko zarabiać na siebie. Jak nie bedziesz wiedział co oznacza dany błąd - forum pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszKramek Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 poczynajac bodajze od MY'06, odpiecie klemy nic nie daje - jedyny sposob na zgaszenie CEL to "podpiecie pod kompa" W moim OBK z 2008 r. check zgasł sam mniej więcej po 6-8 odpaleniach silnika i kilkudziesięciu km po mieście. Jak ECU stracił sygnał z którymś z czujników tylko na chwilę a później wszystko wróciło do normy to kontrolki po jakimś czasie gasną. Błąd zapisuje się i jest nadal do odczytania. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 19 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 To może zatankuję na sprawdzonej stacji i trochę pojeżdżę.Ech, jak w kraju trzeciego świata (z całym szacunkiem dla tych krajów ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_zf2003 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 MIalem juz ze 2 czy 3 razy odpinany akumulator w aucie. Raz przy demontazu LPG, ostatnio padl ale probowalem ladowac. I za kazdym razem po uruchomieniu silnika i mocniejszym wcisnieciu gazu zapalaly sie kontrolki Check Engine i Cruise. Teraz jestem madry i po ostatnim odpieciu przy wymianie akumulatora poczekalem chwile i ruszalem na emeryta. Po kilku minutach pracy silnika mozna juz jezdzic normalnie. Za kazdym razem te kontrolki gasly mi po kilkudziesieciu km jazdy. Nie pamietam gdzie ale czytalem, zeby wlasnie po odpieciu aku nie szarzowac ostro z gazem bo wlasnie pierdzieli sie mu cos z odczytem spalin, tak jakby bylo paliwo do dupy itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 19 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Jakby co, to ja jeszcze niczego nie odpinałem. Samochód czeka sobie w garażu aż znajdę chwilę żeby pojechać do serwisu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_zf2003 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Zrob troche km (jak ja) zanim wydasz kase. Jak nie zgasnie po 200 km to jedz do serwisu. Ale u mnie za kazdym razem, jak wykrywal, ze niby cos nie tak z paliwem, to "naprawial" sie sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnoldpe Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Wow, ale szybkie odpowiedzi Zamiast pracować to się w pracy obijają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Okazało się, że był to błąd katalizatora. Prawdopodobnie wskutek zatankowania słabego paliwa. W związku z tym przestrzegam przed tankowaniem benzyny na BP na obwodnicy Siedlec, obok McDonald's Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 A nie jechałeś dłuższy czas jednostajną prędkością w zakresie 60-100km/h? Bez gwałtownych przyspieszeń? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 6 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) Od chwili tankowania do zapalenia się kontrolek przejechałem ok 10km w mniej więcej opisanym przez Ciebie tempie. Nie była to jednostajna prędkość, ale taka zwykła jazda po drodze krajowej. Co sugerujesz? Edytowane 6 Listopada 2015 przez msi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Istnieje duże prawdopodobieństwo, że winne są wyeksploatowane katalizatory a nie złe paliwo. Samochody spełniające normę euro4 mają restrykcyjne algorytmy pilnujące emisjii spalin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 6 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Jeżeli sytuacja się powtórzy to zajmę się katalizatorami bardziej niż przez skasowanie błędu. Okazało się, że i mój tata miał problemy z CELem po tankowaniu na tej stacji (inne auto i diesel), wszystko wskazuje na paliwo, ale dzięki za czujność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 (edytowane) Potwierdzam, ze moze sie tak zdarzyc. Mnie sie zdarzylo w Spec.B po zatankowaniu w Austrii dokladnie to samo. Wyskoczyl jakis blad i zapalil sie change engine i VDC off itd itp Po kilku nowych uruchomieniach wszystko wrocilo do normy. Zgodnie z zaleceniem telefonicznym od ASO nie przejmowalem sie tym dluzej, skoro blad sie nie powtorzyl Edytowane 7 Listopada 2015 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Ale żeby w Austrii paliwo było słabe... Co się dzieje z tym światem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 W sumie jak sobie przypomne to w moim przypadku chyba cieżko obarczać winą paliwo bo to nie nastąpiło tuż po zatankowaniu... Może przyczyna była inna, ale ważne ze było to jednokrotne zdarzenie. Czasem tez zakłócenia elektromagnetyczne mogą spowodować błędy. Pamietam jak kiedyś ktoś na forum pisał, ze jechali w dwa auta na trasie i nagle w obu zapaliły sie choinki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 29 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Niestety, wczoraj znowu zapalił mi się CEL. Poprzednio miałem dwa błędy P0420 (o ile dobrze pamiętam) co wskazywałoby na obniżoną sprawność katalizatora. Orientuje się ktoś ile kosztują nowe katalizatory/sondy lambda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aretzky Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Ja przy tym błędzie wstawiłem sobie po dwie tuleje dystansowe z otworem około 6 mm i błędów brak. Też zastanawiałem się nad wymianą kata ale nowe to duży wydatek a używka nie wiadomo czy nie będzie w gorszym stanie:p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 29 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Używane katalizatory nie wchodzą w grę Zobaczymy co mechanik powie, w sumie to mogą być i sondy lambda i jakieś nieszczelności w wydechu. Dam znać jak już będę wiedział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się