Bo_Lo Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Jak w temacie- od strony kierowcy podnosi sie prawie do końca równo ,pod koniec tył od strony słupka jedzie szybciej ,po czym przód próbuje dojechać ale już nie daje rady i wynikiem tego zostaje szpara przy lusterku i z tyłu u góry przy słupku.Na otwartych drzwiach gdzie uszczelka nie stawia oporu jest w stanie dojechać do końca.Na zamkniętych nie ma szans.Latem rozebrałem boczek i sie okazało że silniczek zamiast na 4 śruby był przykręcony tylko na 2.Oczywiście okazało się że gwinty są pozrywane a w blaszy drzwi aż się porobiły fasolki.Jakoś mi się udało to poskręcać że sie domykało ale problem powrócił.Dzisiaj nagwintowałem te otwory na nowo z 6tki na 8semkę ,poskręcałem(ale nie da się mocno bo w tym silniczku jest ledwie 3 zwoje gwintu) ,poskręcałem ale nadal się nie domyka,a silnik tak napręża blachę drzwi że aż ona pracuje.Zdecydowanie coś jest nie tak bo jak zamknę szybę na 3/4 wysokości to jak ją chwycę w przedniej części to ją mogę unieść o ok 3 cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Może to Ci pomoże: Subaru-drzwi-regulacja.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 18 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Dzięki ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 21 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Niestety nic nie zdziałałem.To co podaja w instrukcji przy regulacji kąta szyby nie pomogło. Wklejam filmiki w czym problem.Słabo to widać ale przód szyby ewidentnie dojeżdza po chwilli jak już szyba się zamknie,a z lewej strony szyba jedzie równo na całej długości. W dalszej części filmików widać jak cały silniczek się rusza aż wyrobiło fsolki w blaszy drzwi.Mimo że nagwintowałem te otwory w silniczku na większą śrubę to nie jest możliwe dokręcenie ich tak mocno aby całkiem unieruchomić silnik bo gwintu jest tam ze 3 zwoje i łatwo go przekręcić.Ewidentnie coś jest nie halo.Szyba jak jest lekko opuszczona to jej przednia część jakby spada i ma luz tak że ręką można ją podnieść o 2-3cm co widać na filmiku. https://youtu.be/VE9-1LA9AHM https://youtu.be/6Ghl7IhypzM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się