kYs Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Oooo, świetnie. Dzięki mahu za linka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loozpl Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Różnica w zużyciu paliwa przy takim samym sposobie użytkowania wynosi 1,5 - 2 l na 100 km na korzyść diesla. Outback MY16 2.5 - średnie spalanie na 20.000 km - 11,7 l Outback MY16 2.0 D - średnie spalanie na 17.000 km - 8,9 l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 @loozpl To sporo Ci spala ten OBK, chyba dynamicznie jeździsz? U mnie średnie 9,2 z kompa, czyli pewnie z 9,5-9,7 realnie. Fakt ze większość trasy. Wczoraj Warszawa-Wrocław-Warszawa, średnie 9,4, tempomat aktywny 145km/h. Co ciekawe do Wro pokazał 10, w powrotnej 8,9. Ale rano mocno wiało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 Kurcze przydałby się w Subaru nowy 3.0H6 i dodatkowo 3.0 H6 DIT. Wówczas każdy znalazłby coś dla siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Różnica w zużyciu paliwa przy takim samym sposobie użytkowania wynosi 1,5 - 2 l na 100 km na korzyść diesla. Outback MY16 2.5 - średnie spalanie na 20.000 km - 11,7 l Outback MY16 2.0 D - średnie spalanie na 17.000 km - 8,9 l Dużo. Jeździsz tylko w mieście? Mój w cyklu mieszanym pali 9 -10 l. Zależy od pory roku. Raz zdarzyło mi się 11 l przy autostradowej trasie pod wiatr z tempomatem zapiętym na 160 km/h. Diesel w identycznych warunkach palił 9 l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strusiu72 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Po ostatnich opadach śniegu odkryłem drugą (po dość sporym spalaniu) wadę mojego OBK SBD. Na śniegu o wiele łatwiej i przyjemniej sprowokować do zabawy benzyniaka XV małżonki niż turbodoładowanego ropniaka. Znacznie większy zakres obrotów użytecznych w tym miejscu lepiej się sprawdza niż moment obrotowy. Niestety po dwóch dniach śnieg stopniał, i zabawa się skończyła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się