Skocz do zawartości

Forester XT 2.0 DIT - wymiana oleju po 5 tys km


Mike_gda

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

chciałem zapytać o Wasze opinie na temat wymiany oleju po 5 tys km w Forku XT DIT.

 

Wg. książki producent nie przewiduje wymiany. Dzwoniłem do Gdańskiego ASO i powiedzieli mi, że [producent nie przewidział, leczo oni rekomendują. 

 

Jakie są Wasze odczucia na ten temat?

 

Dodam, że olej na bagnecie jest czysty i klarowny. 

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniając wcześniej nie zaszkodzisz silnikowi. Jeśli zastosujesz się do książki serwisowej również.

Pytając wykonawcę usługi o zdanie serio spodziwałeś się innej odpowiedzi? ;-) :-D

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie popierduje. Lecz zauważyłem, że czasami zaskrzypi z tamtych okolic. 

 

Początkowo stawiałem na daszek ale to jednak nie on. Obstawiam tą kratkę :)

 

Taki już chyba urok Subaru :) W imprezie i legacy też co jakiś czas co mi zaskrzypiało w okolicach deski...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lotosa?!

 

A używa ktoś tego?

 

http://www.millersoils.co.uk/automotive/tds-automotive.asp?prodsegmentID=45&sector=Car

 

XF LONGLIFE ECO 5w30 Performance Profile

  • ACEA: A5 / B5
  • API: SL, CF
  • FORD: M2C913-D, M2C913-C, M2C913-B
  • Renault: RN0700

 

Nie będzie lepsze?

 

Sorry za OT - to nie ma byc z założenia temat jaki olej do mojego Subaru :)

 

@ RTQLAS - kopsniesz fotki tego daszka?

Edytowane przez Mike_gda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lotosa?!

 

A używa ktoś tego?

 

http://www.millersoils.co.uk/automotive/tds-automotive.asp?prodsegmentID=45&sector=Car

 

XF LONGLIFE ECO 5w30 Performance Profile

  • ACEA: A5 / B5
  • API: SL, CF
  • FORD: M2C913-D, M2C913-C, M2C913-B
  • Renault: RN0700

 

Nie będzie lepsze?

 

Sorry za OT - to nie ma byc z założenia temat jaki olej do mojego Subaru :)

 

@ RTQLAS - kopsniesz fotki tego daszka?

Ja jeżdżę na Millersie i jestem bardzo zadowolony. W poprzednim Forku SBD do 30tys.km lali mi Lotosa, brał olej, padł EGR, zaświecił się DPF. Potem do 80tys.km Millers, zero ubytków, zero problemów. W XT cały czas Millers i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byc moze w NA jest inaczej ale oleju po 5k km nie zmienialem silnik nie wybuchl nie zatarl sie, oleju nie bierze wogole, w chwili obecnej zalany Lotosem w MTS'ie. Jest jakas przyczyna dlaczego producent nakazuje wymiane oleju przy 5k km ale tylko w H6 NA a 2.0 nie. Jak chcesz wymieniaj bedziesz miał lepsze samopoczucie i lzejszy portfel :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kordynator, używasz tego co podesłałem czy coś innego z ich palety?

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Dokładnie tego. Właśnie zalałem świeżutki na przeglądzie 30tys.km ;)

Kordynator: masz pewność że to co napisałeś ma związek z olejem? Szczerze wątpię ...

Nie mam, może przypadek z EGR i DPF. No ale na Millersie nic nie dolewalem i to chyba nie przypadek ? Edytowane przez kordynator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Millers długo trzyma film olejowy, b.d oleje, a nanodrive To już czołówka. :drool:

 

ja tego zalewam do FXT, cena równa jakości...

 

http://oil-land.pl/pl/p/Millers-Oils-CFS-5W30-5L/696

Edytowane przez Carlo Gambino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...