ketivv Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 taka ciekawostka jaką dzisiaj zobaczyłem w swoim XV z 2013 roku nie pamiętam kiedy coś podobnego widziałem w tak młodym aucie straszny szajs, ku przestrodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 juz wiem, co Ci zaraz napisza: pewnie jezdzisz po samych najgorszych bezdrozach, buda duzo "pracuje", wiec stad ta rdza... czyli generalnie jestes sam sobie winien p.s. dobrze czuje, ze za bardzo nie lubisz swego Subaraka? po tylu negatuywnych emocjach co Ci dostarczyl, moze warto rozejrzec sie za innym autem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obk_user Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 A to nic nowego http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/64836-rdza-zzera-mojego-outbacka/?p=1870272 Spadnie śnieg i przestanie przeszkadzać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik1981 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Miałem kiedyś coś podobnego w..... Maluchu.Nawet kolor miałem ten sam... Z całego serca współczuję :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 dobrze czuje, ze za bardzo nie lubisz swego Subaraka? jest w naszym ojczystym języku słowo, które dość dobrze opisuje znane mi Subaru tandetny - o przedmiocie: kiepski, o niskiej wartości, wykonany z materiałów o niskiej jakości https://pl.wiktionary.org/wiki/tandetny moze warto rozejrzec sie za innym autem? bez wątpienia, byle do wiosny czyli generalnie jestes sam sobie winien cóż, ręka mi nie zadrżała jak puszczałem przelew, więc dokładnie sam sobie jestem winien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 bedzie Skoda czy Subaru? w ASO juz byles z ta rdza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 taka ciekawostka jaką dzisiaj zobaczyłem w swoim XV z 2013 roku... Wygląda jakby szpachlował Mirek w stodole Ten twój wehikuł nie miał jakiegoś potężnego dzwona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 (edytowane) w ASO juz byles z ta rdza? nie i raczej się nie wybieram Ten twój wehikuł nie miał jakiegoś potężnego dzwona? podobno nie miał żadnego ani małego ani potężnego można nie pałać miłością do Auto Świata ale "Niestety, gdy porównaliśmy nasz samochód z nowym autem, okazało się, że wcale nie jest lepiej. Ekspert Dekry zakwestionował też antykorozyjną ochronę modelu – w wielu miejscach pojawiły się niewielkie ogniska rdzy. To na razie jedynie kosmetyczny problem, ale z czasem... Do tego dochodzi jeszcze kwestia wizerunku marki – rdza w dwuletnim aucie to wstyd!" http://www.auto-swiat.pl/uzywane/test-100-tys-km-subaru-xv-z-dieslem-i-gora-problemow/vqtg1 trudno odmówić testowi Auto Świata braku rzetelności trafna puenta "No cóż, powiemy szczerze: nie zapałaliśmy gorącą miłością do XV. Problemy trapiły nas często i namiętnie. Mieliśmy wrażenie, że ten samochód ma cały czas pod górę..." Edytowane 13 Października 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik1981 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 nie i raczej się nie wybieram Wywalenie DPF-a raczej nie spowodowało utraty gwarancji na blachy, spróbuj może coś zdziałać w ASO, bo z czymś takim to sprzedasz to cudo za jakąś jałmużnę (o ile w ogóle). podobno nie miał żadnego ani małego ani potężnego Może i durne pytanie- czy mierzyłeś go czujnikiem lakieru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Może i durne pytanie- czy mierzyłeś go czujnikiem lakieru? auto kupiłem od dealera Subaru, zgodnie z zapewnieniem sprzedawcy auto było bezwypadkowe, ja raczej ufam ludziom https://drive.google.com/file/d/1R_bUOolp6qZrU97Tgfo9tqNEGvyazss7mCx3mFqU26ganySshLgUI0ttX2VK7Es30zZKhZP4xbuV0Qyt/view?usp=sharing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 juz wiem, co Ci zaraz napisza: pewnie jezdzisz po samych najgorszych bezdrozach, buda duzo "pracuje" A właśnie, że nie generalnie jestes sam sobie winien Można by za to napisać, że kolega Ketivv tyle razy rozbierał te drzwi do wygłuszania i fotografowania, że w końcu materiał nie wytrzymał w ASO juz byles z ta rdza? nie i raczej się nie wybieram A tak poważnie to takiego podejścia całkowicie nie rozumiem tym bardziej, że auto jest jeszcze na gwarancji 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 (edytowane) A właśnie, że nie Można by za to napisać, że kolega Ketivv tyle razy rozbierał te drzwi do wygłuszania i fotografowania, że w końcu materiał nie wytrzymał jak najbardziej były rozbierane od wewnątrz i tam grama rdzy nie znalazłem gdyby były całkowicie dyskwalifikowałyby auto do takich modyfikacji ogniska rdzy pojawiły się w całkiem innym miejscu, na zewnątrz na fabrycznym spawie do którego nie ma dostępu od wewnątrz A tak poważnie to takiego podejścia całkowicie nie rozumiem tym bardziej, że auto jest jeszcze na gwarancji własnie z racji, że auto jest mocno zmodyfikowane nie zamierzam udowadniać że białe jest białe bo żadna w tym moja wina że w miejscu fabrycznego łączenia blach które zostało wykonane niewłaściwe pojawia się rdza to jest przykład "jakości wykonania" Edytowane 13 Października 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 własnie z racji, że auto jest mocno zmodyfikowane nie zamierzam udowadniać że białe jest białe Ale tu nie ma chyba co udowadniać, skoro twierdzisz, że auto nie miało żadnej przygody. Masz, jak sądzę, 3 letnią gwarancję na lakier (korozja powierzchniowa) i powinieneś z niej skorzystać. I nie powinno to mieć związku z przypadkiem opisanym tu: A to nic nowego http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/64836-rdza-zzera-mojego-outbacka/?p=1870272 Gdyż wtedy chodziło o 12 letnią gwarancję na nadwozie (korozja pereforacyjna), a to całkowicie co innego. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Jeśli jest gwarancja, to dlaczego z niej nie korzystać? Bo łatwiej i szybciej popłakać i poużalać się na forum niż jechać do ASO? nie pamiętam kiedy coś podobnego widziałem w tak młodym aucie A ja pamiętam, i nie był to 126p. Stało się jak stało, i po to masz gwarancję aby z niej korzystać. O ile ją masz.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Ketiv przez Ciebie od rana dokładnie ogladam wszystkie zakamarki w swoim wozie. Czegos takiego to bym sie nie spodziewał w nowym aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Drodzy Rozmówcy czy ja cokolwiek wspominam o roszczeniach gwarancyjnych w nawiązaniu do tego problemu ? otóż nie, sam nawet o tym nie wspomniałem, nie komentuje w żaden sposób czy i jak serwis by to usunął z racji, że Suabru XV zdążyłem naprawdę dogłębnie poznać pozwoliłem sobie wstawić zdjęcie detalu pokazującego jak auto zostało wykonane i tyle moją opinie o tym znacie nie od dzisiaj jednocześnie chciałem nadmienić, że auto nie było nigdy rozbite, malowane itp. nie mam tez powodów, żeby nie wierzyć w zapewnienia sprzedawcy, który reprezentował uznanego dealera marki Subaru a uwierzcie mi, że takie naprawy są nie do ukrycia w trakcie modyfikacji jakie - dla swojej przyjemności - w autach przeprowadzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 dla swojej przyjemności - w autach przeprowadzam robie podobnie. Pomimo mojej calej sympatii do XV, fajnego napedu, niezle brzmiacego i mało palacego silika FHI nalezy sie sromotny klaps za brak jakiegokolwiek wygluszenia drzwi i wnetrza - np drzwi sa zbudowane jak w starym civicu z 1999roku tzn folia i nic wiecej Jezeli w nowych modelach bedzie tak samo to nie wroze sukcesu rynkowego a napewno nie w Europie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 czy ja cokolwiek wspominam o roszczeniach gwarancyjnych w nawiązaniu do tego problemu ? Nie, ale roszczenie takie jest naturalną konsekwencją, jeśli auto jest na gwarancji. Takie sytuacje zdarzają się wszędzie. Pewnie, że nie chcielibyśmy, aby przytrafiały się one akurat jedynej słusznej marce, ale się przytrafiają... nic na to nie poradzimy. Pamiętajmy jednak, że niejako częścią produktu, który nabywamy w postaci samochodu jest również umowa gwarancyjna. Dajmy szansę Subaru się z niej wywiązać... samo narzekanie i wytykanie błędów nie jest szczególnie konstruktywnym podejściem do opisanego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 abstrahując od "rdzy" Dajmy szansę Subaru się z niej wywiązać... samo narzekanie i wytykanie błędów nie jest szczególnie konstruktywnym podejściem do opisanego problemu. no cóż, powiadasz dajmy szanse moja poprzednia "szansa" skończyła niepowodzeniem pomimo wielu prób niestety, czasami tak bywa, że pomimo Dajmy szansę Subaru się z niej wywiązać... pozytywnych rozwiązań brak, jak np. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/71311-assistance-subaru-brawo/ dobrze gdy taki pech nie prześladuje nas, warto jednakże pamiętać, że i my możemy znaleźć się w podobnej sytuacji, która mocno nadwyręży zaufanie do marki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 (...) moja poprzednia "szansa" skończyła niepowodzeniem pomimo wielu prób co absolutnie nie oznacza, ze i tym razem ma byc tak samo... ja bym sprobowal mimo wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 dobrze gdy taki pech nie prześladuje nas, warto jednakże pamiętać, że i my możemy znaleźć się w podobnej sytuacji, która mocno nadwyręży zaufanie do marki Użytkuję dwa forestery, że tak powiem "od nowości", w tym jeden z silnikiem 2.5T i wiem co nieco o awariach jakie przytrafiają się autom marki Subaru. Intensywnie z nich korzystam, więc wiem też jaką dają frajdę z jazdy na Plejadach, Subariadach... no i innych też wypadach. Proponuję więc nie generalizować i nie przesadzać z "hejtem" tylko egzekwować przysługujące uprawnienia gwarancyjne. A dodam, że mamy do tego narzędzie wspomagające, niespotykane w innych markach, oficjalne forum. Samym narzekaniem strzelamy sobie, delikatnie pisząc, w portfel, co szczególnie uwidoczniło się w przypadku silnika SBD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 (edytowane) (...) moja poprzednia "szansa" skończyła niepowodzeniem pomimo wielu prób co absolutnie nie oznacza, ze i tym razem ma byc tak samo... ja bym sprobowal mimo wszystko zgadza się dlatego użyłem stwierdzenia abstrahując od "rdzy" jak też wcześniej wspomniałem czy ja cokolwiek wspominam o roszczeniach gwarancyjnych w nawiązaniu do tego problemu ? otóż nie, sam nawet o tym nie wspomniałem, nie komentuje w żaden sposób czy i jak serwis by to usunął pozwoliłem sobie wstawić zdjęcie detalu pokazującego jak auto zostało wykonane i tyle A dodam, że mamy do tego narzędzie wspomagające, niespotykane w innych markach, oficjalne forum. na którym to można podzielić się swoimi doświadczeniami jak i spostrzeżeniami związanymi z używaniem auta marki Subaru a te nie muszą być tylko pozytywne Edytowane 13 Października 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 A dodam, że mamy do tego narzędzie wspomagające, niespotykane w innych markach, oficjalne forum. na którym to można podzielić się swoimi doświadczeniami jak i spostrzeżeniami związanymi z używaniem auta marki Subaru a te nie muszą być tylko pozytywne Ależ oczywiście, że można. Problem tylko w tym, że większość dzieli się wyłącznie doświadczeniami negatywnymi, co rzadko kiedy bywa miarodajne. pozwoliłem sobie wstawić zdjęcie detalu pokazującego jak auto zostało wykonane i tyle I co Ci daje ten bezinteresowny "hejt"? Mnie się wydaje, że nic. Co najwyżej przyłączy się do Ciebie kilka innych osób, podzielających Twoją opinię o złej jakości XV i cena modelu na rynku wtórnym poleci na łeb na szyję. O to Ci chodzi? Co innego gdybyś zgłosił się do ASO i naprawił usterkę na gwarancji. Producent, za pośrednictwem sieci dealerskiej, być może miałby wtedy okazję dowiedzieć się o problemie i na przykład poprawić coś w procesie produkcji, aby uniknąć podobnych przypadków w przyszłości. Wtedy skorzystalibyśmy na tym wszyscy... a tak mamy kolejny prowadzący donikąd wątek w niewłaściwym dziale. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Problem tylko w tym, że większość dzieli się wyłącznie doświadczeniami negatywnymi, co rzadko kiedy bywa miarodajne. jest to jak najbardziej zrozumiałe doświadczenia pozytywne są przewidywaną, naturalną konsekwencja zakupu nowego auta, nikt chyba z nas nie spodziewa się, że dzięki takiej decyzji będzie częściej odwiedzał serwis dodatkowo zdarzenia pozytywne są dla nas emocjonalnie mniej ważne jak negatywne tym z kolei przypisujemy najczęściej zbyt dużą wagę, nie bez powodu gdyż ich konsekwencje są dla nas "kosztowniejsze" Co innego gdybyś zgłosił się do ASO i naprawił usterkę na gwarancji znowu abstrahując od "odrobiny rdzy" co jeśli pomimo starań ASO nie naprawi usterki ? czy wtedy też skorzystalibyśmy na tym wszyscy... otóż nie wtedy nie dowiedział by się o tym nikt, także potencjalny klient, który nawet nie takiej sytuacji nie bierze pod uwagę podejmując decyzję o zakupie raz jeszcze, odnośnie rdzy czy ja cokolwiek wspominam o roszczeniach gwarancyjnych w nawiązaniu do tego problemu ? otóż nie, sam nawet o tym nie wspomniałem, nie komentuje w żaden sposób czy i jak serwis by to usunął to, że się ona pojawiła w dwuletnim aucie marki Subaru jest faktem, nie hejtem 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 co jeśli pomimo starań ASO nie naprawi usterki ? Może ktoś poradzi Ci wtedy coś innego niż udanie się do ASO i skorzystanie z gwarancji na lakier. ona pojawiła w dwuletnim aucie marki Subaru jest faktem, nie hejtem Faktem też jest, że zakładasz wątek w Dziale Technicznym, który służy do tego abyśmy pomagali sobie wzajemnie w rozwiązywaniu problemów technicznych. Twoim problemem nie wydaje się być jednak rdza na drzwiach w dwuletnim aucie skoro nie chcesz skorzystać z przysługujących Ci w ramach gwarancji uprawnień. Wygląda zatem na to, że największym problemem jaki masz jest znalezienie sposobu na poinformowanie jak największej liczby osób o swoim niezadowoleniu z zakupu Subaru XV... a to jest "hejt". Chyba, że o czymś nie napisałeś i nie masz już tej gwarancji? Bo inaczej nie potrafię zrozumieć motywów Twojego działania. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się