slw Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Ja na 95. U mnie chmura to może za dużo powiedziane, raczej szara mgiełka widoczna tylko wieczorem w światłach samochodu, który został za mną na skrzyżowaniu . Spróbuję 98. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikes91 Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Mój nie kopci, ani na benzynie, ani na LPG , ale w środku końcówki czarne. masz LPG w DIT ? Tak mam LPG w DIT instalacje VI generacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 9 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 (edytowane) U mnie również dymu brak , na jakim paliwie jeżdzicie ? Ja zawsze tylko 98 98 lub V power - 95 (ponoć efektywne 98oct) Edytowane 9 Października 2015 przez mstar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Mój nie kopci, ani na benzynie, ani na LPG , ale w środku końcówki czarne. masz LPG w DIT ? Tak mam LPG w DIT instalacje VI generacji. to chyba jesteś pierwszy na forum z podtlenkiem w DIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlo Gambino Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 (edytowane) Pierwsze to sprawdź obejmy na dolotach, w wielu modelach z przebiegiem robią się luźne zaciski, zostały znalezione na wejściu do coolera i wyjściu z turbo. Stary temat (dużo luda zmieniło na mocnejsze) http://www.subaruforester.org/vbulletin/f207/fa20dit-factory-issues-how-fix-them-277185/ , szczególnie czarnego batorego przy max... bo Turbo zawsze jakąś ilość spalin żle przepali+ olej wiec ciemna rura może być... SILNIKI SĄ OK. Edytowane 12 Października 2015 przez Carlo Gambino Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 19 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Pierwsze to sprawdź obejmy na dolotach, w wielu modelach z przebiegiem robią się luźne zaciski, zostały znalezione na wejściu do coolera i wyjściu z turbo. Stary temat (dużo luda zmieniło na mocnejsze) http://www.subaruforester.org/vbulletin/f207/fa20dit-factory-issues-how-fix-them-277185/ , szczególnie czarnego batorego przy max... bo Turbo zawsze jakąś ilość spalin żle przepali+ olej wiec ciemna rura może być... SILNIKI SĄ OK. Za chwilę przegląd, więc zwrócę uwagę. Uspokoił mnie ostatnio GT-R przede mną, który podczas ostrego dodawania gazu wydobył z siebie trzy razy obszerniejsza chmurę :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 znajomy GT-R-erm też zadymi jak depnie Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitalista Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 (edytowane) [quote name="Mikes91" post="2327937" Tak mam LPG w DIT instalacje VI generacji. Czy to jest Twoje auto i ta instalacja ? Jak się sprawuje ? Jakie są Twoje pierwsze oceny tego rozwiązania ? Edytowane 26 Października 2015 przez Kapitalista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikes91 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 [quote name="Mikes91" post="2327937" Tak mam LPG w DIT instalacje VI generacji. Czy to jest Twoje auto i ta instalacja ? Jak się sprawuje ? Jakie są Twoje pierwsze oceny tego rozwiązania ? Hej Tak to moja instalacja. Przejechałem już ponad 8 tys km i wszystko w porządku. Nie czuć różnicy w jeździe, przełączeniu LPG-BENZYNA-LPG. Spalanie niewiele wyższe. Koszty tankowania LPG bardzo satysfakcjonujące. Będąc ostatnio w Tajlandii dowiedziałem się, że Prins bardzo dużo sprzedaje tam tych instalacji i montowane są do nowych np. Toyot i Tajowie się bardzo zadowoleni choć tam litr benzyny jest po około 3 zł za litr, a LPG 1,4 :-). U nas też już sporo aut jeździ z tą instalacją innych marek i nie spotkałem się z negatywnymi opiniami no może poza ceną, ale pewnie będzie spadać. Znalazłem też w sieci nowe Forestery XT DIT z fabrycznie zamontowaną instalacją DLM. Póki co jest OK, jak będzie dalej zobaczymy. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 fabrycznie zamontowaną instalacją DLM coś takiego nie istnieje. Instalacja była pewnie montowana przez dilera i na jego odpowiedzialność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Mikes91 rozumiem, że w gwarancje na silnik wbiłeś pręta.....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitalista Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Mikes91 rozumiem, że w gwarancje na silnik wbiłeś pręta.....? Może Energy Gas Polska sprzedał mu dodatkowo jakiś pakiet ubezpieczenia - gwarancji ? Mikes91 - czy pompa w zbiorniku mocno hałasuje ? Jak bardzo jest ona dokuczliwa ? Czy ona pracuje non stop nawet po wyłączeniu silnika (tak gdzieś czytałem, że musi cały czas trzymać bardzo wysokie ciśnienie)? Ile więcej pali auto na gazie ? czy to jest 1-2 litry czy raczej 5 ? Czy silnik często wariuje i sypie błędami "Check Engine" ? Czujesz spadek mocy ? Ile realnie na stacji wchodzi gazu do zbiornika 70l , pytam bo jest tam zamontowana pompa, która podobno zabiera dużo miejsa? No i najważniejsze pytanie, ile wyszła Ciebie ta przyjemność ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikes91 Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Mikes91 rozumiem, że w gwarancje na silnik wbiłeś pręta.....? Może Energy Gas Polska sprzedał mu dodatkowo jakiś pakiet ubezpieczenia - gwarancji ? Mikes91 - czy pompa w zbiorniku mocno hałasuje ? Jak bardzo jest ona dokuczliwa ? Czy ona pracuje non stop nawet po wyłączeniu silnika (tak gdzieś czytałem, że musi cały czas trzymać bardzo wysokie ciśnienie)? Ile więcej pali auto na gazie ? czy to jest 1-2 litry czy raczej 5 ? Czy silnik często wariuje i sypie błędami "Check Engine" ? Czujesz spadek mocy ? Ile realnie na stacji wchodzi gazu do zbiornika 70l , pytam bo jest tam zamontowana pompa, która podobno zabiera dużo miejsa? No i najważniejsze pytanie, ile wyszła Ciebie ta przyjemność ? Hej. Na instalację DLM Prins mam 24M gwarancję. Prins dodatkowo zapewnia gwarancje na wszystkie podzespoły silnika. Pompa w zbiorniku wcale tak nie hałasuje, załącza się przy otwieraniu auta i po wyłączeniu silnika - wyrównuje ciśnienie. Na początku ją słyszałem teraz nawet nie zwracam na nią uwagi. Nie jest dokuczliwa. Auto nie pali jakoś dużo więcej myślę, że jest to 1 może maks 2 litry gazu. Po prawie 4 miesiącach użytkowania nie pojawił mi się ani razu błąd "check engine" ani żaden inny. Spadku mocy nie czuje, powinien być nawet mocniejszy ale musiałbym sprawdzić na hamowni. Tankuje do zbiornika 50 litrów gazu Pisałem gdzieś forum cena VI generacji DLM to 8500 wydaje mi się, że powinna spadać. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaareq Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 I jak po przegladzie? Zwrocilem uwagi na wydech w moim XT-ku i jest osmolony jak znicze na wszystkich swietych ;-) ale poza tym wszystko gra. Nie mam nalotu na zderzaku i nigdy nie widzialem innego 'dymu' niz para wodna... Co do paliwa to leje glownie shella 95, czasem ta wzbogacona 95ke. Widze ze wyzej pojawia sie opinia ze nitro+ czy jak shell nazywa swoja lepsza 95, jest prawie jak 98... To chyba zupelna nie prawda. Obsluga shella twierdzi ze roznica jest tylko w dodatkach smarujacych i uszlachetniajacych a nie w parametrach spalania. Ktos to potwierdza? Co do lania 98 vs. 95 jedyne co mnie przekonuje to, ze nalezy lac taka na jaka jest silnik zmapowany. Z tego co wiem EUR XT jest mapowany na 95. Lanie innej mija sie z celem bo nie zmniejsza spalania i nie podwyzsza mocy. Prawda czy bajka? Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDIE Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 (edytowane) Liczba oktanów sama w sobie nie polepsza osiągów, tylko obniża efekt spalania stukowego. To nie prawda że na 98 ma się większą moc, ba na 95 silnik ma większą moc. Edytowane 30 Października 2015 przez EDDIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawels1 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 to dlaczego na 95 do dupy jedzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikes91 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Najwyraźniej nasze paliwa są kiepskiej jakości. Wielkie było moje zdziwienie kiedy będąc w Tajlandii zauważyłem że jest tam benzyna 91 oktanów i wszyscy tankuja swoje super nowe wypasione najczęściej Toyoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitalista Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 to dlaczego na 95 do dupy jedzie? Prawda jest taka że wszystko zależy od silnika i jego możliwości dostosowawczych do danego paliwa. Są auta które nie widzą różnicy, są auta które jeżdżą czasami nawet gorzej na 98, ale wiele zaawansowanych silników potrafi skorzystać z dobrodziejstw paliw wysokooktanowych. W poniższym teście masz STI który na paliwie 95 z marketu ma 235koni, a na BP Ultimate 98 i shellu ma 250koni. Są tam testowane tez inne auta na tych samych paliwach (pobranych z tych samych dystrybutorów w tym samym czasie) i rożnie są żadne 95 vs 98. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Hopkins Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Witam. Sorki, ale czy są jakieś testy wpływu LPG na silniki? Interesuje mnie zagazowanie forestera '15 xt. Wiem, że to nowość i nic w temacie, ale interesuje mnie wpływ tego gazu na silniki. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 ale interesuje mnie wpływ tego gazu na silniki. Jak ktos już gdzies kiedys napisał Subaru to nie prom kosmiczny. LPG ma wpływ na silniki Subaru taki sam jak na kazdy inny silnik zasilany LPG tzn skutkuje przedwczesnym wypalaniem gniazd zaworowych oraz awariami podzespołów auta zwiazanymi z wyzsza temperatura spalania. Poza tym LPG paliwo dobre jak kazde inne jezeli instalacja jest dobrej jakosci ( wszystkie jej komponenty ) to auto bedzie smigac długo i bezawaryjnie a w przypadku Subaru niewiele taniej niz na Pb z powodu drogiej regulacji luzu zaworowych oraz serwisu Instalacji LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitalista Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Chyba w wypadku generacji 6 montowanej w najnowszych turbobenzynach problem luzów zaworowych nie występuje. Zadzwoń do EnergyGaz Polska oni instalują najnowaszego Prince i coś więcej mogą Ci powiedzieć. Gaz fazy ciekłej stał się popularny dopiero w tym roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się