Skocz do zawartości

Sposób na stukające plastiki w środku


piottrus191

Rekomendowane odpowiedzi

Forestery nie słyną z wysokiego komfortu jazdy i są głośne w środku. Najbardziej denerwują mnie odgłosy stukających jakby plastików. Czy ten hałas jest normalny w tych samochodach czyli TTTM, czy to mój egzemplarz jest wyjątkowo wybity? W jaki sposób można umilić sobie jazdę po polskich wertepach asfaltowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze podpowiedz jakim Forkiem jezdzisz, z ktorego rocznika, jaka ma historie powypadkowosci itd? Ja w FXT z grudnia 2007r. przy 1000% bezwypadkowej historii i z gornymi rozporkami przod/tyl nie slysze zadnych stukajacych plastikow nawet jesli zjade z asfaltu. Jedyny nieprzyjemny dzwiek wydobywa sie z tej badziewnej szmata maskujacej zawartosc bagaznika.


Dodam jeszcze ze kumpel ktory kupil mocno zmodzonego czarnego forumowego Forka XT '05 z wnetrzem STI itd. mial w srodku dyskoteke ktorej bym nie wytrzymal, wszystkie mozliwe plastili mu trzeszczaly... Chyba chodzi o to ze po demontazu zaden zaczep nie trzyma jak przy pierwszym montazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wnętrze do najlepiej wyciszonych nie należy, ale sporo rzeczy możesz wyciszyć samemu. Ja ostatnio walczyłem ze schowkiem - bardzo intensywne dźwięki z siebie wydawał, takie ostre skrzypy, ale parę minut roboty i jest o wiele lepiej . Teraz będę szedł dalej krok po kroku:
http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/74355-demontaż-schowka-na-desce/?p=2327177

Także bez paniki i do boju. No i pamiętaj, że te auta swoje latka mają - tego nie przeskoczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Niedługo wybieram się na przejażdżkę w bagażniku hee

Mnie pewnie też to czeka :D . Przy okazji: warto czytać też fora innych marek, bo często problemy są tożsame. Np. często nie warto demontować całego bagażnika, bo najczęściej skrzypi mocowanie rolety (mój kolejny krok - najpewniej znów filc na mocowanie) oraz... mocowania/zaczepy/piwoty foteli. Także warto zacząć od rzeczy łatwych/dostępnych, a nie od demontażu połowy samochodu. No chyba, że ktoś chce powygłuszczać blachy, a nie tylko zlikwidować spontaniczne skrzeki plastików ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę Forkiem SG z 2003. Samochód miał lekkie stłuczki z przodu i obcierki, aczkolwiek pełnej historii nie znam. Mam codziennie do pokonania odcinek na którym od lat są łatane dziury i tu wszystko się telepie co może (świetne miejsce na sprawdzenie zawieszenia). Myślałem że Forek będzie wybierał te dziury i nierówności bardziej miękko i ciszej, a wrażenie mam jakbym jechał jakimś niskim sportowym samochodem o oponach  na niskim profilu. Samochód jest po przeglądzie gdzie nie stwierdzono żadnych luzów z wyjątkiem lekkiego luzu na maglu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...