siewcu Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 dziwny problem z sti ra mam. kawałek niżej opis w skrócie, jeśli się nie chce czytać. silnik z obróconą panewką. przyjechał drugi silnik, stary wyjechał z budy, docisk i tarcza sprzęgła wrzucona na zamach na "nowym" silniku, w budę, poskładane do kupy i zaczyna się problem. auto nie jedzie i sprzęgło się ślizga. auto na płaskim ledwo co rusza, biegi wkłada się i wyciąga bez wciskania sprzęgła na odpalonym silniku, po dodaniu gazu silnik się kręci jak na luzie a auto minimalnie przyśpiesza. pod górkę nie podjedzie. pomysł pierwszy, który się pojawił - zamach nie pasuje, więc znowu wyjechaliśmy z silnikiem, wrzuciliśmy zamach z poprzedniego silnika i skręcone z nim wcześniej docisk z tarczą. po złożeniu znowu to samo... a w skrócie - po wymianie silnika sprzęgło przestało spinać układ napędowy, cały czas się ślizga jakby docisk ledwo dociskał tarczę do zamachu. auto na płaskim ledwo co rusza, pod górkę nie podjedzie bo się ślizga sprzęgło. poza tym, co ciekawe, na załączonym biegu, po obróceniu wałem półoś LP się kręci. PP stoi, a co z tyłem nie wiem, bo nie patrzyliśmy. jakiś pomysł? skrzynia raczej nie była wyciągana, wysprzęglik też nie był ruszany.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubexx Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 A jesteście pewni, ze docisk i łożysko wyciskowe są całe i nie powyginane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 7 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 no raczej tak, auto przed przełożeniem silnika normalnie jeździło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkocot Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Kiedyś przy przebudowie silnika i zmianie sprzęgła, mechanior wytłuścił mi zamach i tarczę, ślizgało się, ale po kilkunastu kilometrach przepaliło i było ok. Głupie, ale czasami i takie rzeczy się zdarzają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Sprawdź łapę sprzęgła z zewnątrz , powinieneś poznać czy nie jest w takim położeniu jakby na pół sprzęgła. Coś musi tan docisk naciskać, czarów nie ma. Jak trzeba zdejmij linkę lub odkręć wysprzęglik , nie wiem co tam jest , aby zluzować łapę. Łożysko wyciskowe dobrze założone na widełki ? Takie moje podpowiedzi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 7 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 nie, wszystko czyste. silnik wyjechał, na drugi silnik przełożony został zestaw zamach+docisk+tarcza i auto nie jeździ, jakby cały czas było prawie wysprzęglone.... Sprawdź łapę sprzęgła z zewnątrz , powinieneś poznać czy nie jest w takim położeniu jakby na pół sprzęgła. Coś musi tan docisk naciskać, czarów nie ma. Jak trzeba zdejmij linkę lub odkręć wysprzęglik , nie wiem co tam jest , aby zluzować łapę. Łożysko wyciskowe dobrze założone na widełki ? Takie moje podpowiedzi . łapa wyjęta, bieg zapięty, sprzęgło dalej prawie nie klei Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 A jeszcze mi przyszło do głowy , tarcza nie założona odwrotnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 7 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 nie da się w tym aucie odwrotnie założyć tarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Bede bardzo złośliwy ostrzegam , ale dam Ci radę , podobną jak koledze poradziłeś … nie bierz sie za to na czym sie znasz , to nie TDI ….. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/82453-nie-ładuje-albo-przeładowuje-wykresy/page-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 8 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 (edytowane) Bede bardzo złośliwy ostrzegam , ale dam Ci radę , podobną jak koledze poradziłeś … nie bierz sie za to na czym sie znasz , to nie TDI ….. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/82453-nie-ładuje-albo-przeładowuje-wykresy/page-3 ja też mam radę, wracaj lepiej do piaskownicy, będzie odpowiedni poziom rozmowy Edytowane 8 Października 2015 przez siewcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Kolego a silnik przywiera do skrzyni idealnie bolce naprowadzajace siedzą ładnie dziwna sprawa napędy sa zapięte nie wypadły ze skrzyni biegów. Itp itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 8 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 silnik jest normalnie skręcony ze skrzynią. jeszcze raz: -auto przyjechało na kołach z uk do pl -w pl obróciło panewkę -osprzęt silnika zdemontowany pod domem do wyjęcia -auto pojechało na warsztat na samo przełożenie silnika - odkręcić skrzynię, wyjąć silnik, przełożyć docisk z tarczą na zamach z "nowego" silnika, wrzucić w budę - bez wyciągania skrzyni rzekomo to zrobili -auto wróciło, osprzęt założony, odpalamy, wszystko ładnie działa, poza tym, że nie działa - czytaj wciskam sprzęgło, bieg, puszczam sprzęgło, auto ledwo się turla. lekko dodaję gazu, silnik się kręci jak na luzie... -pada pomysł - inny zamach, więc znowu wyjechane z silnikiem, przełożony zamach, złożone znowu - w aucie sprzęgło i zamach na których auto jeździło przed wyjęciem silnika, wszystko czyste, nie było zalane olejem etc - no i dalej nie działa pomysły się generalnie skończyły. wałem na postoju mogę obracać normalnie pomimo zapiętego biegu w skrzyni, niezależnie od tego czy łapa sprzęgła jest włożona czy nie - więc zakładam, że awarii gdzieś na linii pedał-łapa nie ma i nie wysprzęgla cały czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 To nie problem z wysprzęglaniem lub nie. Problem jest pomiędzy mechanizmem różnicowym a kołem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Sprawdź czy nie wysunęła się któraś półoś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 8 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 temat do zamknięcia. wyjechała ośka z przegubu zewnętrznego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Toc pisałem czy napędu noe wypieli omg. Nie sprawdzić tego tylko silnik znowu wyciągać hahahaah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się