tanaka Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Taki zygzak jest pod maską przednia pon dwóch stronach i pod kołem zapasowy także po dwóch stronach i pytanie czy to znaczy ze auto miało przód i tył spawany czy szpachlowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Warszewski Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 jeśli chodzi o to co na zdjęciu to wygląda mi na fabryczną masę zakrywającą spawy/zgrzewy, jeśli występuje z przodu i z tyłu tak samo to tym bardziej mało prawdopodobne że coś tam jest nie tak. Ale to tylko moje zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Raczej wygląda na fabryczne zabezpieczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanaka Opublikowano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 uff juz myslalem ze trafil sie skladak:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Jesli wszystkie masy wygladaja tak samo faktura szerokosc sa identycznie polakierowane przypylone. To masz duze szanse ze fabryka tak zrobila a nie lakiernik naprawiajac auto choc da sie odtworzyc masy tak aby nie dalo sie rozpoznac ingerencji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Warszewski Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Jesli wszystkie masy wygladaja tak samo faktura szerokosc sa identycznie polakierowane przypylone. To masz duze szanse ze fabryka tak zrobila a nie lakiernik naprawiajac auto choc da sie odtworzyc masy tak aby nie dalo sie rozpoznac ingerencji. Wszystko się da ale nikomu się nie chce mając na celu sprzedaż samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Jesli wszystkie masy wygladaja tak samo faktura szerokosc sa identycznie polakierowane przypylone. To masz duze szanse ze fabryka tak zrobila a nie lakiernik naprawiajac auto choc da sie odtworzyc masy tak aby nie dalo sie rozpoznac ingerencji. Wszystko się da ale nikomu się nie chce mając na celu sprzedaż samochodu I tu się mylisz kolego. Im mocniej bity tym staranniej jest to maskowane,Czasy gdy ludzie brali auta jakie były dawno minęły, zbyt duża podaż aut używanych sprawia że te powypadkowe jeśli chcesz sprzedać musi być zrobione dobrze bo tylko gotówkę zamrozisz w aucie którego nikt nie chce kupić.Poprawki lakiernicze nie wchodzą w grę bo to podnosi koszty i zmniejsza zarobek na aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się