namiot Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 witam jakie mam mieć wskazania napiec czujnik położenia przepustnicy w wrx sti 2002? mój ma 0.52 na zamkniętej i 3.90 volta na max otwartej, w serwisu wce znalazłem takie napięcia zamknięta 0,2-1 otwarta 4.2-4.7 i czy te niższe wskazania mogą za kucać prace działania tzw ssania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Accelerator position sensor Fully closed: 1 Fully opened: 3.5 V z serwisówki od STI 2004 r. zerknij ENGINE CONTROL MODULE (ECM) I/O SIGNAL str. EN(STi)-21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 3 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 ale ja mam 2002 i w mojej serwisowe jest throttle position sensor jest fule clou sed 0,2-1 ful open 4,2-4,7 a srewisowki do sti 2004 nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Jak serwisówkę z STI 2002 to OK. Uczulam tylko na to że serwisówki od WRX nie są identyczne jak STI zwłaszcza w wartościach ECU. Zerknij jeszcze tutaj. http://www.toronto-subaru-club.com/forums/tuning/144140-tps-voltage-0-890v.html Wrzuć likna do twojej serwisówki. Nigdy nie spotkałem sie z tak małą wartością 0.1 V dla closed. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 3 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 mam na pewno do sti 2002 0,1 do 1,0v dla closed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Nic nie powinno zakłócać pozycja full open masz jak pedał gazu wciśniesz do oporu. Napięcie zdjąłes przez obd ? Zmierz napięcie miernikiem silnik nie musi być włączony. Przewód signal na ecu - nr pinu masz w instrukcji lub bezpośrednio na tps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 3 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 tak napięcie pokazuje w programie ssm z kad sciagles ta serwisowke sti 2004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) Nie pamietam skąd chyba koleś mi kiedy podrzucił sprawdzę ile mb a napięcie sprawdź miernikiem Sprawdzone 320 mb Edytowane 3 Października 2015 przez 4mamut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 3 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 wyślij na mejla namiota@vp.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Spróbuję..........ale pół litra wódeczki dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 A jakie wartości powinny być w gf8 n/a 99r. 125hp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 A jakie wartości powinny być w gf8 n/a 99r. 125hp? 0,2-1V Full closed 4,2 - 4,7 V Full open - z manuala 99 N/A ale dla wersji US 2.2 i 2.5 litra. zresztą w GT EU jest podobnie. Najpierw zmierz potem będziemy szukać czy są dobre. Subaru niestety zrobiło sporo różnych wersji ECU i nie jest łatwo znaleźć w necie konkrenty opis co gdzie jest i jakie wartości przyjmuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Dzięki :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 to czy ktoś wie jakie ma być napięcie prawidłowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 10 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 problem rozwiązany do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonnt Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Niech no się kolega pochwali co problemy robilo...po co ma się kto szarpać w przyszlosci;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 10 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 problem robił zawór przepływu powietrza tzw silniczek krokowy zacinał się jak ktoś potrzebuje instrukcji dotyczącej przepustnicy to instrukcja mój inny post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się