longer1 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Witam. To mój drugi post na forum. Przegladnalem kilkadziesiat stron i nie znalazlem nic w temacie, wrocilem nad ranem z trasy i nie mam sily dalej dzisiaj szukac, a w niedziele znowu 2k km przede mna. Forek dzisiaj po ostrzejszym wyprzedzaniu zaczal piszczec (okolo 80km/h). Zrodlo dzwieku wspolnie z malzonka zlokalizowalismy z tylu, nasila się przy obciazeniu mostu czyli przyspieszanie lub hamowanie silnikiem, dzwiek z pisku przechodzil przy mniejszej predkosci (ok 40km/h) w cos co przypomina lozysko pracujace na sucho, taki warkot. Uwazam ze to tylny most, tym bardziej ze po odcieciu AWD objawy calkowicie ustapily. Mam czas tylko jutro (tj. sobota) na ewentualna wymiane oleju w dyfrze czy cokolwiek. Jaki konkretnie olej należy wlac do dyfra i jaka ilosc, i czy nalezy go wymieniac jakos "specjalnie"? Czy ktos mial takie objawy i czym to sie skonczylo? Dodam ze ostatnio na autobahnie zauwazylem ze auto wpada w wibracjie przy wiekszych predkosciach, ale nie jestem pewien czy nie mialo to zwiazku z nawierzchnia. Ponadto mam maly problem z ostrymi skretami na parkingu, szarpanie buda, nie za wielkie (koncza sie tarczki) ale nie wiem czy to ma zwiazek z dzisiejszym przypadkiem. Prosze o pomoc i z gory dziekuje za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Jak odciąłeś AWD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Bezpiecznikiem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Którym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/34341-problem-z-fwd/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longer1 Opublikowano 31 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/34341-problem-z-fwd/ Dokładnie. Wymieniłem olej w tylnym dyfrze. Odgłosy ustały w 80%, duuża poprawa. W dyfrze był czerwony olej, chyba atf do skrzyń, wymieniłem oczywiście na właściwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herbert Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Witam, link mi nie działa, pewnie stary? chciałem dopytać o to odcięcie AWD w foresterze SG'05 ... tak diagnozując tylny dyfer... AD REM: który to bezpiecznik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 W skrzynce bezpieczników w komorze silnika są opisane wszystkie, znajdziesz właściwy bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herbert Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Dzięki Yanas... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ada///m Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Jak jest 4EAT z VTD+VDC to ta metoda nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się