Schweizer Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Witam Moje sti w trasie dziwnie sie dzis zachowalo. Mam serie w I oraz S i ecuteka na S#. Do tej pory to sie nie zdarzylo ale podczas wyprzedzania na autobahnie lekko pod gorke na S na ktorym jezdze w 99% cisn skoczylo nagle po wdepnieciu blyskawicznie do 1.6 bara. Bylem na 4 biegu zeby obroty byly nie za niskie. Od razu puscilem gaz i poszla salwa z wydechu. Normalnie laduje na S nie wiecej niz 1.2 w peaku. Sprobowalem jeszcze raz i to samo a w ustawieniu I zamiast do kax 0.5 bara ladowal ponad 0.8.......S# nawet nie probowalem....poszlo by pewnie do 10 Przejechalem jeszcze na luzie z 40km i zjechalem na parking. Wylaczylem auto i zapalilem po kilku min i ruszylem. Wszystko wrocilo do normy. Ladowalo jak wczesniej czyli 0.5 na I i ok. 1,1 na S. Zdarzylo to sie 1 raz. W Ecu zadnych bledow. Mega dziwne. Silnik caly czas pracowal w porzadku. Ktos cos wie lub domysla sie? Thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 mógł się solenoid podwiesić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Mój jest wystrojony na 1.25 często przeładowuje przy wysokich biegach (alarm w budziku nastawiony na 1.5bara, często go słyszę). Lekki overboost, ułamek sekundy i wraca do normy... Nie zauważyłem, żeby coś dziwnego się działo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schweizer Opublikowano 3 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Tak ale ty nie masz nic wspolnego z seria a u mnie turbo soft poza S# itd to seria. Nawet cata mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 o co chodzi z tym alarmem w budziku? to turbo moze przeladowywac? i co wtedy - trzeba gaz odpuscic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 może... czasem po prostu przy gwałtowym przyspieszaniu elektroniczny regulator może nie nadążyć zbić ciśnienie (dlatego w różnych porąbanych setupach robi się układy z MBC połączonym szeregowo z EBC jeśli program nie jest w stanie ustabilizować narastania ciśnienia). Jeśli chodzi o auto Szwajcara, to może być przytkany solenoid/zabrudzony (zaolejony) restryktor na przewodzie do gruszki (jeśli zatkasz ten 0.5mm otwór, to będzie przeładowywał jak głupi), a może po prostu za duża wysokość względem poziomu morza? ;-) Jak wysoko byłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schweizer Opublikowano 4 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Nisko bo przy granicy z D. Wczoraj testowalem i jest ok. Moze rzeczywiscie sie cos przytkalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się