namiot Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 witam mam taki dziwny problem z tzw. ssaniem rano jak zapalam zapala idealnie utrzymuje obroty na 1500 jak tylko tylko ruszę przepustnice to obroty spadają do normalnych i jak chce jechać to samochód się dławi nie mam mocy jak się dławi to znowu obroty podniesie do 1500 czasem jak za szybko pojadę to potrafi zgasnąć zadławić się czyszczona przepustnica i Valve assembly-air control, tak jak by się troszkę przycinał w jednym miejscu,w programie ssm przepływomierz wskazuje rano dobra teperature to samo czujnik temperatury,jak sprawdzic Valve assembly-air control i czy jeszcze jakiś trop ktoś proponuje jak sprawdzić Valve assembly-air control Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się