Jump to content

Filtr stożkowy ?!


Mateusz Sobczak
 Share

Recommended Posts

Szanowni forumowicze w związku ze nie moge sobie za diabła poradzić z dziwnym rezonansem obudowy filtra powietrza tj. Przy depnieciu do konca dźwięk jakby obudowa filtra sie obijała o cos chociaz jest zamontowana sztywno. Zacząłem sie zastanawiać nad założeniem stożka w miejscu oryginalnego filtra. Oczywiscie byłby schowany w obudowie filtra i dostawałby zimne powietrze i byłby dobrze odseparowany od cieplej komory silnika. Jakie jest Wasze zdanie na ten temat no chyba ze ktos z Was przerabiał temat tego rezonansu filtra. Dźwięk podobny do dziurawego wydechu...

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

a jesteś pewien, że to ta puszka od filtra, a nie rezonator w błotniku ? 

 

Co do stożka, to albo zamontujesz, tak jak piszesz, w puszce od filtra mały stożek i nie masz problemu z przepływomierzem powietrza, albo szukasz specjalnej mufy i montujesz normalny stożek w miejscu puszki.

Link to comment
Share on other sites

O widzisz i chyba jestesmy w domu :) bo ostatnio jak wyjmowałam obudowę przy wymianie świec to ten wlot z błotnika jakos tak latał troszku, jest przykręcony centralnie jedna nakrętka 10. Ale dokręcenie nic nie dalo... Czy w srodku sa jakies dodatkowe zaczepy ?? Moze gdzies cos sie wylatalo....

Ps. Jak sie do niego najszybciej dostac ?? Od nadkola czy ściąga sie caly błotnik ??

To może być także dźwięk z silnika

Błyskotliwe aczkolwiek powątpiewam ;) wsadziłem do auta moja lubą i nasłuchiwałem i dźwięk dochodzi od okolic filtra ;)

Link to comment
Share on other sites

chyba od błotnika, potem nie będziesz się bawił z pasowaniem blach. nie interesowałem się nim po za tym, że jego gabaryty są tam podobno spore.

Edited by Kubexx
Link to comment
Share on other sites

Tłumik szmerow jest w błotniki musisz odkręcić plastikowy błotnik. Tłumik przykrecony jest na 2 śruby jedna na dole druga przy filtrze. Jak to wina silnika jak go zdemontujesz dźwięk który słyszysz będzie glosniejszy

Link to comment
Share on other sites

Tłumik szmerow jest w błotniki musisz odkręcić plastikowy błotnik. Tłumik przykrecony jest na 2 śruby jedna na dole druga przy filtrze. Jak to wina silnika jak go zdemontujesz dźwięk który słyszysz będzie glosniejszy

Dziekuje za wyjaśnienie ;) w sobote zrobie podejscie , napisze z jakim efektem ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...