bat Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Zostały mi czterotłoki z GT pod tarcze 295mm. Czy one się nadadzą pod felgę 15" czy trzeba szukać innego rozwiązania do zwrotnic 5x114? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 15" na 4tlok to wejdą bardzo nieliczne modele felg. Ostatnio sprzedawały sie takie z o.z. Nie tanio 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 30 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 A jak z kwestią mocowania do zwrotnicy 5x114? Są gotowe adaptery? Jestem świadom, że mało felg 15" pasuje 4tłoka. Pytanie czy jakiś jeszcze mniejszy zacisk wchodzi w grę? Dwutłok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Czterotlok do zwrotnicy 5x114.3 pasuje P&P. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Czterotlok do zwrotnicy 5x114.3 pasuje P&P. Dokładnie. Dwutłok na tarcze 294 i 277 też będzie pasował. Nawet jednotłok na 26X będzie ok. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 1 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 ciekawe dlaczego faceci którzy robili mi swap napędów powiedzieli ze trzeba hamulce też przełożyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Tył tak, bo z tyłu nie pasuje nic oprócz dwutłoczka. Myślę, ze z tym będzie problem głównie. Tam też jest bardzo mało miejsca pod większością 17". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 do zwrotnic przód 5 x114,3 4 tłoczek podchodzi P&P ALE potrzebujesz tarcz specjalnych jak w homologacji do N12, tak żeby pasowały na większa piastę. tył masz z GT zwrotnice czy tez sti 5x114,3 ? na 4 tłoczka wchodzą 15 szutrowe np BRAID'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 1 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 mam wszystko żywcem z bloba sti US 4x tarcze, zwrotnice, zaciski itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 ok, jeśli zostawisz tył na brembo to felga minimum 16 cali. jeśli chcesz 15 to tył musisz zamienić na zacisk z WRX, wówczas na tyle też będzie potrzebna specjalna tarcza o dużym bębnie ( jak pod STI) rozstawie 5x114,3 i zewnętrznej średnicy jak WRX'owa tarcze takie występowały w homologacji do N12, są bez problemu dostępne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 2 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) czyli na ten nie wchodzi 15" https://goo.gl/photos/SpUCwuCLe476Yq6p9 zacisk tylny z wrx 5x100 pasuje? Edytowane 2 Października 2015 przez bat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 na brembo tył 15 nie wejdzie. potrzebujesz zaciski 2 tłoczkowe z WRX 01-07 EU 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się