rosaskc Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Temat dotyczy dołożenia lamp przeciwmgielnych do Imprezy GH (lanos). Czy ktoś wcześniej przerabiał takiego "moda"? Halogeny już zakupiłem, podłączyłem je do wiązek, ale nie świecą. Zatem, klika pytań odnośnie roboty potrzebnej do wykonania: Czy trzeba coś grzebać w kompie, żeby tę opcję uaktywnić? Czy są jeszcze jakieś moduły, które trzeba dokupić? Jak z przełącznikiem do tych świateł? Używany jest ten sam? To bardziej pytanie do tych, którzy halogeny w lanosie już mają - czy ten przełącznik do przeciwmgielnych włącza od razu tylne i przednie razem? Mam takowy, ale ze względu na brak przednich, to tylko tylne mi włącza 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Tylne oddzielnie zapalane są. A do czego podłączyłeś je z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Z przodu są pociągnięte wiązki z kostkami w kolorze bordo Ahhhh, widzę w czym rzecz... U mnie ten przełącznik ma tylko pozycję OFF oraz do tylnego przeciwmgłowego. Rozumiem, że powinienem mieć manetkę jak na zdjęciu poniżej... Chyba, że da się do tej pozycji przełącznika "dołączyć" przednie halogeny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Z przodu są pociągnięte wiązki z kostkami w kolorze bordo Ahhhh, widzę w czym rzecz... U mnie ten przełącznik ma tylko pozycję OFF oraz do tylnego przeciwmgłowego. Rozumiem, że powinienem mieć manetkę jak na zdjęciu poniżej... Chyba, że da się do tej pozycji przełącznika "dołączyć" przednie halogeny? ...podłącz do wiązki tylnego przeciwmgielnego i będziesz miał 2 in 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrumque Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Manetka to sprawa wtórna - od biedy możesz sobie zamontować gdzieś oddzielny włącznik, albo właśnie spiąć razem przednie i tylne przeciwmgielne (np w złączce od manetki, oba są załączane w ten sam sposób, czyli przez zwarcie do masy danego przewodu do manetki, więc łatwo dojdzie co i jak, a jak je połączysz razem - i razem będą zwierane do masy, to będą włączać się równocześnie) Patrząc na schemat: Oprócz samych przeciwmgielnych reflektorów - potrzebujesz ich przekaźnik - siedzi w module B225 na stykach 25/26/27/28 http://s695.photobucket.com/user/Henrykienho/media/Foglampindependencemod-RelayLocatio.jpg.htmlprawy dolny ORAZ bezpiecznika 15A - F/B fuse nr 29 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) baca zaproponował rozwiązanie chyba najprostsze z możliwych, ale działające przy najmniejszym nakładzie sił. W takim razie bardziej elektryczne pytanie - przy połączeniu instalacji przednich halogenów z tylnym powinienem zmienić bezpiecznik na większy? Hrumque, dzięki za schemat! Rozwiązanie zgodne ze sztuką Edytowane 29 Września 2015 przez rosaskc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 baca zaproponował rozwiązanie chyba najprostsze z możliwych, ale działające przy najmniejszym nakładzie sił. W takim razie bardziej elektryczne pytanie - przy połączeniu instalacji przednich halogenów z tylnym powinienem zmienić bezpiecznik na większy? Hrumque, dzięki za schemat! Rozwiązanie zgodne ze sztuką w.g mnie nie musisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Hrumque, chciałbym spytać, skąd masz taki ładny schemacik? Masz tego więcej? Gdybyś się podzielił, to mniej pytań bym na forum musiał zadawać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Impreza/ 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrumque Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 baca zaproponował rozwiązanie chyba najprostsze z możliwych, ale działające przy najmniejszym nakładzie sił. W takim razie bardziej elektryczne pytanie - przy połączeniu instalacji przednich halogenów z tylnym powinienem zmienić bezpiecznik na większy? w.g mnie nie musisz Wg mnie musisz, a wręcz nie ryzykowałbym takiego ruchu. Tylna instalacja przeciwmgielnych jest dla jednej żarówki 21W = 2A - cienkie przewody, prosty obwód... Przednie przeciwmgielne to 2x 55W = 110W = prawie 10A - czyli sumarycznie razem z tylną żarówką wychodzi 12A poboru zamiast 2A. Nie ryzykowałbym spalenia cienkich przewodów od obwodu tylnych przeciwmielnych robiąc taką drutologię partyzancką... Jak masz fabryczne przewody od przednich przeciwmgielnych do przekaźnika do nich dedykowanego (możesz wsadzić w to miejsce w zasadzie "bylejaki samochodowy 10-20A" więc koszt 3-5zł) - więc wystarczy tylko bezpiecznik 15A, przekaźnik - i jego sterowanie jest już sprawą prostą i niskoprądową, co już niczego zepsuć nie może Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beroceka Opublikowano 27 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 Cześć, mam nadzieję, że taka archeologia nie łamie zasad forum? ;-) Postanowiłem odpowiedzieć w tym wątku, bo wydaje mi się, że mam podobny problem, tylko "odwrotny". Mam GH z USA z fabrycznymi przeciwmgielnymi z przodu i chciałbym dołożyć teraz tylne przeciwmgielne. Chcę wymienić dźwignię na europejską, bo w mojej jest tylko położenie off i przednie-on. Czy możecie podpowiedzieć co będzie potrzebne do takiej operacji poza tylną lampą i wajchą? Ew. czy możecie polecieć dobrego elektryka samochodowego w kujawsko-pomorskim albo w okolicach Poznania, bo przyznam, że jestem totalnie zielony w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 27 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 A pokaż tył tego GH? Obie lampy masz białe w klapie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beroceka Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 Zapomniałem dodać istotnego szczegółu - chodzi o sedana, dlatego nie mogę wykorzystać rozwiązań z wersji europejskiej, a w STI jest montowany w zderzaku. Myślę o przyczepieniu lampy pod zderzakiem, natomiast głównie zastanawiam się czy będzie problem z przerobieniem elektryki tak, żeby dało się sterować przełącznikiem przy kierownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kookazoo Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Kup czerwona zarowke i problem z lampa znika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubBlackbird Opublikowano 15 Lutego Udostępnij Opublikowano 15 Lutego Potrzebuję opinii jak oryginalne halogeny świecą. Doświetlają pobocze itp? Czyli czy dołożenie halogenów daje pozytywny efekt. Warte zachodu? Mówię tu o sytuacji aby włączały się razem z światłami drogowymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się