Jump to content

Stygnięcie Imprezy 2.0 N/A vs 2.5 T


Remi
 Share

Recommended Posts

Czy ktoś z Was może mi wytłumaczyć dlaczego po normalnej jeździe i odstawieniu na parking aut, po 2h wsiada się do 2.0 N/A i silnik jest w temp. ok. 70 stopni, a w 2.5T w okolicach 20 stopni?

Skąd taka różnica w wytracaniu temperatury przez te dwie jednostki?

Link to comment
Share on other sites

Może różnica powstała przez to że czujnik w dwóch różnych miejscach, ja od siebie dodam tylko ze u mnie gdy gt-eku wsiadam po jakimś czasie (np. 40-60 minut) do auta to często jest tak że woda już chłodna ale autogaugan pokazuje ze olej jeszcze 60:P

Link to comment
Share on other sites

Jak masz po 2h temperaturę wody ok. 70st., to coś jest nie tak z odczytem. Nawet w świetnie izolowanym zbiorniku jakim oczywiście nie jest silnik jest to wątpliwe. Układy w N/A i WRXie różnią np. termostatem, który w WRXie otwiera się przy 78st a w N/A przy 88st, ale to nie ma chyba większego wpływu jeżeli chodzi o stygnięcie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...