Remi Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Czy ktoś z Was może mi wytłumaczyć dlaczego po normalnej jeździe i odstawieniu na parking aut, po 2h wsiada się do 2.0 N/A i silnik jest w temp. ok. 70 stopni, a w 2.5T w okolicach 20 stopni? Skąd taka różnica w wytracaniu temperatury przez te dwie jednostki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0pieka Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Może różnica powstała przez to że czujnik w dwóch różnych miejscach, ja od siebie dodam tylko ze u mnie gdy gt-eku wsiadam po jakimś czasie (np. 40-60 minut) do auta to często jest tak że woda już chłodna ale autogaugan pokazuje ze olej jeszcze 60:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Jak masz po 2h temperaturę wody ok. 70st., to coś jest nie tak z odczytem. Nawet w świetnie izolowanym zbiorniku jakim oczywiście nie jest silnik jest to wątpliwe. Układy w N/A i WRXie różnią np. termostatem, który w WRXie otwiera się przy 78st a w N/A przy 88st, ale to nie ma chyba większego wpływu jeżeli chodzi o stygnięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Mój NA po 2h jest zimny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się