Skocz do zawartości

Stygnięcie Imprezy 2.0 N/A vs 2.5 T


Remi

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś z Was może mi wytłumaczyć dlaczego po normalnej jeździe i odstawieniu na parking aut, po 2h wsiada się do 2.0 N/A i silnik jest w temp. ok. 70 stopni, a w 2.5T w okolicach 20 stopni?

Skąd taka różnica w wytracaniu temperatury przez te dwie jednostki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może różnica powstała przez to że czujnik w dwóch różnych miejscach, ja od siebie dodam tylko ze u mnie gdy gt-eku wsiadam po jakimś czasie (np. 40-60 minut) do auta to często jest tak że woda już chłodna ale autogaugan pokazuje ze olej jeszcze 60:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz po 2h temperaturę wody ok. 70st., to coś jest nie tak z odczytem. Nawet w świetnie izolowanym zbiorniku jakim oczywiście nie jest silnik jest to wątpliwe. Układy w N/A i WRXie różnią np. termostatem, który w WRXie otwiera się przy 78st a w N/A przy 88st, ale to nie ma chyba większego wpływu jeżeli chodzi o stygnięcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...