santiag83 Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Witam!! Kupiłem na Allegro ECU z pakietu Prodrive i mam problem... (WRX 2005r) Niestety nie ma różnicy w ciśnieniu doładowania a tym samym w mocy. Na moim standardowym ECU ciśnienie doładowania wygląda tak: Na ECU "Prodrive": Czy oprócz wymiany ECU należy zrobić coś jeszcze? Sprzedawca twierdzi, że mam coś nie tak mechanicznie w moim samochodzie (ale przecież na seryjnym ECU, ładuje mi zadane ciśnienie). Polecił mi sprawdzenie Tactrix'em zadanego ciśnienia doładowania, bo wg niego jest tam 1,25 bar - jak twierdzi sprawdzał przed wysyłką ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Wg mnie bez zmiany restryktora ciśnienie doładowania się nie zmieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santiag83 Opublikowano 25 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Wg mnie bez zmiany restryktora ciśnienie doładowania się nie zmieni Czy w Prodrive Performance Pack był również restryktor o innej średnicy??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Czy w Prodrive Performance Pack był również restryktor o innej średnicy??? nie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaTM Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Mam u siebie ten zestaw - komp Prodrive + rura niebieska y-pipe + tłumik WRSport Prodrive i ciśnienie doładowania znacząco podskoczyło 1.25 bara - 1.30 bara. Nie zmieniałem restryktora. Poza wymienionymi wyżej elementami reszta seria. Zmianę mocy odczułem od razu po zamontowaniu tych elementów - oczywiście na plus. Zestaw kupiony z tego samego źródła co kolega santiag83. Aha, przed modyfikacją doładowanie w okolicach 0.95 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzyndzel Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Komp santiag83 prawdopodobnie jest ze zwyklego WRX-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Mogę zapytać jakim programem zrobiłeś ten zrzut doładowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PR7EMEK Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Może kluczem jest tu "odetkanie" wydechu? Samo ECU to tylko jeden z elementów zestawu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Wydech wydechem. Pewnie przelot jest, bo to chyba podstawa? Jednak jak w kompie PRODRIVE zadane jest większe doładowanie: ~1,25 bara (nie wiem ile dokładnie) to nawet bez reszty rzeczy z PPP powinien ładować więcej niż ładuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santiag83 Opublikowano 26 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Mogę zapytać jakim programem zrobiłeś ten zrzut doładowania? Za pomocą programu EcuExplorer i kabla OBDII. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Prodrive nie odtyka wydechu dalej zostaje pre cat w Up Pipe i katalizator w D Pipe zmieniają tylko końcowy.Mam PP i turbina ładuje 1.2 bara i wstaje zaraz powyżej 2.5 tyś obrotów -musi być coś z tym kompem niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Czekański Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Komp santiag83 prawdopodobnie jest ze zwyklego WRX-a Na czym opierasz swoją opinię ? Pobrałeś jego program i przeanalizowałeś mapy boostu / paliwa / zapłonu itp. ?? Mapa boostu i wastegate. Porównanie serii i komputera Prodrive o którym mowa w tym poście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santiag83 Opublikowano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Mapa boostu i wastegate. Porównanie serii i komputera Prodrive o którym mowa w tym poście. prodrive.jpg To w serii maksymalne ciśnienie doładowania (0,95 bar) powinno być przy 2350 obr./min. przy 50% otwarciu przepustnicy??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się