Jump to content

Pełnowymiarowe koło zapasowe (MY15)


Jake
 Share

Recommended Posts

Trzeba wywalić styropiany i sprawdzić, czy się zapas zmieści we wnęce. U mnie wchodzi bez problemu, więc pewnie w nowym też wejdzie. Potem graty ze styropianów wrzucasz do koła i jest git :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

A co w przypadku dachowania się zdarzy z takim niezamocowanym kołem zapasowym? Waży swoje, ktoś wierzy że utrzyma je na miejscu ta wykładzina podłogowa bagażnika? Ja wożę dzieci z tyłu z reguły...

Link to comment
Share on other sites

Jak kupowałem w lutym OBK to, przyznaję, szczęka mi opadła że w aucie o aspiracjach lekko-terenowych w standardzie nie ma nawet dojazdówki, o pełnym wymiarze nie wspominając. Powiedziałem więc w salonie, że ja bez pełnowymiarowego nie wyjadę. Podrapali się po głowach, modzili coś ze 2 godziny ale wymodzili i mam pełny wymiar, w środku chyba styropian z Forka i kilka gratów na zewnątrz (czyli luzem w bagażniku). Szykuję w weekend sprzątanie w autku to cyknę fotki jak to jest zrobione. O ile pamiętam to dospawali szpilkę, do której mocuje się koło aby nie funkcjonowało jako luźny pocisk :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

O ile pamiętam to dospawali szpilkę,

 

dospawali do podłogi ? Jeżeli to zrobilio rok będzie same próchno.......

Nie sądzę żeby tak zrobili.

W nowym forku jest dojazdówka ale pełne koło o fabrycznej wielkości nie wchodzi.

Link to comment
Share on other sites

 O ile pamiętam to dospawali szpilkę, :)

 

Nie ma potrzeby nic spawać - jest tam gwint (zdaje się M8) gotowy do wkręcenia szpilki. Trzeba tylko dopasować jakąś nakrętkę przytrzymującą koło.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
On 10/16/2015 at 6:19 PM, Quarter said:

Jak kupowałem w lutym OBK to, przyznaję, szczęka mi opadła że w aucie o aspiracjach lekko-terenowych w standardzie nie ma nawet dojazdówki, o pełnym wymiarze nie wspominając. Powiedziałem więc w salonie, że ja bez pełnowymiarowego nie wyjadę. Podrapali się po głowach, modzili coś ze 2 godziny ale wymodzili i mam pełny wymiar, w środku chyba styropian z Forka i kilka gratów na zewnątrz (czyli luzem w bagażniku). Szykuję w weekend sprzątanie w autku to cyknę fotki jak to jest zrobione. O ile pamiętam to dospawali szpilkę, do której mocuje się koło aby nie funkcjonowało jako luźny pocisk :)

Quarter, Jaki rozmiar kola udało Ci się wcisnąć pod podłogę?

17" czy 18"?

 

Czy ktoś inny ma tez doświadczenia z pełnowymiarowym kołem zapasowym w subaru Outback MY15+

Link to comment
Share on other sites

W dniu 2.12.2017 o 12:17, cool_kuba napisał:

Quarter, Jaki rozmiar kola udało Ci się wcisnąć pod podłogę?

17" czy 18"?

 

Czy ktoś inny ma tez doświadczenia z pełnowymiarowym kołem zapasowym w subaru Outback MY15+

 

Nie ma znaczenia 17, czy 18 - zewnętrzny wymiar jest taki sam. Po wyrzuceniu tego styropianowego organizera pełnowymiarowe koło bez problemu się mieści.

 

Link to comment
Share on other sites

On 12/4/2017 at 12:38 PM, Jake said:

 

Nie ma znaczenia 17, czy 18 - zewnętrzny wymiar jest taki sam. Po wyrzuceniu tego styropianowego organizera pełnowymiarowe koło bez problemu się mieści.

 

 

Dziękuje bardzo, muszę to sprawdzić, rozumiem ze mieści się normalnie naparowane?

 

Co do mocowania to znalazłem tez takie coś niestety aktualnie nie dostępne:

https://www.autodoc.pl/czesci-zapasowe/miejsce_na_kolo_zapasowe-10264/subaru/outback/mf-valeo

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...