nitroceluloza Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Pacjent to forek SF turbo, sama benzyna. Od jakiegoś czasu obserwuje pewne dziwne oznaki, zaczęło się że czasem pośmierduje olejem z nawiewów, ale oleju nie ubywa praktycznie w ogóle (od wymiany w styczniu/10 tys temu), czesto po odpuszczeniu nogi z gazu na obrotach ponizej 2500 szarpie, czasem nawet mocno, ale silnik pracuje równo, zadnych problemów z paleniem, bez wibracji. a co najgorsze to od jakiegoś czasu ma wyraźnie mniejsze przyspieszenie (turbo?) o tyle co na nizszych biegach sobie radzi to na 4 i 5 wyraźnie slabiej jak kiedyś, zwlaszcza jak mu trzeba przycisnąć. Auto od początku w rodzinie, przebieg pewny 147 tys, dbane... Turbiny często padają w tych forkach bo jak dotąd slyszalem że to pojedyncze przypadki.. Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.StationWagon Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Masz wskaźnik ciśnienia doładowania?U mnie jest problem, bo na 4 i 5 biegu przy gwałtowniejszym wciśnięciu gazu auto ładuje 0.2 a później skacze na 1.0-1.2...Sprawdź węże od turbawy, czy któryś nie sparciał, czy dolot masz szczelny i co w filtrze powietrza.Kiedy ostatnio wymieniałeś świece? Poduchy pod silnikiem sprawne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroceluloza Opublikowano 23 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Wskaźnika nie mam. Węże wyglądają ok, wszystko podokręcane, filtr powietrza nówka sztuka. teraz jeszcze myślę czy nie filtr paliwa ale ma ponad rok a tankuje tylko na orlenie 98... świeczki tez roczne platynówki oczywiście. Poduchy nie wiem, jak najlepiej je sprawdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.StationWagon Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Wejść pod samochód. Wyglądają, ale jest ich kilka/Naście, przedmuchaj je, filtr paliwa może być, nie ufam Orlenowi i jego 98 na którym auto jedzie słabiej niż na 95. via Mobile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqx Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Zmierz rezystancję przewodów zapłonowychponiżej moje pomiary jak przewody wymieniałem STARE NOWE cylinder 1 12,64kΩ 6,56kΩ cylinder 2 8,32kΩ 3,76kΩcylinder 3 13,30kΩ 6,52kΩ cylinder 4 7,27kΩ 3,83kΩ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się