Jakub Gawinek Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Witam, Tak jak w temacie stoję przed zakupem Outbacka w automacie Do wyboru mam 2.5 lub 3.0, który jest lepszy? Docelowo pod lpg Dla przykładu: http://otomoto.pl/oferta/subaru-outback-2-5b-156km-automat-awd-4x4-bezwypadkowy-pelny-serwis-szwajcar-ID6y9y5Z.html#2715487b4d lub http://otomoto.pl/oferta/subaru-outback-h6-3-0-awd-full-opcja-mega-stan-zobacz-ID6y9tEZ.html#2715487b4d Czy poza silnikiem są jakieś różnice? Pozdrawiam K. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Czy poza silnikiem są jakieś różnice? Jest ich sporo. Najważniejsza różnica jest taka, że ten H6 jeździ, a ten 2,5 to "snuja" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Wbrew pozorom ten model OBK z silnikiem 2,5 jest calkiem zwawy. Silnik 3.0 daje zdecydowanie wieksza przyjemnosc z jazdy, niestety kosztem wysokiego spalania. Do LPG bardziej nadaje sie 2.5. Z tych wybranych przez Ciebie, 2.5 jest przedliftowy, a 3.0 poliftowy, wybralbym jednak OBK po lifcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 3.0 ma inny układ napedowy z centralnym dyfrem planetarnym z podziałem przod 40:60 tył, a 2.5 ma dolaczany tył 90:10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Stałem nie dawno przed wyborem 2.5 3.0 z tym że w nowszej budzie. Kupiłem 2.5 i w moich odczuciach zupełnie wystarczy do sprawnej jazdy a wybór padł z uwagi na gaz i tańsza eksploatację. Z tego co pamiętam to 3.0 w tej budzie co szukasz lepiej znosi LPG niż w tej nowszej. Jest trochę o tym w dziale LPG i Outback. Któryś z moderatorów miał chyba 3.0 takiego w LPG i sobie mocno chwalił. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aretzky Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Ja też mam Outbacka H6 2007 w gazie i naprawdę daje radę, póki co tylko regularny serwis i jest wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Ja też mam Outbacka H6 2007 w gazie i naprawdę daje radę, póki co tylko regularny serwis i jest wszystko ok. A jeśli można wiedzieć ile płacisz za regulację luzu zaworowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 3.0 ma inny układ napedowy z centralnym dyfrem planetarnym z podziałem przod 40:60 tył, a 2.5 ma dolaczany tył 90:10 OBK II z silnikiem 2,5 ma taki sam naped i do tego VDC. Dolaczany mial OBK I i OBK III. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aretzky Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Póki co nie regulowałem zaworów tylko sprawdzamy przy jakiś naprawach w 4T. Jak kupiłem go to była grubsza robota z wymianą pompy wody, uszczelek pod głowicami, oringów, pomiarem kompresjo oraz szczelności. Koszt podam na priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub Gawinek Opublikowano 23 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Dzisiaj się dowiedziałem ze regulacja luzów w 2,5 sohc to koszt 700zł 3 litrowy ma juz dwa walki i regulacja jest na poziomie 2500-3000zł z wyjęciem silnika. Potwierdzacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 2500-3000 to i tak tanio. Zalezy ile "blaszek" trzeba wymienic bo tanie to one nie sa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jo_gurt Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 (edytowane) Dzisiaj się dowiedziałem ze regulacja luzów w 2,5 sohc to koszt 700zł 3 litrowy ma juz dwa walki i regulacja jest na poziomie 2500-3000zł z wyjęciem silnika. Potwierdzacie? Niestety tak. I bliżej 5000. 3.0 ma inny układ napedowy z centralnym dyfrem planetarnym z podziałem przod 40:60 tył, a 2.5 ma dolaczany tył 90:10 Skąd info? Różnice były raczej między skrzyniami biegów (MT vs AT) i modelami a nie jednostkami napędowymi. Edytowane 25 Września 2015 przez Jo_gurt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucash Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 2.5 jest całkiem ok. Sprawdź tylko co może być w nim do zrobienia To jest kluczowe przy tym samochodzie. W CH one kosztują nawet 4000CHF więc jesli ktoś to kupił i sprowadził opłacił VAT i cło to przy takiej cenie musi jeszcze zarobić A co do napędu - potwierdzam 90:10 dla AT a przy śliskiej nawierzchni/śniegu/lodzie proporcje się zmieniają. Mam taki w gazie i spalanie średnie z kilkudziesięciu tys.km to 12 litrów gazu. Za regulację zaworów płaciłem 450 a w tym jest wymiana uszczelek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 @@Jakub Gawinek, zanim dokonasz wyboru, pojeździj jednym i drugim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Dzisiaj się dowiedziałem ze regulacja luzów w 2,5 sohc to koszt 700zł 3 litrowy ma juz dwa walki i regulacja jest na poziomie 2500-3000zł z wyjęciem silnika. Potwierdzacie? Niestety tak. I bliżej 5000. A skąd u Ciebie taka wiedza ? Robiłeś ? Bo ja i owszem i jak czytam co tu za kwoty ludzie wypisują to normalnie ręcę opadają ... @@Jakub Gawinek, zanim dokonasz wyboru, pojeździj jednym i drugim. I powiedz dlaczego wybrałeś H6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 I powiedz dlaczego wybrałeś H6 Bo to jedynie słuszny wybór. A szukałem forestera 2.0 na mt. Bo miało być ekonomicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Bo miało być ekonomicznie. Może była "okazyjna" cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Bo to jedynie słuszny wybór. Potwierdzam przedmówcę, oczywiście jeśli nie straszne Ci odwiedzanie częściej dystrybutora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Bo to jedynie słuszny wybór. Potwierdzam przedmówcę, oczywiście jeśli nie straszne Ci odwiedzanie częściej dystrybutora Jeżeli przebiegi będą "w trasie " nie będzie o wiele częściej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Bo miało być ekonomicznie. Może była "okazyjna" cena No właśnie nie. Budżet musiałem dwukrotnie zwiększyć. Trudno nazwać to okazją. Właśnie minęło 7 lat z OBK H6. Czekam od kilku lat na powód zmiany auta, ale menda nie chce się zepsuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 (edytowane) Czekam od kilku lat na powód zmiany auta Ja znalazłem - Legacy Spec B Ale mój też się nie psuje... Edytowane 27 Września 2015 przez KrisKristoffers Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jo_gurt Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) A skąd u Ciebie taka wiedza ? Robiłeś ? Bo ja i owszem i jak czytam co tu za kwoty ludzie wypisują to normalnie ręcę opadają ... Wiem, bo się zastanawiałem nad zakupem H6 jaki drugi samochód i się dowiadywałem... Znam cenę ASO (mam na mailu), a wynosi: Regulacja zaworów „ robocizna „ kosztuje około 7300 zł (...) Emil Frey Retail Polska Spółka z o.o. Znam cenę mojego ulubionego nie-ASO (reklamować nie można, info na PW jeśli Cię to interesuje - serwis znany w Polsce i nawet poza), u którego mój szuwar 2,5 jest serwisowany odkąd jest w PL, czyli od 2006r: 5400 Znam też cenę regulacji zaworów w EJ25, bo za nią płaciłem - ~600zł w w/w serwisie. To teraz pochwal się Twoimi danymi i źródłami. Nie można odebrać H6 przyjemności z jazdy, bezawaryjności, fajnie, że ma łańcuszek na rozrządzie. Ale... Edytowane 28 Września 2015 przez Jo_gurt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 To teraz pochwal się Twoimi danymi i źródłami. Powszechnie znane nie aso w Małopolsce ok. 3000 Mniej znane nie aso w okolicach Warszawy - ok. 3000 Znajomy mechanik w Krakowie - sporo Subaru robi - 2500 Zrobiłem w Sączu - za....... tajemnica handlowo - negocjacyjna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklany Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 A skąd u Ciebie taka wiedza ? Robiłeś ? Bo ja i owszem i jak czytam co tu za kwoty ludzie wypisują to normalnie ręcę opadają ...Wiem, bo się zastanawiałem nad zakupem H6 jaki drugi samochód i się dowiadywałem...Znam cenę ASO (mam na mailu), a wynosi: Regulacja zaworów „ robocizna „ kosztuje około 7300 zł (...) Emil Frey Retail Polska Spółka z o.o. Znam cenę mojego ulubionego nie-ASO (reklamować nie można, info na PW jeśli Cię to interesuje - serwis znany w Polsce i nawet poza), u którego mój szuwar 2,5 jest serwisowany odkąd jest w PL, czyli od 2006r: 5400 Znam też cenę regulacji zaworów w EJ25, bo za nią płaciłem - ~600zł w w/w serwisie. To teraz pochwal się Twoimi danymi i źródłami. Nie można odebrać H6 przyjemności z jazdy, bezawaryjności, fajnie, że ma łańcuszek na rozrządzie. Ale... Za 7300pln to niezależny warsztat w moim rejonie robi UPG, zawory i ... jeszcze na instalację gazową STAGa zostaje... no i na piwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub Gawinek Opublikowano 30 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Czy jest ktoś z okolic Lublina żeby rzucić okiem na ten egzemplarz zanim zrobię 500 km na darmo? http://otomoto.pl/oferta/subaru-outback-2-5b-156km-automat-awd-4x4-bezwypadkowy-2-kpl-kol-szwajcar-ID6y9y5Z.html#2715487b4d stawiam piwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się