Skocz do zawartości

Zawieszenie Legacy III vs Outback


przemars

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po przerwie, 

 

Po 2 latach znów zakupiłem Subaru, które ma parę rzeczy do zrobienia.

Auto ma wystrzelone w kosmos tylne amortyzatory (jeden jest mokry a za to drugi już suchy :-)))

W związku ze związkiem pytanie:

 

Jaka jest różnica zawieszeniowa pomiędzy Legacem 2001 a odpowiednim Outbackiem?

 

Tylko kolumny McPhersona czy inne elementy także?

 

Poprzednio miałem Outbacka i kochałem go za prześwit i związane z tym możliwości.

Ten wisi niziutko (oraz ma wyraźnie przydepnięte tylne sprężyny) więc zastanawiam się nad podniesieniem go.

 

Pozdrawiam 

Przemek

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile się nie mylę to w obk jest nivo z tyłu, skoro masz wylane amory tzn ze masz klasykę a nie pneumatykę która w Legacy III też występowała (osobiście posiadam taki egzemplarz ale niestety po swapie na klasykę) wiec jeśli chodzi o lift to albo nowe sprężyny albo podkładki dystansowe pod kolumnę, poszukaj było dużo o tym na forum. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Szanowni!

 

Auto rozgrzebane, części idą i pojawiło się okrutne pytanie:

 

Jak wyglądają odboje w OBK vs Legacy.

 

W moim rozgrzebanym już starym zawieszeniu nie było odbojów na trzonie amortyzatora.

Są odboje na budzie pracujące na wahaczu.

Skoro auto podniosę o około 3-4 cm przestaną sięgać.

Jak to powinno być zrobione ma ktoś pojecie?

Odbój na trzon? Inny (dłuższy) odbój na budę?

Ale jaki....? Sieć zazdrośnie strzeże swoich tajemnic. 

 

Pozdrawiam

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Odgrzewam kotleta żeby nie zakładać nowego tematu... Chciałbym włożyć kolumny z Outbacka do Legacy III.

Pytanie jak wyżej... Coś trzeba kombinować z tylnym zawieszeniem? Czy pasuje plag'n'plej?

Przód wchodzi podobno bez żadnych ale, natomiast tyłu nie jestem pewien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Kolejnej generacji:

 

W OBK III sanki względem legacy mają podkładki 20mm do tego idą dłuższe grubsze odboje na karoserii oraz dłuższe śruby do karoserii. podkładki pasują do wózka z legacy (u mnie niestety w OBK ktoś wstawił inne tuleje od sanek i podkładki zostały niewłaściwie osadzone:krecka_dostal:)

różnica jest również w sprężynach amortyzatorze dodatkowym dystansie pod poduszką amortyzatora.

w przypadku przedniej podpory dyferencjału w legacy 2.0NA jedna poduszka jest pełna a druga jest z otworami, w OBK spotkałem się tylko z pełnymi tulejami...

drążek stabilizatora w OBK jest cieńszy? przynajmniej u mnie tak było pewnie chodzi o większe wychylenie zawieszenia.

Dolna rozpórka ma nieco inny kąt kształt.

Więcej różnic nie zauważyłem.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...