jathek Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Czołem, Moj GTek nie chce odpalic. Kręci, aku zdrowe, check sie nie pali. Świece sa stosunkowo młode ( ok. 4 m-cy ). Zanim wezwe lawete aby go odtransportowac do warsztatu czy jest cos co moge sam zrobić aby ustalić przyczynu usterki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 (edytowane) Czujniki polozenia walu/walkow sa w porzadku? (mozliwosci jest pewnie sporo ogolnie - ale to tez moze byc warto srpawdzic) Probuje w ogole zapalic? czy tylko kreci rozrusznikiem i nic? Oczywiscie sprawdz w ogole, czy iskra idzie - moze np. cewka padla? Edytowane 16 Września 2015 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Dwie możliwości: a) iskra - najczęściej czujnik położenia wału paliwo - pompa, bezpiecznik Jest trzecia możliwość - immo ,które blokuje dwie wcześniejsze możliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jathek Opublikowano 16 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Immo mi tak najbardziej odpowiada. W samochodzie mojej mamy jak sie nie odblokuje immo kreci wlasnie tak samo jak w moim. Jeszcze raz sprawdze bezpieczniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 O wlasnie - moze byc i immo. Nie mam tak zaawansowanych technologii w swoich autach, to mi do glowy nie przyszlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jathek Opublikowano 16 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Tak tylko jak otwieram z pilota od razu mam rozbrojony immo. Kontrolki sie swieca, probowalem nawt kilka razy otwierac zamykac, wzbudzalem alarm itp Jak sprawdzic organoleptycznie czy pompa dziala? Podejrzewam, ze jak immo sie zawiesil to nawet nie mam co myslec o odpaleniu go na popych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Tak tylko jak otwieram z pilota od razu mam rozbrojony immo. Nie tędy droga. Otwarcie auta pilotem nie rozkodowuje immo. Robi to pastylka w kluczyku. Ja obstawiam, że to nie immo. U mnie w GT98 nie odpalał z powodu brudnego czujnika położenia wałka. Checka nie było. Jeśli to to to na pych odpali, bo się szybciej zakręci. Może nie na pych ale na linie, ale to Twoje własne ryzyko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quba_vip Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 A sprobuj zrobic taki myk. Wlaczasz zaplon, dociskasz kluczyk, i trzymajac docisniety kluczyk, przekrecasz na rozrusznik. Mialem tak u siebie. Stacyjka sie wyrobila, i ktoś mi cos takiego podpowiedzial. A juz chcialem pol samochodu rozebrac:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianR Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Pompę powinno być słychać po przekręceniu kluczyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jathek Opublikowano 16 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 A ma ktos moze link do jakiejs strony gdzie lopatologicznie jest wytlumaczone jak wykrecic ten czujnik i go wyczyszcic? Sprobuje z docisnieciem kluczyka Pompę powinno być słychać po przekręceniu kluczyka. Jezeli dobrze kojarze to powinien byc taki odglos jakby zasysanego powietrza? jezeli tak to znaczy, ze mam pompe do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Może być pompa. U poprzedniego właściciela GT mojego też się to stało. Dociskać kluczyka nie ma co bo rozrusznik przecież kręci Ja mam w GT walbro, więc słychać. W serii nie wiem czy za bardzo słychać. Sprawdzić czy paliwo płynie jednak nie jest tak trudno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quba_vip Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Dociskać kluczyka nie ma co bo rozrusznik przecież kręci Wpadnij do Olsztyn to pokażę ci, że może kręcić, a nie odpalać Widocznie w stacyjce jest oddzielny pin na zasilanie cewki. U mnie pompa działa, rozrusznik kręci, ale dopóki nie docisnę kluczyka nie odpali. Tzn. raz załapie, 10 razy nie:) Każdy kto wyjeżdżą z : "Daj się katnąć Subaru, nigdy nie jechałem". Dostaje ode mnie kluczyki. A ja udaję głupiego: "Pewnie coś się zepsuło." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Jestem z Olsztyan - dasz się "katnąć" ? Już wiem że trzeba dociskać, ha ha. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jathek Opublikowano 16 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Jutro sprawdzam pompę i czy w ogóle podaje paliwo. Bo właśnie nie ma tego odgłosu uruchamianej pompy przy przekręceniu kluczyka. A "myk" ze stacyjka sprawdzałem i nic Wysłane z iSzita za pomocą Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 U mnie takie objawy dała padnieta pompa. Zaparkowałem w centrum handlowym i już nie wyjechałem o własnych siłach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quba_vip Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 (edytowane) Jutro sprawdzam pompę i czy w ogóle podaje paliwo. Bo właśnie nie ma tego odgłosu uruchamianej pompy przy przekręceniu kluczyka. A "myk" ze stacyjka sprawdzałem i nic Wysłane z iSzita za pomocą Tapatalka A bezpiecznik/przekaźnik? Edytowane 16 Września 2015 przez quba_vip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jathek Opublikowano 16 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Bezpieczniki sprawdziłem. W kabinie i w komorze silnika, chyba, ze są jeszcze gdzieś o których nie wiem Wysłane z iSzita za pomocą Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianR Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Poproś kogoś o pomoc. Przekręć kluczyk na zapłon, zapalą się kontrolki. A druga osoba niech wsadzi głowę do bagażnika i nasłuchuje, czy jest dźwięk załączanej pompy paliwowej. Nie musisz przekręcać na rozruch, pompa paliwowa powinna pracować już przy samym zapłonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fary Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Poproś kogoś o pomoc. Przekręć kluczyk na zapłon, zapalą się kontrolki. A druga osoba niech wsadzi głowę do bagażnika i nasłuchuje, czy jest dźwięk załączanej pompy paliwowej. Nie musisz przekręcać na rozruch, pompa paliwowa powinna pracować już przy samym zapłonie. a jak nie masz nikogo pod ręką to wystarczy położyć oparcia foteli i przysłuchać się czy po przekręceniu kluczyka pojawia się lekki szum w za tylną kanapą po stronie pasażera jeżeli masz LPG to możesz spróbować odpalić awaryjnie na gazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się