demasoni Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Mam w tym momencie w moim Forku S-turbo pełny układ wydechowy Hayward & Scoot i zastanawiam się nad tłumikiem końcowym Prodrive, tu moje pytanie czy prócz wieszaków coś jeszcze jest do przerobienia czy normalnie podejdzie bez większych problemów do H&S, oraz czy wogóle jest sens to zmieniać? Nie ukrywam że dźwięk H&S sama przyjemność, ale tak do 90 ki, potem robi się troszkę głośno, jak to wygląda przy końcówce Prodrive, może ktoś doświadczony doradzi czy gra jest warta świeczki, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Mam w tym momencie w moim Forku S-turbo pełny układ wydechowy Hayward & Scoot i zastanawiam się nad tłumikiem końcowym Prodrive, tu moje pytanie czy prócz wieszaków coś jeszcze jest do przerobienia czy normalnie podejdzie bez większych problemów do H&S, oraz czy wogóle jest sens to zmieniać? Nie ukrywam że dźwięk H&S sama przyjemność, ale tak do 90 ki, potem robi się troszkę głośno, jak to wygląda przy końcówce Prodrive, może ktoś doświadczony doradzi czy gra jest warta świeczki, dzięki Ja miałem u siebie serię i tylko końcowy prodrive i przyznam, że było nawet trochę za cicho, więc myślę, że jeżeli dołożysz końcówkę prodrive do reszty H&S, to powinno być akurat . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demasoni Opublikowano 4 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Ok czyli szukam takiego, czy 800zł za taki końcowy to dobra cena? w sumie tak bardzo nie spieszy mi się z tym, mam inne ważniejsze rzeczy do zrobienia przy Forku a to może chwile poczekać, ale jakby ktoś miał taki to chętnie kupię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki_wrx_prodrive Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 ja może będe miał swój do sprzedania za jakiś czas Prodrive z wrx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demasoni Opublikowano 4 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Poszło PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Teraz masz układ dedykowany do forestera? Bo niestety u mnie końcówka z imprezy była zbyt krótka i opalała zderzak. Mi to zbytnio nie przeszkadzało, szczególnie, że miałem wcześniej magnexa, który wstępnie go przypalił . Swoją drogą myślę, że mógłbyś też o nim pomyśleć. Fakt, był trochę głośniejszy, ale dźwięk dużo przyjemniejszy. Polecany zresztą przez wielu forumowiczów . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demasoni Opublikowano 4 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Nie ten układ wydechowy jest raczej dedykowany do Imprezy GC8, ale to chyba to samo, teraz nic nie obciera ani nie opala zderzaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 To Ty chyba kupiłeś forestera od Mikołaja z Warszawy, tak ? Jeśli tak, to masz przedłużoną końcówkę właśnie po to, żeby nie opalało, czyli jak kupisz końcowy od Imprezy, to będzie smażył zderzak . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demasoni Opublikowano 5 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Dokładnie tak ok wszystko już wiem, bez większych przeróbek się nie obejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iskander Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Mam u siebie w forku taki zestaw, DP i center H&S (przelotowe) plus backbox Prodrive i nawet przy prędkościach autostradowych jest znośnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demasoni Opublikowano 5 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 A więc powoli zaczynam się rozglądać, a jeśli chodzi o przeróbki to faktycznie trzeba końcówkę przerobić, dodam fotkę dokładnie tego samego układu wydechowego H&S zamontowanego w S-turbo i w GT-ku, Forek musi mieć wydłużony o jakieś 10cm Bright miałeś rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 U mnie na przelocie w forku H&S był cichszy o jakieś 1,5 dB od Prodriva . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Faktycznie znajomo wygląda srebrny Forek... Nie jestem pewien czy zmiana tłumika z H&S na Prodrive będzie jakąś większą zmianą. Tak jak Ci mówiłem wcześniej, szybciej efekt da dołożenie CP z tłumikiem. Ja dospawałem jakieś 8-9 cm jeśli dobrze pamiętam do końcówki, żeby nie opalało zderzaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demasoni Opublikowano 7 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 No jeżeli już kilka osób mi odradza to nie kombinuje, są inne priorytety A ten temat będzie dobrą wskazówką dla tych którzy chcą dłubać przy wydechu w Forku, dzięki za cenne uwagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Jeśli dobrze pamiętam, to Supersprint może być cichszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się