samochodzik Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 dzisiaj odezwały mi się panewki (gt 95) stąd moje pytanie jakie są koszty z tym związane, czy da się wymienić bez rozkładania silnika na części pierwsze a co za tym idzie zaoszczędzić troche kasy może lepiej kupić używany silnik, no właśnie jakie są ceny za używany silnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Co do kostow to niech sie spece wypowiedza ale opcji jest pare na pewno trzeba rwac motor bez tego sie nie obejdzie kwestia czy trzeba robic szlif walu a pewnie trzeba koszt samych panewek nie jest jakis straszny 700 pln na nie-ASO + robata pewnie sie uzbiera ze 2k Co do uzywki to nie wiem czy jest sens jak to same panewki a zawsze jest ryzyko ze nie wiesz co kupisz choc ja jestem zdania ze zamiast kupowac uzywke wolal bym zainwetowac w nowy kompletny blok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 ... wolal bym zainwetowac w nowy kompletny blok. szczegolnie gdyby ten blok mial poj. 2,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 szczegolnie gdyby ten blok mial poj. 2,5 No ty zdecydowanie tak :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Nie da się wymienić bez wyjęcia i rozbiórki silnika, co oznacza kilka roboczo-dni niestety. Z używanym silnikiem / blokiem też nigdy do końca nie będziesz wiedział co w środku siedzi. Mamy teraz nową ofertę panewek w lepszych cenach niż fabryczne, we wszystkich rozmiarach, dostępne od ręki - główne i korbowodowe (na stronie za 2 dni powinny być). Z tego co pamiętam to komplet będzie kosztował 800 złotych, ale robocizna przy wymianie panewek (i zapewne wiele innych rzeczy się znajdzie przy okazji do wymiany) będzie kosztowała sporo więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 6 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 tez jestem zdania ze zawsze lepiej jak juz cos robic to robic na nowych czesciach MARCIN napisz mi co jeszcze jest mi z czesci potrzebne przy wymianie panewek, oprocz panewek oczywiscie, jakie uszczelki itd. i czy moglbym kupic to u ciebie a jak tak to za ile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Napisz jeszcze jaki przebieg silnika. Generalnie jak już wyjmiesz motor to pewnie i uszczelniacze zaworowe może być warto zrobić, może pierścienie itd. Zakładam, że zlecisz to komuś, kto dobrze wie co robić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 6 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 235 000km auto planuję oddać do znajomego mechanika, który też ma gt i właśnie to co mnie najbardziej zastanawia to jego wypowiedź że wystarczy zdjąć miske i że może nie trzeba będzie ruszać wału (panewki usłyszałem dziś po raz pierwszy i słychać je tak od ok 3,5-4 tys obrotów) widziałem u Ciebie że uszczelki masz w sklepie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 nie wiem czy widziales silnik od strony miski ? tam po prostu nie ma miejsca - niestety to nie rzedowka, ze wal wyjmiesz przez miske poza tym 4 panewka jest juz w bloku i nie ma do niej zadnego dostepu generalnie panewki jak sie sypna to trza silnik rozebrac i dobierac sie "od gory" a przy takim przebiegu to przydaloby sie zrobic szlif cylindrow itp - jak rozmawialem z kilkoma mechanikami w wafce to koszt ok 7-9 k PLN za porzdnie zrobiona robote - czyli bez sensu bo lepiej wtedy dolozyc pare k i zlozyc porzadny kuty albo blok z WRX lub STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 za 7-9K zakujesz silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 najbardziej zastanawia to jego wypowiedź że wystarczy zdjąć miske i że może nie trzeba będzie ruszać wału Zmien mechanika od jutra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 6 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 co do mechanika to fakt gada herezje, o tym ze nie trzeba silnika rozbierac, zastanawiam sie jednak nad zrobieniem po kosztach i kupnem nowszej imprezy doradźcie mi jakąś najtańszą opcje, jest możliwe rozebranie wymienienie panewek i uszczelniaczy i zlozenie, zakladajac ze walu nie trzeba szlifowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 zastanawiam sie jednak nad zrobieniem po kosztach i kupnem nowszej imprezy doradźcie mi jakąś najtańszą opcje, jest możliwe rozebranie wymienienie panewek i uszczelniaczy i zlozenie, zakladajac ze walu nie trzeba szlifowac? wal trzeba bedzie szlifowac - o ile jest jeszcze co. Jak wsadzisz kase i zrobisz silnik profi /nie tylko panewki/ to bedziesz zadowolony, jak kupisz nowszy egzemplarz auta - moze byc zamiast panewek np. sworzen tloka albo zylion innych rzeczy. Wg mnie mozna sie tylko zastanowic czy zakuwac czy kupowac ShortBlock na seryjnych gratach /koszt chyba podobny/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 inna sprawa, ze i tak za chwile padnie Ci skrzynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 jaka jest roznica pomiedzyseryjnym blokiem a shortBlockiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 inna sprawa, ze i tak za chwile padnie Ci skrzynia Toś go pocieszył :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 jaka jest roznica pomiedzyseryjnym blokiem a shortBlockiem? Blok to sam blok silnika. Short blok, to blok, wał, korbowody i tłoki zmontowane, czyli cały dół silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 nie wiem czy widziales silnik od strony miski ? tam po prostu nie ma miejsca - niestety to nie rzedowka, ze wal wyjmiesz przez miske poza tym 4 panewka jest juz w bloku i nie ma do niej zadnego dostepu generalnie panewki jak sie sypna to trza silnik rozebrac i dobierac sie "od gory" a przy takim przebiegu to przydaloby sie zrobic szlif cylindrow itp - jak rozmawialem z kilkoma mechanikami w wafce to koszt ok 7-9 k PLN za porzdnie zrobiona robote - czyli bez sensu bo lepiej wtedy dolozyc pare k i zlozyc porzadny kuty albo blok z WRX lub STI WG mnie kupic nowy blok w DE z WRXa(pasuje do starych GT-kow) lub 2,5L od Marcina albo Fiodora i ognia.Napedy sa mocne w GT95 wiec tutaj nie trzeba bedzie kombinowac.Do tego pozniej Twoja turbine TD05 mozna zaopatrzyc w kompresor 18G i bedzie fajnie jezdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 doradźcie mi jakąś najtańszą opcje sprzedac tak jak jest tylko tak jak powiedzial Xbike, mozesz wpasc z deszczu pod rynne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 pojeździłem dziś tą 160km imprezą i już wiem ze nie mam wyjścia, musze iść w strone short blocka i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 ... lub 2,5L od Marcina albo Fiodora i ognia ... a głowice beda pasowac? bo w 2.5 jest chyba wieksza srednica tloka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Głowice będą pasować. Średnica tłoka jest większa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 ... lub 2,5L od Marcina albo Fiodora i ognia ... a głowice beda pasowac? bo w 2.5 jest chyba wieksza srednica tloka? w starym GT glowice wymagaja minimalnej obrobki i beda pasowac, do tego trzeba kupic inne uszczelki pod glowice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 ... lub 2,5L od Marcina albo Fiodora i ognia ... a głowice beda pasowac? bo w 2.5 jest chyba wieksza srednica tloka? w starym GT glowice wymagaja minimalnej obrobki i beda pasowac, do tego trzeba kupic inne uszczelki pod glowice. a reszta caly osprzet silnika (np. kompresor klimy, pompa wody, oleju itd) miska, skrzynia biegow sprzeglo pasuja plug&play? bo jesli tak to calkiem fajna sprawa taki blok 2.5 i cenow az tak zle nie wyjdzie biorac pod uwage jego zalety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 ... lub 2,5L od Marcina albo Fiodora i ognia ... a głowice beda pasowac? bo w 2.5 jest chyba wieksza srednica tloka? w starym GT glowice wymagaja minimalnej obrobki i beda pasowac, do tego trzeba kupic inne uszczelki pod glowice. a reszta caly osprzet silnika (np. kompresor klimy, pompa wody, oleju itd) miska, skrzynia biegow sprzeglo pasuja plug&play? bo jesli tak to calkiem fajna sprawa taki blok 2.5 i cenow az tak zle nie wyjdzie biorac pod uwage jego zalety reszta raczej pasuje, ja jeszcze tego nie robilem w przypadku zmiany bloku az prosi sie o zmiane na FMIC-a no itrzeba to czyms wysterowac zeby jezdzilo jak nalezy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi