Toudie Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam. Jestem od niedawna posiadaczem Legacy 2.5 automat B+LPG,które posiada zawieszenie pneumatyczne i mam takie pytanie, czy prześwit miedzy kołami a nadkolem powinien byc wiekszy z przodu czy z tyłu??? Dodam jeszcze że z moich dzisiejszych obserwacji i pomiarów wychodzi że lewy przód w porównaniu do prawego jest wyzszy i z czym to może byc związane,czy ktos kiedys spotkał sie z takim przypadkiem???... Na photo tak to wygląda lewa strona prawa strona Edytowane 22 Sierpnia 2015 przez Toudie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Postaw go może na czymś prostym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toudie Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 (edytowane) Według mnie jest to dosyć prosta płaszczyzna... Ale jutro postaram się wstawić inne photo Tak do wygląda,dla porównania prawa i lewa strona Edytowane 23 Sierpnia 2015 przez Toudie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt_O Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Może w prawym przodzie amorek popuszcza ciśnienie? Ja u siebie mam zamienioną pneumatykę na klasyczne zawieszenie i z kolei tył mi "lekko" siedzi.. Trza zainwestować w dystanse. Tak to wygląda: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toudie Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 (edytowane) Tylko że oba przednie amorki były montowane pół roku temu przez poprzedniego właściciela i ewidentnie widac że lewy przód jest wyższy ... Dzisiaj trochę poszukałem i podzwoniłem i dowiedziałems ie że kompresor był wymieniany i wiązało się to z lutowaniem kabelków. Załączam zdjęcie Może tutaj coś pomieszali ale niestety nie wiem jak to sprawdzić może ktoś jest bardziej w tym obeznany. Aaa Wojt_O,kiedyś czytałem że amorki tylne z outback-a moga pasować i że wtedy tył wyżej stoi. Edytowane 24 Sierpnia 2015 przez Toudie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt_O Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Aaa Wojt_O,kiedyś czytałem że amorki tylne z outback-a moga pasować i że wtedy tył wyżej stoi. Też tak słyszałem ale w OBK też jest nivo .. Co do kabli to niestety nie pomogę, swap na klasyczne amory przeprowadzał u mnie również poprzedni właściciel więc nie wiem jak układ wygląda od "kuchni". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toudie Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Próbowałem szukać w internecie czegoś o układzie pneumatycznym w subaru ale tylko znalazłem budowę kompresora,może ktoś inny coś bedzie wiedział. A czy może to mieć związek ta nieregularna wysokość zawieszenia ze złą pracą tego rozdzielacza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsek Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Sprawdź bo może poprzednik wymienił jeden od OBK i będzie taka qpa ewidentnie masz cos z tą lewą stroną prawa jest ok do całokształtu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toudie Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) A jak to można sprawdzić czy nie jest czasem z OBK zamontowany??? Czy różnią się one wyglądem bądź budową?? Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez Toudie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsek Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) Powinny być jakieś oznaczenia na siłownikach porównaj numerki może długość dla mnie ewidentnie jest przekombinowana ta strona - może oszczędność przed sprzedażą co do amorka prawej strony nie wydaje mi się aby puszczał prawa strona jest ok do lini auta i wysokości z tyłu Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez mariuszsek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toudie Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Dzięki za podpowiedź jutro to sprawdzę i może akurat będzie to przyczyna źle dobranego amorka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toudie Opublikowano 22 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Problem rozwiązany,lewy amorek był zamontowany z OBK,po wymianie amortyzatora wysokość lewej jak i prawej strony jest identyczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsek Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 można by powiedzieć a nie mówiłem kolejny przykład sprzedawcy nie wierz jak psu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toudie Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 (edytowane) To i racja:) mariuszsek dzięki za podpowiedź z tym amorkiem Edytowane 23 Listopada 2015 przez Toudie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hani1987 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 a ja mam legacy III 2,5 benz i tez mam pneumatyke i 3 amorki są ok a jeden siedzi ciut niżej. po wł hight wszystko jest ok. W czym może tkwić przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się