Azazelhex27 Posted August 19, 2015 Share Posted August 19, 2015 (edited) Witam Moj problem pojawil sie dzisiaj. Gdy jade moim outbackiem,i gdy przyspieszam to zaczyna w nawiewach wzrastac predkosc wentylatorow gdy zmniejszam nacisk na pedal gazu to wentylatory zaczynaja normalnie pracowac tak jak jest ustawione na wyswietlaczu klimatyzacji. Gdy samochod stoi i jest na biegu jalowym przy naciskaniu na pedal gazu i zwiekszaniu obrotow wentylatory normalnie dzialaja. Moze ktos orjetuje sie co to moze byc??? Edited August 19, 2015 by Azazelhex27 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spawalniczy Posted August 20, 2015 Share Posted August 20, 2015 Jaki silnik i jaki rocznik? Ja miałem takie objawy jak opisujesz a precyzyjniej rzecz ujmując miałem takie odczucie, że nawiew zwiększa intensywność w momencie przyspieszania. Przyczyną był rozszczelniony wąż od turbiny (diesel). Efekty akustyczne były dokładnie takiej same, jak przy zwiększaniu intensywności nawiewu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azazelhex27 Posted August 20, 2015 Author Share Posted August 20, 2015 Silnik 2.0 rok 2008. Słuchaj a miałbyś możliwość pokazać mi na zdjęciu gdzie ta turbina i ten wąż. Mam go w posiadaniu z miesiąc i zielony jestem. Dzięki... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spawalniczy Posted August 21, 2015 Share Posted August 21, 2015 2.0 benzyna czy diesel? W benzynie w tym modelu nie ma turbiny. Jeśli masz benzynę, to problemu chyba trzeba szukać w elektronice klimatyzacji. W moim dieslu wąż rozszczelnił się z tego co pamiętam na króćcu przy silniku. Żeby mieć do niego dostęp trzeba najpierw zdjąć osłonę silnika. Wąż / rura (słusznej grubości) znajduje się po lewej stronie silnika w głębi (stojąc przodem do samochodu). Na połączeniu ma opaskę na klucz. U mnie wystarczyło dociągnięcie opaski i nastała cisza. Nie mam zdjęć - generalnie ten układ jest dosyć długi - możesz go przeanalizować krok po kroku - rura idzie od filtra powietrza (czarna skrzynka po lewej stronie komory silnika - idzie do turbiny - potem z turbiny do intercoolera (chłodnica pod kórnikiem na masce) - dalej do kolektora ssącego (tam u mnie się rozszczelniło). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now