Yoshii Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Panowie, pacjent WRX MY02 , po dużym remapie, problemem jest sposób "wstawania" od 2tys. obrotów na drugim biegu. Czyli do 3tys nie dzieje się nic. Trwa to za długo. Dość nieprzyjemnie jeździ się po mieście.... widzicie jakieś rozwiązania? Może zmiana skrzyni na krótką? ale jaką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Najlepiej taka z JDM'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Czyli do 3tys nie dzieje się nic. Trwa to za długo. Dość nieprzyjemnie jeździ się po mieście.... widzicie jakieś rozwiązania? Kupno diesla... Przed remapem było lepiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Ale zmiana przełożeń nie zmieni charakterystyki silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Ale zmieni moment na kołach, przez co auto będzie lepiej się zbierać z niższych obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 a niby czemu ty schodzisz ponizej 3 tys obrotów? ty poważny jesteś? masz poducz się trochę jak się jeździ eco i nie zakładaj bezsensownych wątków 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshii Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 rozumiem ,że zmiana turbo na takie , o takich parametrach rozwiąże problem: Engine power at rated engine speed .................................................... 2.000 rpm ISO 14396 ............................................................204 kW / 273 HP Max. torque / engine speed ............................1.330 Nm / 1.450 rpm a poważnie, ktoś coś robił ze skrzynią WRX oprócz zmiany na 6MT? bo dla mnie drugi bieg od początku to tragedia . Remap nie pomógł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Może poszukaj problemu w obecnym silniku, może wydech za luźny i turbo późno wstaje ? Jeśli turbo czuć od 3 tys to chyba mocno za późno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshii Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 (edytowane) ale co może być problemem jak od 3 tys jest przeciąg? wydech 2,5" Edytowane 12 Sierpnia 2015 przez Yoshii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Jakieś mody silnika?Turbo seria czy inne? Po silniku 2,0 nie spodziewałbym się cudów,turbo właśnie wstaje w okolicach 3tys.obr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Jeśli tam siedzi TD04L to powinno wstawać w okolicach 2200 obr, jeśli TD05 - to już przy 3 tyś. Tak mniej więcej wstają serię, poprawcie jeśli się mylę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 blok 2.5L napewno pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshii Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 może coś faktycznie jest na rzeczy z silnikiem, turbo , solenoidem ? nagram filmik jak będzie okazja Ktoś zmieniał w WRX skrzynię na 4.44 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się