Yoshii Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 Panowie, pacjent WRX MY02 , po dużym remapie, problemem jest sposób "wstawania" od 2tys. obrotów na drugim biegu. Czyli do 3tys nie dzieje się nic. Trwa to za długo. Dość nieprzyjemnie jeździ się po mieście.... widzicie jakieś rozwiązania? Może zmiana skrzyni na krótką? ale jaką? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 Najlepiej taka z JDM'a Link to comment Share on other sites More sharing options...
socko Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 Czyli do 3tys nie dzieje się nic. Trwa to za długo. Dość nieprzyjemnie jeździ się po mieście.... widzicie jakieś rozwiązania? Kupno diesla... Przed remapem było lepiej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommo Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 Ale zmiana przełożeń nie zmieni charakterystyki silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daroot Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 Ale zmieni moment na kołach, przez co auto będzie lepiej się zbierać z niższych obrotów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ursusraketa Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 a niby czemu ty schodzisz ponizej 3 tys obrotów? ty poważny jesteś? masz poducz się trochę jak się jeździ eco i nie zakładaj bezsensownych wątków 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoshii Posted August 12, 2015 Author Share Posted August 12, 2015 rozumiem ,że zmiana turbo na takie , o takich parametrach rozwiąże problem: Engine power at rated engine speed .................................................... 2.000 rpm ISO 14396 ............................................................204 kW / 273 HP Max. torque / engine speed ............................1.330 Nm / 1.450 rpm a poważnie, ktoś coś robił ze skrzynią WRX oprócz zmiany na 6MT? bo dla mnie drugi bieg od początku to tragedia . Remap nie pomógł Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daroot Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 Może poszukaj problemu w obecnym silniku, może wydech za luźny i turbo późno wstaje ? Jeśli turbo czuć od 3 tys to chyba mocno za późno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoshii Posted August 12, 2015 Author Share Posted August 12, 2015 (edited) ale co może być problemem jak od 3 tys jest przeciąg? wydech 2,5" Edited August 12, 2015 by Yoshii Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 Jakieś mody silnika?Turbo seria czy inne? Po silniku 2,0 nie spodziewałbym się cudów,turbo właśnie wstaje w okolicach 3tys.obr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daroot Posted August 13, 2015 Share Posted August 13, 2015 Jeśli tam siedzi TD04L to powinno wstawać w okolicach 2200 obr, jeśli TD05 - to już przy 3 tyś. Tak mniej więcej wstają serię, poprawcie jeśli się mylę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRAF Posted August 13, 2015 Share Posted August 13, 2015 blok 2.5L napewno pomoże Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoshii Posted August 13, 2015 Author Share Posted August 13, 2015 może coś faktycznie jest na rzeczy z silnikiem, turbo , solenoidem ? nagram filmik jak będzie okazja Ktoś zmieniał w WRX skrzynię na 4.44 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now