kjecik Posted August 4, 2015 Share Posted August 4, 2015 (edited) myślę bardzo poważnie nad oubackiem 2.5 cvt sohc egzemplarz który mam na oku ma spory przebieg powyżej 200tyś. czy należy się bać przebiegu? ktos ma doświadczenie z tym silnikiem i ta skrzynia z przebiegiem 300tys ? co pada poza częściami eksploatacyjnymi? coś w skrzyni? układzie kierowniczym? link do ogloszenia: http://www.yappancars.com/subaru_outback_25i_limited/1108339 może ktos sie orientuje w kosztach remontu takiej skrzyni? Edited August 4, 2015 by kjecik Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnoldpe Posted August 4, 2015 Share Posted August 4, 2015 To nie jest spory przebieg 40.000 rocznie jak ktoś dojeżdża do pracy 20-30 km + wakacje + wyjazdy weekendowe to raczej standard Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjecik Posted August 4, 2015 Author Share Posted August 4, 2015 Nie mowie ze to wielki przebieg lecz czy dla tej skrzyni to duży przebieg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SANEK Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 Długo przeglądałem Forum i rozmawiałem z mechanizmami - wynik był taki, że ta skrzynia nie jest usterkowa. Uwierzyłem, zakupiłem auto z CVT z przebiegiem 120 tysięcy km, po kolejnych dwóch tysiącach przejechanych w ciągu trzech miesięcy nie zaobserwowałem żadnych niepokojących symptomów. Zwróć natomiast uwagę czy skrzynia W OBK, którym się interesujesz była prawidłowo serwisowana - z tego co wyczytałem w moim egzemplarzu /według dokumentacji z ASO/ co 60000 km wymieniamy był olej w skrzyni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted August 25, 2015 Share Posted August 25, 2015 myślę bardzo poważnie nad oubackiem 2.5 cvt sohc egzemplarz który mam na oku ma spory przebieg powyżej 200tyś. czy należy się bać przebiegu? ktos ma doświadczenie z tym silnikiem i ta skrzynia z przebiegiem 300tys ? co pada poza częściami eksploatacyjnymi? coś w skrzyni? układzie kierowniczym? link do ogloszenia: http://www.yappancars.com/subaru_outback_25i_limited/1108339 może ktos sie orientuje w kosztach remontu takiej skrzyni? Pytałem o te skrzynie w moim serwisie, mieli już kilka przypadków padu CVT. Jeden z przypadków to zakatowanie skrzyni przy 96kkm (styl jazdy), pozostałe przypadki to zatarcia. Zalecają częstszą zmianę oleju co 100kkm a nie co 200kkm jak zaleca producent. Podobno przy 100kkm olej potrafi być juz mocno zużyty. Popytaj może jak było z wymianami oleju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted August 25, 2015 Share Posted August 25, 2015 Daleko szukać nie trzeba: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/82536-lineartronic-wymiana-oleju/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjecik Posted August 26, 2015 Author Share Posted August 26, 2015 (edited) Dzięki, różnica w cenie miedzy tymi z przebiegami 60 tys a tym co ma ponad 200tys. to 7-8 tys euro. więc dylemat jest. a czy orientujecie się jak dowiedzieć się czy jest może pęknięta głowica bądź czy silnik nie jest przegrzany? (co do pęknięcia głowicy to CO2 w płynie chłodniczym) jakaś prostsza metoda? występowały z tym modelem jakieś problemy? na forum grzebie ciągle i nic poza skrzynią i ew. pojedynczymymi przypadkami upg nie widziałem. z góry dzięki jeśli chodzi o dokumentacje to nie ma nic o wymianie oleju niestety... w zal dokumentacja MAINTENANCE 5654-GWX.pdf Edited August 26, 2015 by kjecik Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOR CVT Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 w zal dokumentacja Od grudnia 2013 do czerwca 2014 przejechał 146 km 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjak Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 (edited) w zal dokumentacja Od grudnia 2013 do czerwca 2014 przejechał 146 km Ale za to od 5 do 26 czerwca przejechał prawie 15 kkm Coś tu pogmatwane. Edited August 26, 2015 by sjak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djet Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 myślę bardzo poważnie nad oubackiem 2.5 cvt sohc egzemplarz który mam na oku ma spory przebieg powyżej 200tyś. czy należy się bać przebiegu? ktos ma doświadczenie z tym silnikiem i ta skrzynia z przebiegiem 300tys ? co pada poza częściami eksploatacyjnymi? coś w skrzyni? układzie kierowniczym? link do ogloszenia: http://www.yappancars.com/subaru_outback_25i_limited/1108339 może ktos sie orientuje w kosztach remontu takiej skrzyni? za tą cenę raczej miał naprawy lakiernicze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjecik Posted August 30, 2015 Author Share Posted August 30, 2015 dzieki za odpowiedzi chyba rezygnuje z tamtego i jednak bede szukac cos z mniejszym przebiegiem ten dzis ogladalem wyglada dobrze widzicie cos podejrzanego? http://www.segundamano.es/madrid/subaru-outback-25i-limited-plus-5p/a72033836/?ca=0_s&st=a&c=4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted August 31, 2015 Share Posted August 31, 2015 (edited) dzieki za odpowiedzi chyba rezygnuje z tamtego i jednak bede szukac cos z mniejszym przebiegiem ten dzis ogladalem wyglada dobrze widzicie cos podejrzanego? http://www.segundamano.es/madrid/subaru-outback-25i-limited-plus-5p/a72033836/?ca=0_s&st=a&c=4 to pytanie bardziej do działu "zakupu kontrolowanego". http://www.forum.subaru.pl/index.php?/forum/40-zakup-kontrolowany/ W kwestii samego importu do PL to policz 18.5% cła. Edited August 31, 2015 by Adam12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjecik Posted August 31, 2015 Author Share Posted August 31, 2015 mienie przesiedleńcze wiec cła chyba się nie płaci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now