Skocz do zawartości

Diesel wtryski


ferdek

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chcę zaczynać tej dyskusji ale właśnie przez m.in. takie myślenie i praktykę subarowe dyszle padają.

to czemu SBD z CVT trzyma niskie obroty jak się jedzie nap 80 km/h po płaskim ?

Chwilowe spalanie przy 170 wg GPS to 9 litrów. Mniej więcej.

to czemu niegujesz moje 10 l/100 km przy trasie przejechanej z prędkością 180 km/h wg. prędkościomierza ?skoro twoje auto przy 170 mm /h pali 9 l/100 km

Kolejni posiadacze sztrucli o nieznanym przebiegu za to ze sfałszowaną książką serwisową są dla mnie mało wiarygodni

przypominam, że auto kupiłem w Emil Frey Kraków z Polskiej dystrybucji, przebieg ok 20 tyś. km było to ich auto demojeśli uważasz, że cokolwiek było sfałszowane w dokumentach to nie mnie "wystawiasz laurkę' Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Policzę jeszcze jak wychodzi z LPG, dla uproszczenia 200 000 km. Tyle mam przejechane na LPG. 200 000 km to 2000 cykli 100 km. Koszt przejechania 100 km aktualnie to 22,5 zł. Zatem przy 200 000 przejechanych km wydałem na paliwo 45 000 PLN. Dla PB byłoby około 90 000 PLN, DIESEL około 66 000 PLN. Jakich argumentów by nie użyć LPG zawsze wygra.

Edytowane przez Wiatrak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Auto ma 156kkm, w większości zrobione emerycko przez mojego kolegę ...

 

Pada ci wisko, wtryski, turbo, klima, amory i sprężyny. Dalej uważasz, że kolega jeździł 'emerycko' :huh:

 

 

 

Wkurza mnie, gdy ktoś neguje złe doświadczenia użytkownika, bo sam ma dobrze...

 

Mnie na przykład wkurza że najwięcej mają do powiedzenia userzy innych marek, którzy pewnie w życiu nie siedzieli w Subaru :biglol:


@@ketivv, zrozumiałem, że piszemy o średnim spalaniu. 180 km/h to chwilowy orgazm i nikt tak przez setki kilometrów nie jeździ.

Chyba że się mylę ;)

 

 

przebieg ok 20 tyś.

 

 

Wydawało mi się, że pisałeś że po 40 kkm ale faktycznie mogłem coś poplątać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydawało mi się, że pisałeś że po 40 kkm ale faktycznie mogłem coś poplątać.

 

ja przejechałem niecałe 40 k km obecnie jest na liczniku niecałe 60 k km

przy czym od jakiś 2 miesięcy szrot praktycznie stoi w garażu bo było by już znacznie powyżej 60 k km

 

niestety jak się okazało nie jest to auto w trasy, szkoda płacić za ciągłe wymiany oleju a ASO nie znało innego rozwiązania problemu  ;)

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Policzę jeszcze jak wychodzi z LPG, dla uproszczenia 200 000 km. Tyle mam przejechane na LPG. 200 000 km to 2000 cykli 100 km. Koszt przejechania 100 km aktualnie to 22,5 zł. Zatem przy 200 000 przejechanych km wydałem na paliwo 45 000 PLN. Dla PB byłoby około 90 000 PLN, DIESEL około 66 000 PLN. Jakich argumentów by nie użyć LPG zawsze wygra.

Dolicz jeszcze parę pozycji do kosztów. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

niestety jak się okazało nie jest to auto w trasy, szkoda płacić za ciągłe wymiany oleju a ASO nie znało innego rozwiązania problemu  ;)

 

 

I tu jest sedno problemu, wszystko się może zepsuć ale powinno dać się naprawić  :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Auto ma 156kkm, w większości zrobione emerycko przez mojego kolegę ...

 

Pada ci wisko, wtryski, turbo, klima, amory i sprężyny. Dalej uważasz, że kolega jeździł 'emerycko' :huh:

 

 

 

Wkurza mnie, gdy ktoś neguje złe doświadczenia użytkownika, bo sam ma dobrze...

 

Mnie na przykład wkurza że najwięcej mają do powiedzenia userzy innych marek, którzy pewnie w życiu nie siedzieli w Subaru :biglol:

 

Masz rację, nie miałem własnego Subaru, natomiast miałem przyjemność kilka razy zrobić trasę ok. 100 km OBK SBD MY10, więc siłą rzeczy w nim siedziałem. Zatem moja opinia oparta jest jedynie na lekturze tego i konkurencyjnego forum Subaru. Czytałem również o problemach diesli na forach innych konkurencyjnych marek- i na tej podstawie  nie uważam SBD za jakiś szczególnie udany bądź nieudany. Ot po prostu zwykły współczesny diesel (ale o niezwykłym, niepowtarzalnym brzmieniu :) ) ze wszystkim jego wadami i zaletami. Po tej lekturze wybrałem "prostą benzynkę", która jest dość bezpłciowa ale póki co mi służy :) Ale muszę przyznać, że jak widzę Subaru na ulicy, to pikawka dalej mi szybciej bije :)

Życzę Tobie radości z jazdy, bezawaryjności, dobrego samopoczucia i miłego dnia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Życzę Tobie radości z jazdy, bezawaryjności, dobrego samopoczucia i miłego dnia

 

Dzięki, a szczególnie za bezawaryjność :biglol: i wzajemnie.


 

 

szkoda płacić za ciągłe wymiany oleju a ASO nie znało innego rozwiązania problemu...

 

Mam ciekawe info z Subaru Gross (taki mały serwis w Anzing) ale wrzucę po powrocie do Twojego wątku w XV :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...