Skocz do zawartości

Forester 2.0 XT problemy w ostatnim czasie


zbyszek29gadnsk

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, 

coz nastapil powrot z trasy dosyc dlugiej 6000km wakacyjnej i lista problemow z jakimi bede musial sobie poradzic z wasza pomoca:

- brak mocy przy dodawaniu gazu, tzn zanim silnik na wyzszych biegach odnajdzie sie w sytuacji to mija ok 1-2 sek

-przy ruszaniu szarpie z jedynki, musze bardzo powoli puszczac sprzeglo, i podobnie przy znianie z 2 na 3 , dopiwro na wyzszych biegach efekt duzego szarpania zanika

-jadac na jedynce, tzn toczac sie, musze co jakis czas wcisnac sprzeglo bo zaczyna szarpac samochodem, po wcisnieciu sprzegla i ponownym powolnym bardzo puszczaniu efekt zanika, i podobnie jest na 2 

-gdzie w trojmiescie sprwdzic turbine, bo cos zaczyna swiszczec i zastanawiam sie czy nie bede musial dokonac regeneracji??

-ruszajac pod gore musze dosyc dynamicznie wcisnac gaz i puscic sprzeglo, bo jak robie to powoli to mam wrazenie ze juz calkowicie sprzeglo jest odpuszczone a samochod nie idzie do przodu, czyli powolne ruszanie pod gore zaczyna odpadac, efekt zauwazylem dopiwro teraz na drogach szutrowych Chorwacji gdzie byly na prawde duze wzniesienia ( maly offroad:-) , nie mam na mysli hillholdera!!!

-nastepnie (  gdzie w Trojmiescie lub okolicach okleic samochod  interesuje mnie czarny mat, bo zajebicie porysowany jest od suchych badyli na wyspach lakier i w koncu nadszedl czas na oklejenie calego samochodu)!!

- niestety cofajac delikatnie przytarflem blotnik tylni plastkikowy i czy mozna takie cos zeszlifowac, chodzi mi o wygladzenie tego przed oklejeniem czy trzeba nowy zakupic?

NO I dziwny metaliczny dzwiek z komory silnika przy dodawaniu gazu!!!!

-Ewentualnie z kims z TRojmiasta sie spotkac aby samochodem sie przejechal i powiedzial co i jak trzeba naprawic  bo samochod sprawdzil sie na 300% w terenowych zakatkach Hvaru i nie chce go sprzedawac a caly naprawic

 

Zaznaczam ze silnik nie jest zagazowany a obecny przebieg to 118tys , byl juz przy 75 przez Roadrunnera z forum robiony tzn, sprzeglo i pare innych rzeczy wiec nie sadze aby nagle wyszy jakies dziwne "ukryte" wady:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne objawy, moj 2.0XT nie mial nic z tego przez ponad 260tkm, i chyba nadal nie ma. Radze jednak jechac do serwisu znajacego sie na Subaru, dalsze uzytkowanie w tym stanie moze zakonczyc sie powazna awaria.

Edytowane przez Legacy96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-przy ruszaniu szarpie z jedynki, musze bardzo powoli puszczac sprzeglo, i podobnie przy znianie z 2 na 3 , dopiwro na wyzszych biegach efekt duzego szarpania zanika

-jadac na jedynce, tzn toczac sie, musze co jakis czas wcisnac sprzeglo bo zaczyna szarpac samochodem, po wcisnieciu sprzegla i ponownym powolnym bardzo puszczaniu efekt zanika, i podobnie jest na 2 

 

Miałem identyczne objawy, przy większej dłubaninie podczas remapu auta okazało się, że walnięty był czujnik położenia biegu.

 

Teraz jest tip top.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...