doman Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Czy poniższe pęknięcia to powód do niepokoju, czy mogę z nimi składać silnik do kupy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pininfarin01 Posted July 29, 2015 Share Posted July 29, 2015 miałem takie same pęknięcia i robiło mi ciśnienie na układzie chłodzenia (pewnie jeszcze inne pęknięcia musiały być że płyn wywalało) Link to comment Share on other sites More sharing options...
doman Posted July 29, 2015 Author Share Posted July 29, 2015 Z płynem nie miałem problemów Wiem że drobne pęknięcia w tym miejscu są normą ale wole się upewnić Link to comment Share on other sites More sharing options...
dareckiislandia Posted July 29, 2015 Share Posted July 29, 2015 Witam ja miałem tez identyczne i głowice nie trzymały ciśnienia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted July 29, 2015 Share Posted July 29, 2015 Czy poniższe pęknięcia to powód do niepokoju, czy mogę z nimi składać silnik do kupy? Sprawdź czy głowice trzymają ciśnienie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m_dz Posted July 29, 2015 Share Posted July 29, 2015 Głowica ta nadaj się jedynie do oddania do pkt skupu materiałów kolorowych Link to comment Share on other sites More sharing options...
dareckiislandia Posted July 29, 2015 Share Posted July 29, 2015 Bedzie na browara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raivex Posted July 29, 2015 Share Posted July 29, 2015 Jeśli trzyma ciśnienie a nie masz kasy na zamiennik to chyba nie masz wyboru . Sprawdź szczelność zaworów np zalej je jakimś olejem i zostaw na 2 dni Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted July 30, 2015 Share Posted July 30, 2015 BTW Znalazłem onegdaj firmę, która zajmuje się takimi "beznadziejnymi" przypadkami. Regenerują takie pęknięcia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
doman Posted July 30, 2015 Author Share Posted July 30, 2015 W sobotę wiozę na pomiary do firmy tym się zajmującej, zobaczę co z tego będzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
doman Posted August 3, 2015 Author Share Posted August 3, 2015 Przed chwilką dostałem informację że głowice są sprawdzone i są szczelne, także od razu zostaną splanowane oraz dotarte kanały zaworowe. Następnie zostaną pomierzone cylindry czy nie ma owalizacji, korbowody i wał. Czy jak cylindry są ok to można składać na starych tłokach, jedynie wymieniając pieścienie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuono Posted August 4, 2015 Share Posted August 4, 2015 Jeśli pomiary sa w tolerancjach na tłokach i tulejach to tak Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted August 4, 2015 Share Posted August 4, 2015 Przed chwilką dostałem informację że głowice są sprawdzone i są szczelne, także od razu zostaną splanowane oraz dotarte kanały zaworowe. Następnie zostaną pomierzone cylindry czy nie ma owalizacji, korbowody i wał. Czy jak cylindry są ok to można składać na starych tłokach, jedynie wymieniając pieścienie? No i gitara Masa ludzi jeździ imprezami z pęknięciami (powiedzmy mikropęknięciami) w głowicach nawet o tym nie wiedząc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m_dz Posted August 4, 2015 Share Posted August 4, 2015 Przed chwilką dostałem informację że głowice są sprawdzone i są szczelne, także od razu zostaną splanowane oraz dotarte kanały zaworowe. Następnie zostaną pomierzone cylindry czy nie ma owalizacji, korbowody i wał. Czy jak cylindry są ok to można składać na starych tłokach, jedynie wymieniając pieścienie? A na gorąco te głowice były sprawdzane? Link to comment Share on other sites More sharing options...
doman Posted August 4, 2015 Author Share Posted August 4, 2015 Przed chwilką dostałem informację że głowice są sprawdzone i są szczelne, także od razu zostaną splanowane oraz dotarte kanały zaworowe. Następnie zostaną pomierzone cylindry czy nie ma owalizacji, korbowody i wał. Czy jak cylindry są ok to można składać na starych tłokach, jedynie wymieniając pieścienie? A na gorąco te głowice były sprawdzane? Jak oddawałem do zakładu i z nimi rozmawiałem to coś wspominali że na zimo a potem na gorąco czy jakoś tak P.S. czekam jak na szpilkach na wyniki pomiarów, mam nadzieje że uda się jak najwięcej uratować Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now