Lechu_ Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Cześć wszystkim, Rano silnik odmówił posłuszeństwa. Jeszcze wczoraj wieczorem nie było żadnych problemów - auto jeździło bez żadnych niepokojących sygnałów. Generalnie rozrusznik kręci, akumulator ok. Silnik odpala przy użyciu samostartera, zaaplikowanego bezpośrednio w dolot. Ale, jak samostarter się wypali, silnik gaśnie. Zdjąłem wężyk paliwa, tam gdzie pod maską gumowy łączy się z metalowym i po przekręceniu zapłonu pompka podaje paliwo. Ponieważ nie wiedziałem który z przewodów paliwowych to dostarczenie paliwa, a który powrotny do baku to wcześniej zdjąłem jeden z powrotnych i po przekręceniu zapłonu paliwo nie wracało - ale nie wiem czy to ma znaczenie. Gdzie dalej szukać problemu? Wtryskiwacze? Może za małe ciśnienie paliwa i komputer coś odcina? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Trzeba zmierzyć ciśnienie paliwa. Jeśli będzie za niskie - nie odpali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu_ Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Trzeba zmierzyć ciśnienie paliwa. Jeśli będzie za niskie - nie odpali. Nigdy tego nie robiłem. Jakieś specjalne urządzenie do tego potrzebne? W którym miejscu układu paliwowego trzeba to zmierzyć? Gdzie szukać informacji o poprawnym ciśnieniu? Czy komputer wywaliłby jakiś błąd z tym związany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Najpierw trzeba sprawdzic czy pompa paliwowa wogule dziala... Jest zasilana przez przekaznik umieszczony za schowkiem pasazera i zabezpieczona bezpiecznikiem SBF-5 w komorze silnika. Zacznij od sprawdzenia bezpiecznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu_ Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Tak jak wspomnialem - pompka paliwa dziala bo po przekreceniu zaplonu podawala paliwo. Natomoast nie jestem w stanie stwierdzic czy podaje wlasciwe cisnienie. No chyba ze to jest zero jedynkowe urzadzenie - albo dziala albo nie dziala... Jakiez inne pomysly jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 (edytowane) Sorry, nie doczytalem.. wiec nalezy sprawdzic czy wtryskiwacze pracuja, osluchac je i ew. pomierzyc napiecie na nich. No i zczytac kody bledow, moga byc nawet jesli "check" nie swieci. Edytowane 28 Lipca 2015 przez Legacy96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Sprawdzić żarówka czy dostają napięcie. Jesli dostają to sprawdzić czy każdy działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się