tedimy99 Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 Szanowni koledzy od jakiegoś czasu w moim forku XT 2.0 177KM zaala się CEL .Początkowo tylko na LPG a po przełączeniu na PB i dłuższej jeździe lampka gasła. Teraz zapala się coraz częściej na PB po wcześniejszym skasowaniu błędu. Błąd jaki pokazuje komputer to P0171. Podpowie ktoś czy ten błąd jest skutkiem nie prawidłowej pracy Sondy L. czy też np. przepływomierza . Dodam ,iż auto podczas przyspieszania bardzo delikatnie poszarpuje mniej więcej tak jakbym w czasie rozpędzania naciskał lekko hamulec. Jest jakiś inny sposób oprócz wymiany wszystkiego po kolei aby postawić prawidłową diagnozę? Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ursusraketa Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 próbowałeś resetu kompa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil Żyta Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 sprawdź odczyty czujników, zobaczysz czy sonda czy coś innego... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted July 24, 2015 Author Share Posted July 24, 2015 próbowałeś resetu kompa? Przez odpięcie klemy na 2 godz. CEL dalej świecił i reszta jak przed resetem. sprawdź odczyty czujników, zobaczysz czy sonda czy coś innego... Można to zrobić za pomocą Free SSM? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariusz77b Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 Mi pojawia się podobny błąd. Jestem po wymianie sondy, przepływki, cewek, uszczelek i dalej to samo , ręce opadają. Ale zauważyłem że u mnie zapala się po osiągnięciu max. temperatury. Jak ostygnie samoczynnie gaśnie, po czym znowu się zapala. Początkowo tylko na LPG , a teraz i na PB. Nie wiem , chyba jakiś czujnik, ale jaki ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chefofrats Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 Dodam ,iż auto podczas przyspieszania bardzo delikatnie poszarpuje mniej więcej tak jakbym w czasie rozpędzania naciskał lekko hamulec. U mnie (co prawda w N/A a nie XT) takie właśnie objawy dawała lambda. Po jej wymianie problem ustał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ursusraketa Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 spróbuj odłączyć sondę i przejechać się z odłączona wtedy bd wiedział czy sonda jest zepsuta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil Żyta Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 zobacz 'ecuexplorer' odczyty z lambdy albo z innych http://i.imgur.com/Vl4YjRX.png Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted July 24, 2015 Author Share Posted July 24, 2015 zobacz 'ecuexplorer' odczyty z lambdy albo z innych http://i.imgur.com/Vl4YjRX.png Ecuexplorer będzie się łączył przy pomocy kabla VAG-a? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ursusraketa Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 mówię ci odłącz sondę na wtyczce jeśli to sonda kmioci to bd widać od razu możesz jeździć z odłączona sondę bo ona i tak działa dopiero od ok 300 stopni Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted July 25, 2015 Author Share Posted July 25, 2015 (edited) Dzisiaj silnik zaczął pracować na 3 cylindry . Miga CEL , pewnie z powodu wypadania zapłonu i znów zapowiada się grzebanie . Da się jakoś sprawdzić cewki? Jest diagnoza ;wypięta wtyczka z cewki na 2 cylindrze więc jeden problem rozwiązany ale lekkie poszarpywanie podczas przyspieszania zostało. Odepnę sondę i zobaczymy. Edited July 25, 2015 by tedimy99 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArekZ Posted February 27, 2017 Share Posted February 27, 2017 tedimy99, jak rozwiązałeś problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted February 27, 2017 Share Posted February 27, 2017 Panowie wymieniacie połowę czujników, bez weryfikacji czy aby na pewno to wina czujnika że silnik pracuje na ubogiej mieszance, co jest gwoździem do trumny silnika. Podstawa w takim przypadku to podłączyć się pod kompa, sprawdzić jakie są korekty, jak rysują sondy O2 lub A/F jeśli samochód jest w taką wyposażony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted February 27, 2017 Author Share Posted February 27, 2017 4 godziny temu, Arek Zurawicki napisał: tedimy99, jak rozwiązałeś problem? Tak . Powodem powyższego była nieszczelność w dolocie przy jednej wkrętce do LPG, ssał lewe powietrze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted February 27, 2017 Share Posted February 27, 2017 13 minut temu, tedimy99 napisał: Tak . Powodem powyższego była nieszczelność w dolocie przy jednej wkrętce do LPG, ssał lewe powietrze. i widzisz, można to zdiagnozować tylko patrząc na korekty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now