tedimy99 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Szanowni koledzy od jakiegoś czasu w moim forku XT 2.0 177KM zaala się CEL .Początkowo tylko na LPG a po przełączeniu na PB i dłuższej jeździe lampka gasła. Teraz zapala się coraz częściej na PB po wcześniejszym skasowaniu błędu. Błąd jaki pokazuje komputer to P0171. Podpowie ktoś czy ten błąd jest skutkiem nie prawidłowej pracy Sondy L. czy też np. przepływomierza . Dodam ,iż auto podczas przyspieszania bardzo delikatnie poszarpuje mniej więcej tak jakbym w czasie rozpędzania naciskał lekko hamulec. Jest jakiś inny sposób oprócz wymiany wszystkiego po kolei aby postawić prawidłową diagnozę? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 próbowałeś resetu kompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Żyta Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 sprawdź odczyty czujników, zobaczysz czy sonda czy coś innego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 24 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 próbowałeś resetu kompa? Przez odpięcie klemy na 2 godz. CEL dalej świecił i reszta jak przed resetem. sprawdź odczyty czujników, zobaczysz czy sonda czy coś innego... Można to zrobić za pomocą Free SSM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Mi pojawia się podobny błąd. Jestem po wymianie sondy, przepływki, cewek, uszczelek i dalej to samo , ręce opadają. Ale zauważyłem że u mnie zapala się po osiągnięciu max. temperatury. Jak ostygnie samoczynnie gaśnie, po czym znowu się zapala. Początkowo tylko na LPG , a teraz i na PB. Nie wiem , chyba jakiś czujnik, ale jaki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chefofrats Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Dodam ,iż auto podczas przyspieszania bardzo delikatnie poszarpuje mniej więcej tak jakbym w czasie rozpędzania naciskał lekko hamulec. U mnie (co prawda w N/A a nie XT) takie właśnie objawy dawała lambda. Po jej wymianie problem ustał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 spróbuj odłączyć sondę i przejechać się z odłączona wtedy bd wiedział czy sonda jest zepsuta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Żyta Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 zobacz 'ecuexplorer' odczyty z lambdy albo z innych http://i.imgur.com/Vl4YjRX.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 24 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 zobacz 'ecuexplorer' odczyty z lambdy albo z innych http://i.imgur.com/Vl4YjRX.png Ecuexplorer będzie się łączył przy pomocy kabla VAG-a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 mówię ci odłącz sondę na wtyczce jeśli to sonda kmioci to bd widać od razu możesz jeździć z odłączona sondę bo ona i tak działa dopiero od ok 300 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 25 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 (edytowane) Dzisiaj silnik zaczął pracować na 3 cylindry . Miga CEL , pewnie z powodu wypadania zapłonu i znów zapowiada się grzebanie . Da się jakoś sprawdzić cewki? Jest diagnoza ;wypięta wtyczka z cewki na 2 cylindrze więc jeden problem rozwiązany ale lekkie poszarpywanie podczas przyspieszania zostało. Odepnę sondę i zobaczymy. Edytowane 25 Lipca 2015 przez tedimy99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekZ Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 tedimy99, jak rozwiązałeś problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 Panowie wymieniacie połowę czujników, bez weryfikacji czy aby na pewno to wina czujnika że silnik pracuje na ubogiej mieszance, co jest gwoździem do trumny silnika. Podstawa w takim przypadku to podłączyć się pod kompa, sprawdzić jakie są korekty, jak rysują sondy O2 lub A/F jeśli samochód jest w taką wyposażony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 27 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 4 godziny temu, Arek Zurawicki napisał: tedimy99, jak rozwiązałeś problem? Tak . Powodem powyższego była nieszczelność w dolocie przy jednej wkrętce do LPG, ssał lewe powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 13 minut temu, tedimy99 napisał: Tak . Powodem powyższego była nieszczelność w dolocie przy jednej wkrętce do LPG, ssał lewe powietrze. i widzisz, można to zdiagnozować tylko patrząc na korekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się