Skocz do zawartości

Biale z nieba leci!


devlin

Rekomendowane odpowiedzi

Than_Junior, a ja pofilozofuję inaczej - wydaje mi się, że jednak siłę precyzyjnie modulować prościej jest hamulcem niż silnikiem. Ale to też trzeba umieć i przede wszystkim wiedzieć jak na co reaguje własny (lub cudzy :D ) samochód.

 

Problemem jest ABS- powyżej 5 km/h klepie, jak wściekły i nie hamuje na lodzie, poniżej nie jesteś w stanie precyzyjnie dozować hamulca... ABS to ZŁO 8)

 

pierwszą rzeczą jaką robię po zakupie każdego subaraka jest wyjęcie bezpiecznika od ABS-u :twisted: i mam spokój :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to jest najśmieszniejsze, że my się cieszymy, kiedy reszta Polski płacze i martwi się co to jutro będzie, kataklizm i w ogóle. :lol:

Jak sypnie porządnie to myślę, że nawet subaru dużo nie pomoże, korki będą masakryczne. :evil:

Już o tym kiedyś pisali na forum. Mamy bus pasy. Powinni zrobić Sub-Pasy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to jest najśmieszniejsze, że my się cieszymy, kiedy reszta Polski płacze i martwi się co to jutro będzie, kataklizm i w ogóle. :lol:

Jak sypnie porządnie to myślę, że nawet subaru dużo nie pomoże, korki będą masakryczne. :evil:

Już o tym kiedyś pisali na forum. Mamy bus pasy. Powinni zrobić Sub-Pasy ;)

 

Jutro mam 500km, będzie krucho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than_Junior, a ja pofilozofuję inaczej - wydaje mi się, że jednak siłę precyzyjnie modulować prościej jest hamulcem niż silnikiem. Ale to też trzeba umieć i przede wszystkim wiedzieć jak na co reaguje własny (lub cudzy :D ) samochód.

 

Problemem jest ABS- powyżej 5 km/h klepie, jak wściekły i nie hamuje na lodzie, poniżej nie jesteś w stanie precyzyjnie dozować hamulca... ABS to ZŁO 8)

 

pierwszą rzeczą jaką robię po zakupie każdego subaraka jest wyjęcie bezpiecznika od ABS-u :twisted: i mam spokój :mrgreen:

 

Wyłącznik zamiast bezpiecznika też się sprawdza :mrgreen:

Tylko że układ bez ABS-u i z odłączonym ABS-em to nie to samo (brak korektorów siły hamowania).

 

Byłem sprawdzić zachowanie auta na śniegu i ewentualnym poślizgu* (wow, słowa "ewentualny" i "permanentny" mogą być synonimami :!: ). Na parkingu, z którego zawsze korzystam, jakiś pan sprzedawał oświetlenia choinkowe i tak do mnie radośnie machał... Potem machał coraz gwałtowniej... Wyjął telefon... Okazało się, że pod śniegiem, przez parking pociągnięty miał kabel zasilający do swojej wystawy :shock: Dobrze, że tego kabla nie porwałem 8) Ale jak mu ładnie tłumaczyłem, że takimi mięciutkimi oponkami zimowymi na pewno nie mógłbym zrobić krzywdy temu niewinnemu kabelkowi, co to mi się rzucił pod koła 8)

 

*tak zawsze mówię, jak mnie ktoś straszy policją 8)

 

 

Powinienem się bać? Bo jakoś nie potrafię i już się rana nie mogę doczekać:

http://wiadomosci.ox.pl/wiadomosc,14651 ... -zimy.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co z tego że pełno śniegu, skoro na mieście taki ruch i wszyscy jadą 23 km/h

 

ale winkle można boczkiem nawet powoli to tez frajda :mrgreen: przynajmniej dla mnie bo to piewsza zima z subaru :lol::lol::lol::lol::lol: gęba mi się śmieje choć cały czas nie wiem jak długo mogę gaz przytrzymać... jaka zima jest piękna tego roku :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wylazłem z chałupy, odsnieżyłem służbowoza postawiłem antene na dach.

wieści z radia:

Korek z Lublina do Łęcznej zaczyna sie w lublinie a kończy w Łęcznej (20km)

Korek z Lublina do Włodawy zaczyna sie w Lublinie a kończy we Włodawie :mrgreen: (90km)

widze że już popracowałem :mrgreen:

ide ściere przepalić bo dawno nie ruszana i czekam na wieczór :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Krakowie zaczęło ładnie padać :) do jutra ma spaść 25 cm śniegu więc będzie idealna pogoda do jazdy subaru :mrgreen:

 

kurna, tak się cieszyłem po tym co zobaczyłem za oknem dziś rano. A po 30 minutach podjąłem decyzję o pójściu do pracy na nogach.

Korki takie, że byłem szybciej pieszo...

Ale od czego jest wieczór :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than_Junior, a ja pofilozofuję inaczej - wydaje mi się, że jednak siłę precyzyjnie modulować prościej jest hamulcem niż silnikiem. Ale to też trzeba umieć i przede wszystkim wiedzieć jak na co reaguje własny (lub cudzy :D ) samochód.

 

Problemem jest ABS- powyżej 5 km/h klepie, jak wściekły i nie hamuje na lodzie, poniżej nie jesteś w stanie precyzyjnie dozować hamulca... ABS to ZŁO 8)

 

pierwszą rzeczą jaką robię po zakupie każdego subaraka jest wyjęcie bezpiecznika od ABS-u :twisted: i mam spokój :mrgreen:

 

Ja będę właśnie kombinował z wyłącznikiem bezpiecznika :D czułość ABS'u w WRX'ie jest przesadzona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...