Skocz do zawartości

Biale z nieba leci!


devlin

Rekomendowane odpowiedzi

I widzisz 1yearold potwierdza sie, ze w Subaru jest jak w domu - dotyczy termometru :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Ja zaryzykowałbym nawet takie stwierdzenie: po co Ci dom, skoro masz Subaru?? :mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STi na 15"?? A czemu takie małe??

 

To pewnie komfortu nie było... powiem Ci, że ryzykowałeś...

 

wybór padł na 15 bo podobno łatwo i tanio mozna fajne kolce kupić, ale takie małe kółeczko wymaga zmiany całego układu hamulcowego.

 

Jeśli pytasz o komfort resorowania to jest on nie istotny ale imho na 18 i serii zawiasie jedzie bardzo fajnie, poza tym wybór opon sportowych w tym rozmiarze jest bardzo duży.

 

Jesli natomiast pytasz o komfort jazdy w snieżycę na gównianych pseudo oponach yoko parada to nie było żadnego, dosłownie toczyłem się po drodze, wyprzedzały mnie busy, matizy, generalnie wszystko a ja wiedziałem że jadę maxa :lol: . Możesz mieć pińcet koni ale dobrej opony zimowej nic nie zastąpi :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale uważać Panowie, uważać

 

 

http://file.qip.ru/video/e4HXy0pe/3d3dd ... na_go.html

 

 

mogę trochę pofilozofować? ;) Wydaje mi się, że gdyby ześlizgując się już w dół, zamiast iść na blokach, spokojnie puścił hamując delikatnie silnkiem to by przynajmniej zachował jako taką sterowność.... dobrze mówię?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale uważać Panowie, uważać

 

 

http://file.qip.ru/video/e4HXy0pe/3d3dd ... na_go.html

 

 

mogę trochę pofilozofować? ;) Wydaje mi się, że gdyby ześlizgując się już w dół, zamiast iść na blokach, spokojnie puścił hamując delikatnie silnkiem to by przynajmniej zachował jako taką sterowność.... dobrze mówię?

 

 

bardzo dobrze 8)

 

widać kierownik nie był na SJS :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than_Junior, a ja pofilozofuję inaczej - wydaje mi się, że jednak siłę precyzyjnie modulować prościej jest hamulcem niż silnikiem. Ale to też trzeba umieć i przede wszystkim wiedzieć jak na co reaguje własny (lub cudzy :D ) samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nocny powrót do domu był niesamowicie frustrujący :evil:

 

Ulice zaśnieżone, ruch znikomy, każdy zakręt można brać całą szerokością drogi... a my jedziemy dupowozem, przedni napęd na letnich oponach i to jeszcze muszę siedzieć na prawym, bo na lewy to się będę nadawał dopiero za kilka godzin :twisted:

 

Mam tylko nadzieję, że dziś wieczorem też popada :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reduktor, dwójka i ogień. Jednym słowem KOSMOS. Bączki i slalom - piękna sprawa. Z 1,5h tak jeździłem z mała przerwą. Potem podeszło do mnie kilku gości z tych BMW i Golfów pytać co to za auto i ile mocy, że ja tak bączki kręcę bez ręcznego i w ogóle, że nieźle ogarniam i czy mogę ich przewieźć...

 

:lol::lol::lol:

 

trzeba było po dychu od łba pobrać :arrow: miałbyś na paliwko :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...