Jump to content

Biale z nieba leci!


devlin

Recommended Posts

No i nawet w samym centrum Polski tez bialo. Wczoraj wieczorem na pustym parkingu robilem sobie swoim dupowozem nawroty przy studzience bo byl to jedyny czarny punkt na calej bialej powierzchni i znajdowal sie w srodku; a balem sie felgi polamac.

A moja dziewczyna na to, że prawie jak beczka :mrgreen: więc czulem sie jak na Barbórce. :mrgreen:

Ehhh kobiety.....

Link to comment
Share on other sites

HA! i znowu sypnęło :twisted:

 

Kurde, to paliwo rujnuje domowy budżet :mad: ale przynajmniej banan na twarzy non-stop że aż szczęka boli :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

A zebys kurna wiedzial. Poprzednie spalanie ponad 23l/100, teraz ponad 19l/100. Tyle, ze tym razem znacznie mniej upalalem... Cos niemozliwe takie spalanie mi sie wydaje, na pewno cos mi nawala w Forku.

Link to comment
Share on other sites

U nas kompletnie nic :sad: dobrze, że chociaż w Krużewnikach na polu leży to można jeszcze pobrykać troszeczkę :mrgreen: - generalnie jest to świetne, tylko na zamarznięte kopczyki kretów trzeba uważać, bo czasami zachowują się jak krawężniki :razz:

Link to comment
Share on other sites

HA! i znowu sypnęło :twisted:

 

Kurde, to paliwo rujnuje domowy budżet :mad: ale przynajmniej banan na twarzy non-stop że aż szczęka boli :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

A zebys kurna wiedzial. Poprzednie spalanie ponad 23l/100, teraz ponad 19l/100. Tyle, ze tym razem znacznie mniej upalalem... Cos niemozliwe takie spalanie mi sie wydaje, na pewno cos mi nawala w Forku.

 

Oj coś mi się wydaje, że jedyne, co się mogło zepsuć, to "mentalny system stabilizacji toru jazdy" :lol: Jak chcesz jeździć bokiem i to w dużych ilościach, to nie ma bata, żeby spalanie było małe :) Pokonujesz wtedy przecież b. małe dystanse, ale przy wysokich rpm, więc fura chleje paliwo aż miło :cool: Pociesz się tym, że w takich warunkach (jeśli by sporą część baku upalać) estiaje będą łykać 30-40 :razz:

Link to comment
Share on other sites

No to sobie dzis w końcu polatałem po białym. Dobrą godzinke ganialiśmy z wawrzonem po zaśnieżonej płycie lotniska wojskowego na bielicach. Warunki idealne. Nie rozjeżdżony puch to jest to :!:

Wsiadłem parę razy do forestera xt wawrzona i sie troche zdziwiłem. Myślałem że bedzie podobnie jak w wrxie, a jednak zdecydowanie trudniej sie prowadzi w poślizgu, potrzeba wiekszej precyzji zeby nie zrobic oberka, choć też frajda jest duża

 

Wahadełko przy 150km/h - bezcenne :twisted:

Link to comment
Share on other sites

ja czekam na większą dostawę śniegu. a najpierw pasowałoby parę godzin odwilży, bo moje miejsca do ślizgania się są tak oblodzone.

Jak za mocno machnie to kręcimy 4 kołami do przodu a jedziemy do tyłu. A z takich czarów to nie umiem jeszcze wychodzić.

Link to comment
Share on other sites

Wsiadłem parę razy do forestera xt wawrzona i sie troche zdziwiłem. Myślałem że bedzie podobnie jak w wrxie, a jednak zdecydowanie trudniej sie prowadzi w poślizgu, potrzeba wiekszej precyzji zeby nie zrobic oberka, choć też frajda jest duża

Ciekawe, jak sądzisz gdzie są różnice?

Link to comment
Share on other sites

Wsiadłem parę razy do forestera xt wawrzona i sie troche zdziwiłem. Myślałem że bedzie podobnie jak w wrxie, a jednak zdecydowanie trudniej sie prowadzi w poślizgu, potrzeba wiekszej precyzji zeby nie zrobic oberka, choć też frajda jest duża

Ciekawe, jak sądzisz gdzie są różnice?

 

nie wiem, nie znam się za bardzo na technicznych aspektach. Na pewno to że bardziej buja na boki, bardziej miękkie zawieszenie źle wpływa na prowadzenie, nie mam pojęcia o różnicach w dyfrach i innych tego typu różnicach . Przy próbie wahadła w foresterze bardziej zarzucało tyłem, generalnie miał wielką ochotę na oberka, ale przy odrobinie wprawy dało sie to kontrolować. W wrxie to bułka z masłem, wawrzon jak wsiadł do mojego tez od razu lepiej sobie radził

Link to comment
Share on other sites

Wsiadłem parę razy do forestera xt wawrzona i sie troche zdziwiłem. Myślałem że bedzie podobnie jak w wrxie, a jednak zdecydowanie trudniej sie prowadzi w poślizgu, potrzeba wiekszej precyzji zeby nie zrobic oberka, choć też frajda jest duża

Ciekawe, jak sądzisz gdzie są różnice?

jakiego XT'eka ma kolega wawrzon? rocznik, silnik, MT czy AT?

jezeli AT, to taki XT ma inny inicjalny podzial momentu niz WRX

Link to comment
Share on other sites

Cos ostatnio chyba Andrzej Koper pisal o roznicach w zawieszeniu ktorychs rocznikow XT tego samego modelu.

a to ciekawe... moze chodzilo o roznice "amerykaniec" vs "europejczyk"? :razz:

Link to comment
Share on other sites

Nie do konca.

faktem jest , że chyba od MY07 twardosc zawieszenia jest taka sama ( podobna ) jak w autach z US (poprzednie ( Imp., OBK i For.) wersje UE byly według mnie zdecydowanie lepsze do szybszej jazdy lepiej trzymaly sie drogi )

Tutaj cytowany fragment:

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#765255

Link to comment
Share on other sites

Nie do konca.
faktem jest , że chyba od MY07 twardosc zawieszenia jest taka sama ( podobna ) jak w autach z US (poprzednie ( Imp., OBK i For.) wersje UE byly według mnie zdecydowanie lepsze do szybszej jazdy lepiej trzymaly sie drogi )

Tutaj cytowany fragment:

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#765255

nie znalazlem tam NIC o roznicach zawieszenia w Forkach XT z tego samego rocznika i rynku docelowego... natomiast widze tekst o zawieszeniu w EDM vs. USDM, o dokladniej o jego "upodobnieniu" :roll:

 

(...) faktem jest , że chyba od MY07 twardosc zawieszenia jest taka sama ( podobna ) jak w autach z US (...) Moze brak zróznicowania sztywnosci zawieszen UE i US jest spowodowana podobnymi limitami szybkosci (...)

Link to comment
Share on other sites

eddie_gt4, jesli ja dobrze zrozumialem AK, to Forki UEspec MY'03-06 mialy twardsze nastawy, niz UEspec Forki MY'07.

no chyba ze... mnie w blad wprowadzil ten fragment:

 

Cos ostatnio chyba Andrzej Koper pisal o roznicach w zawieszeniu ktorychs rocznikow XT tego samego modelu.

dla mnie MY'03-05 i MY'06-08 to jednak rozne modele :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...