Than_Junior Opublikowano 23 Stycznia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2003 Aha, to spoko. Ze jeden Eps nie lubi Grzesia, to nie zanczy, ze Grzes nie moze brac udzialu! Pozdrawiam, ThanJu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 23 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2003 Potwierdzam chęć udziału (zasygnalizowaną przez Evo ) Ale nie róbmy jakiejś strasznej szopki. Po prostu skorzystajmy z oferty Dyrekcji i zróbmy przyjemne ściganko. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 Witamy na forum Widze ze wszystko układa sie pomyślnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keyser Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 nie wiem czemu marcin@klubsubaru.pl nie wyprowadził cię Than_Junior z błędu....ale z tego co mi wiadomo to istnieje klub subaru... http://klubsubaru.pl Nie wydaje mi sie, przynajmniej nie slyszalem, zeby jakikolwiek oficjalny Club Subaru w Polsce istnial. Jako zapaleniec w dziedzinie szesciu gwiazdek pewnie bym cos o tym wiedzial. Slyszalem troche o jakims stowarzyszeniu o podobnej (albo tej samej) nazwie, ale nigdy tym sie tak na prawde nie zainteresowalem. Ciekaw jestem, co Dyrekcja na to? zmieniając temat: A może byscie rowniez zainteresowali się wyscigami na 1/4 mili.... jest to naprawde przyjemna zabawa, czuc bezposrednia rywalizacje, mrowienie w załadku jak stoi sie na starcie i słyszy sie silnik przeciwnika, nerwy gdy zaczyna sie odliczanie...zolte..zolte...zolte...zielone...i jazda.... SSS będzie organizować takie zawodu już w tym roku..... zapraszamy...pierwsze zawody z serii już niedługo :D (co do Grzesia) jego samochod ulego wielu przerobkom....i to moze stawiac go w randze "debila" motoryzacyjnego, w pozytywnym tego słowa znaczeniu ........... ale ja wolalbym slowo "odwaga" i "chec pokazania, ze mozna" .... (mowie tu o zastosowaniu NITRO, i przeszczepie napedu Quattro) PS: ADMIN prosimy o POLSKIE litery, jest to proste do zrobienia, ponoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roos Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 Andy, mnie wypisz ze startowania. Za kiepski jestem i nie chce sie osmieszac Natomiast jak znam zycie to Buni by sie pisal, trzeba go tylko o tym poinformowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 Czy tor w kielcach jest dziurawy/nierowny? :roll: Witam Kajman tutaj sie Ciebie nie spodziewałem. Tor może nie jest idealnie gładki jak te z Grand Prix F1, ale jeżeli ktoś jest w stanie na niego dojechać na swoim zawieszeniu to będzie idealny ;-) O ile nie będzie za bardzo opuszczał toru w zakrętach. Generalnie jak się bardzo starać to można coś zepsuć, ale ogólnie nawierzchnia jest dobra. Jedyna nietypowa rzecz to dość śliski asfalt, który na mokrym bywa bardzo sliski. Taki jakiś dziwny zeszlifowany jest... Jak rzeczywiście się odbędzie ta impreza to muszę przyjechać i popatrzeć :-) Może już Imprezą... :-) Azrael Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajman Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 Czyli blisko toru przeszkody??? No i mam nadzieje ze bedzie juz ladna-sucha pogoda do tego czasu Oska na mokrym ma ciezej, a pewnie u was same 4x4 startuja :roll: Ale i tak szykuje sie niezly fun A powiedz czemu sie mnie tu nie spodziewales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 Czyli blisko toru przeszkody??? No i mam nadzieje ze bedzie juz ladna-sucha pogoda do tego czasu O A powiedz czemu sie mnie tu nie spodziewales? Hmm nie wiem ostatnio jak byłem to pewien Forester próbował zaatakować pewna stalową beczkę, ale generalnie jak się macie ścigac na małym torze to raczej nie ma nic blisko na co można wpaść. Z resztą beczki można zabrać ;-) Inna sprawa to że jeżeli nie ma sie bardzo elastycznego silnika to przyda się bardzo dobrze chodząca skrzynia bo trzeba będzie pewnie duzo jedynką jeździć, ale to od auta zalezy. Moje musiało jedynka, a nie chciało na nia zmieniać za bardzo ;-) Co masz na myśli przez "U WAS"? Ośkowy Focus RS, podobno radzi sobie na mokrym rewelacyjnie objeżdżając słabsze AWD. Chociaż jak napisał magazyn "Car" "Scooby can still do it" :-))) Dlaczego się nie spodziewałem? Jakoś tak głównie się spodziewałem tu fanatyków Subaru i rajdów ;-) Ale fajnie jest, tylko żeby się to nie zrobiło forum w klimatach tuning.info.pl. Mam nadzieję że tak nie będzie mimo inwazji streetracerów ;-) A w ogóle to miło mi bo na PMS to Cię dawno nie widziałem. Azrael Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajman Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 Jesli predkosc na malym torze bedzie wieksza od 40-50km/h to jest ok,autko jest elastyczne(200Nm przy 1600obr/min).Bedzie ok.Bo jedynki to ja w czasie jazdy nie wrzuce,chyba ze na niej bede caly czas jechal A u was to mialem na mysli forum subaru A pms umiera...lameriada powoli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 Jesli predkosc na malym torze bedzie wieksza od 40-50km/h to jest ok,autko jest elastyczne(200Nm przy 1600obr/min).Bedzie ok.Bo jedynki to ja w czasie jazdy nie wrzuce,chyba ze na niej bede caly czas jechal A u was to mialem na mysli forum subaru A pms umiera...lameriada powoli No 40km/h i mniej momentami może być, ale raczej nie poniżej, zalezy od auta jak pisałem ;-) Aha forum, no coz ja tutaj tez jetsem stosunkowo nowy, ale miłośnik marki i pewnie sobie kupie niedługo, chociaż najbardziej marzy mi się dorwanie Miśka GSX ;-) Tia Azrael Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keyser Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 nie ma obawy Azrael..... jakto nazwałeś "inwazja" streetracerów jest tylko w tym topic'u.... jak się topic skończy, to skończy się, w każdym razie moje, zainteresowanie tym forum....bo mnie osobiście bardzo Subaru nie interesuje.... UWAGA: żebym nie został źle zrozumiany, nie mówię że to zły/nieładny/kiepski samochód, poprostu nie myślałem nigdy o jego kupnie i nigdy się nim nie fascynowałem.... a dobry jest...nawet bardzo dobry... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 nie ma obawy Azrael..... jakto nazwałeś "inwazja" streetracerów jest tylko w tym topic'u.... Teraz żebym ja nie został źle zrozumiany, nie mam nic przeciwko tym którzy się pojawili ani nawet przeciwko samemu zjawisku, tylko przeciwko niektórym oszołomom których można na niektórych forach zobaczyć. A że wy się pojawiliście to się nawet cieszę bo niektórych znam (nawet w real) i jeśli reszta jest taka sama to fajnie was tu widzieć :-) Azrael Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keyser Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 mała tylko uwaga, bez urazy, ale tor w Bydgoszczy jest lepiej utrzymany niż ten w Miedzianej Górze..... jak wylecisz poza pas to nie rozwalisz odrazu zawiechy, a tak niestety jest na Miedziance...szczególnie na małym, na łukach po wewnętrznej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 mała tylko uwaga, bez urazy, ale tor w Bydgoszczy jest lepiej utrzymany niż ten w Miedzianej Górze..... jak wylecisz poza pas to nie rozwalisz odrazu zawiechy, a tak niestety jest na Miedziance...szczególnie na małym, na łukach po wewnętrznej... No mnie tym na pewno nie urazisz, co najwyżej firme utrzymującą tor ;-) Ale z tym rozwalaniem zawiechy to IMO przesadzasz, wiele razy tam wypadałem z drogi Hyundaiem o nienajmocniejszym zawieszeniu i nic. Owszem zdarzył się nawet kamień leżący na torze, ale nie ma tam jakiejś ekstremy, a te wszytskie super-niskie zawieszenia też zwykle są solidne, nie? No chyba że te wasze powory 600KM to takie co osiagają tą moc przy 11+tys rpm z 3 litrów pojemności w układzie V10 i są jednomiejscowe ;-) Azrael Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keyser Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 3 litrowe silniki V10 kręcoce się do 11tys rpm...hmmmm raczej nie i nie wiem skąd u ciebie ten cynizm.... mówiłem...byłem na Miedziance i dla mnie jest nudna.... bo napewno nie będzie się można ścigać na dużym torze, na którym zreszta jedyne ciekawe miejsce to "patelnia", i tak jak mówię nie dostaniemy duzego, bo nikt nie będzie zamykał dla nas trasy krajowej.... choć może dla SJS??? ale wątpię... jeżeli będzie to na Miedziance...to oczywiście przyjadę chętnie, bo lepszy rydz niż nic.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 3 litrowe silniki V10 kręcoce się do 11tys rpm...hmmmm raczej niei nie wiem skąd u ciebie ten cynizm.... mówiłem...byłem na Miedziance i dla mnie jest nudna.... bo napewno nie będzie się można ścigać na dużym torze, na którym zreszta jedyne ciekawe miejsce to "patelnia", i tak jak mówię nie dostaniemy duzego, bo nikt nie będzie zamykał dla nas trasy krajowej.... choć może dla SJS??? ale wątpię... jeżeli będzie to na Miedziance...to oczywiście przyjadę chętnie, bo lepszy rydz niż nic.... Z tymi silnikami to mi o F1 chodziło. Nie ma tam raczej żadnego cynizmu, nie jestem specem od torów szczerze mówiąc po żadnym innym nie jeździłem więc nie wiem jak ciekawie być może, ale jetsem pewien że to nie jest aż takie zabójstwo dla zawieszeń, dojazd do Kielc jest na pewno większym. Drogi na 99% nikt nie zamknie. Ja tez bym chciał przyjechać choćby popatrzeć bo nie wiem czy już będę miał czym, a na pewno się nie zdążę tym czyms nauczyć. Azrael Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bullitt Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 Witam wszystkich miłośników rajdów/technicznego kręcenia! Na wstępie chciałbym powiedzieć/ napisać, ze zawsze chciałem miec imprezkę, ale życie potoczyło się tak, że mam Audi Quattro. Ponieważ bardzo aktywnie uczestniczę w spotkaniach organizowanych przez kolegów ze streetracing- ZGŁASZAM SIĘ DO WYŚCIGÓW na torze w Miedzianej Górze. Moja wiarygodnośc jako drivera moze być potwierdzona przez Keysera, Alberta, Gs i wielu, wielu innych. Mam nadzieje, że wspólnie uda nam się zorganizować świetny spot! Bez względu na czas i pore dnia, nawet jesli moje Audi się rozleci- wstawię się Lanosem, albo innym toczydełkiem... Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ickx Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 Masz prawdziwe Quattro czy to swinstwo z Haldexem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bullitt Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 I Haldex i Torsen to Quattro. Oba systemy mają swoje zalety i swoje wady. Ja osobiście wole Torsena, mimo, że jest trudniejszy do wykorzystania w technikach rajdowej jazdy. I akurat tak się szczęśliwie zdarzyło, ze mam auto z układem Torsena! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ickx Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 Gratulacje !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 Torsena, mimo, że jest trudniejszy do wykorzystania w technikach rajdowej jazdy. Możesz rozwinąć? Ja akurat zawsze stykałem się z opinia przeciwną. Również na SJSach... Azrael Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 a możecie mi wyjaśnić szczegóły? jakie są rużnice pomiędzy Haldex-em i Torsen-em. Z góry dzięki Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 a możecie mi wyjaśnić szczegóły? jakie są rużnice pomiędzy Haldex-em i Torsen-em. Zapraszam do lektury http://www.rallycars.com/Cars/4wd_turbo_cars.html to krótki cytat na temat haldexa: Before going further I would like to warn you on some manufacturer's marketing policies. Not all cars advertised as 4 wheel drive are really 4WD. Volkswagen and Audi sell cars advertised as 4WD which, in fact, are not full time 4WD. Cars such as the VW Golf Synchro, 4Motion and Audi A3, S3, TT as well as the Seat Leon (all of which share the same platform and engines) have engine torque sent to the rear wheels only in case front wheel spin is detected. The above mentioned cars use a Haldex type clutch center differential which is only activated when the front wheels spin and always deactivated when braking. If you're in the market for a full time 4WD car you might want to avoid such models and go for the real thing. Dyfer typu TorSen (od Torque Sensitive) przekazuje natomiast na obie osie stałe rozłożenie momentu. To tak w skrócie, dokłądna lektura tego tekstu daje większą orientację w temacie. Azrael - człowiek który próbuje się czegoś nauczyć o samochodach ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mori Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 Dodam że Nissan Skyline R33/34 GT-R (nie wiem jak wcześniejsze) korzystają z Haldex'a, tyle że inaczej ustawionego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mori Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 mimo, że jest trudniejszy do wykorzystania w technikach rajdowej jazdy. Chodzi Ci o to że w przypadku zaciągnięcia ręcznego rozłącza napęd na tył? Bo tak to specjalnie nie widzę powodu do takiego twierdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się