Skocz do zawartości

VI Subariada - Bałkany


Aga

Rekomendowane odpowiedzi

ok,

W takim razie, na dzień dzisiejszy, wygląda to tak:

 

1. Dyrekcja

2. Sebekian
3. ppmarian

4. drzemik

5. Apacz i białogłowy

6. przemekka
7. jastazen
8. Subary
9. Urabus Family Team
10. MUrsus i AsiA

LISTA REZERWOWA

 

........

 

*kolor niebieski oznacza zdecydowanych i potwierdzonych subariadowiczów ;)

oczywiście ze wszystkimi konsekwencjami organizacyjnymi ;) info na PW 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Szanowni, jako nowicjusz nie mający doświadczenia w takich wyprawach poproszę o kilka podpowiedzi.

Bardzo chciałbym dołączyć do ekipy ale mam wątpliwości czy mój "seryjny" OBK da radę w planowanej trasie ?

Czy jest możliwe dopisanie do listy rezerwowej (pod warunkiem, że mój OBK da radę - innego nie mam ew. proszę o porady jak "dozbroić"   ;) ) ?

Poproszę również o info na PW dotyczące kosztów takiej wyprawy. Na przełomie kwietnia i maja mam zaplanowany wypad "wędkarski" w okolice Narwiku więc dobrze byłoby mierzyć "siły na zamiary" :P

Edytowane przez MarkoV
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

outbacki byly z nami i bez porblemu daja rade. trzeba tylko trchoche bardziej uwazac na przedni zderzak bo ma wiekszy zwis :) jak znajde podrzuce fotki jak konczy sie nieuwaga :)

 

wiec zakladaj plyte alu pod silnik i mozesz smialo jechac z nami

 

nawet mozesz zostac na seryjnych oponach (ja przejechalem dwie subariady na letnich :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku awarii serwis jest tak szybki, że wszystkim chętnym do pomocy trudno się dopchać  :D

 

Dobry łącznik między pedałami a kierownicą i OBK idzie jak kuna.

 

Polecam filmy z poprzednich Subariad, widać jak to wygląda i co nas czeka po drodze.

 

post-3320-0-75353900-1453885823_thumb.jpg

post-3320-0-10978000-1453885906_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

trzeba tylko trchoche bardziej uwazac na przedni zderzak bo ma wiekszy zwis

Ja bardziej musiałam uważać na rury wydechowe z tyłu, ale nic nie uszkodziłam na 1. Subariadzie :)

 

Płyta pod silnikiem konieczna IMO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info.

 

Oj kuszące, kuszące ... :rolleyes: 

 

Chciałbym jednak poznać więcej szczegółów w temacie opłat / kosztów , bardzo proszę "organizatorów" o informacje na pw, jak wspomniałem wcześniej "muszę sprawdzić czy zmieścimy się w budżecie".

W kwietniu zimne morze a w czerwcu może ... ciepłe morze ... ;)   

 

Jakie opony "nie seryjne" polecacie do OBK na długi przelot i szutrówki bałkańskie, na co poza zabezpieczeniem silnika i oponami należy zwrócić uwagę ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po szybkich negocjacjach z drugą, tą lepszą połową :), o ile jest to jeszcze możliwe bardzo proszę o dodanie "naszej" ekipy do listy rezerwowej czyli oczekujących z nadzieją na wolne miejsce w liście głównej :rolleyes: .

 

P.S.

Czy "kierownictwo" wyprawy dopuszcza udział psa (tak na prawdę to suka) zaczepno-wartowniczego czyli jamnika szorstkiego sztuk jeden ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpopularniejsza opona "nieseryjna" jest yokohama ATS ale tak jak wposmnialem nie jest to super konieczne.

 

wazniejsza jest mocna plyta pod silnik i dobry lacznik miedzy pedalami a kierownica

 

jak jestes esteta to warto zainwestowac w oklejenie folia auta. chyba ze na tej wyprawie Milosz bedzie laskawy i pojedziemy trasami z miejsza iloscia krzakow :)

Edytowane przez ppmarian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpopularniejsza opona "nieseryjna" jest yokohama ATS ale tak jak wposmnialem nie jest to super konieczne.

 

wazniejsza jest mocna plyta pod silnik i dobry lacznik miedzy pedalami a kierownica

 

jak jestes esteta to warto zainwestowac w oklejenie folia auta. chyba ze na tej wyprawie Milosz bedzie laskawy i pojedziemy trasami z miejsza iloscia krzakow :)

 

Płyta pod silnikiem jak najbardziej podpowiedzcie proszę, która lepsza alu czy stalowa (parę stówek pieszo nie chodzi więc czy warto), a co myślicie o osłonie na dyferencjał ?

Nie bardzo łapię co macie na myśli pisząc o "dobrym" łączniku pomiędzy kierownicą a pedałami, macie na myśli "obywatela kierowcę" ?

 

Moje pytanie o to czy OBK da radę w wyprawie raczej podyktowane niewiedzą i troską co bym nie musiał porzucać na bałkańskich "bezdrożach" zewnętrznych elementów wyposażenia podstawowego lub całego "Świnioka" :biglol: 

Bądź co bądź auto ma zaledwie 3 m-ce a ja niedoświadczony świeżutki właściciel subaru po mimo iż nie poznałem jeszcze na co go tak na prawdę stać już się emocjonalnie z nim związałem  ;).

 

Estetą nie jestem, jednak na czarnym widać wszystko więc zastanowię się czy warto inwestować w folię ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie warto w powłoki kwarcowe. ;)

 

Odnośnie psa, to nie wiem jakie jest zdanie Miłosza, ale ja osobiście nie zgotowałbym mu (w sensie psu, nie Miłoszowi) takiej "atrakcji".

 

Po pierwsze większość czasu spędzamy w autach, nie wiem co na to pies. Po drugie nie znam przepisów dotyczących wwożenia zwierząt to krajów, w które się wybieramy. Co prawda są to kraje dość "dzikie", ale co zrobisz z psem jeśli nie będzie go można wprowadzić do parku narodowego, albo jeśli np. pogryzie jakiegoś lokalesa lub upoluje mu kurę.

Poza tym postoje na obiady są "dość intensywne", tzn. trzeba się wyrobić z gotowaniem, zmywaniem i pakowaniem, i na "dopieszczenie" psa może braknąć czasu.

 

Musisz też wziąć pod uwagę, że na wyprawie mogą być osoby uczulone na zwierzęta (np. ja i moja córka).

Edytowane przez przemekka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wolno sie bac i jak trzeba ogniem jechac to nie panikowac tylko but na gaz.

Gdzie trzeba powoli i "technie" to tez z glowa. Wszysko Milosz mowi przez radio albo asekuruje bezposrednio przed przeszkoda.

 

Plyta alu lepsza bo jak pogniesz (a na pewno to zrobisz) to latwiej w wyprostowac.

 

Jak auto stoi na fabrycznych geolanderach to nie ma co kombinowac to dobra guma na takie przeznaczrnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osłona na dyfer zbędna ;)

 

Oklejenie może poprawić Ci nastrój i prędkość przejazdową przez chaszcze - nie będziesz spowalniał grupy tak jak na 1. Subariadzie się zdarzało Izotomom, którzy pojechali świeżo dotartym Forkiem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za dobre słowo i porady.

Zapewne nie raz powrócę z prośbą o wsparcie w przygotowaniach auta i ekwipunku.

 

Jesteśmy zdecydowani, więc nie pozostaje nic innego jak prosić o wpisanie na listę rezerwistów i czekać na "awans" do pierwszej 10  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok,

W takim razie, na dzień dzisiejszy, wygląda to tak:

 

1. Dyrekcja

2. Sebekian
3. ppmarian

4. drzemik

5. Apacz i białogłowy

6. przemekka
7. jastazen
8. Subary
9. Urabus Family Team
10. MUrsus i AsiA

LISTA REZERWOWA

1. MarkoV

........

 

*kolor niebieski oznacza zdecydowanych i potwierdzonych subariadowiczów  ;)

oczywiście ze wszystkimi konsekwencjami organizacyjnymi  ;) info na PW 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...