zygmunt3waza Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Witam. Mam pytanie co trzeba przerobić w wrx 2.5 2007 żeby że sprzęgła pchanego ciągane zrobić. Ze skrzyni która mam wystaje po stronie sprzęgła jakiś bolec, a z nabytej nie. Pozdrawiam i dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwiutki Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Jak kupiłeś skrzynie pod ciągnięte sprzęgło musisz zmienić wysprzęglik,koło zamachowe plus sprzęgło Link to comment Share on other sites More sharing options...
zygmunt3waza Posted June 24, 2015 Author Share Posted June 24, 2015 Kolo też? Czyli sprzęgło z kołem od 2.0 wrx skoro z tego pochodzą skrzynia i Dyfer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted June 24, 2015 Share Posted June 24, 2015 Pull - wszystkie wersje turbo JDM oraz EU, Push - wszystkie NA + WRX US. Różnica jest zdaje się jeszcze w obudowie. Przy normalnej ciąganej EU czy JDM skrzyni jest bolec przy łapie sprzęgła, przy pchanej jest łapa sprzęgła zakładana na jabłko z tego co pamietam. Podaj numery skrzyń, będzie łatwiej...i co opisz dokładniej masz na aucie i co kupiłeś i z której skrzyni na którą chcesz przejść. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zygmunt3waza Posted June 25, 2015 Author Share Posted June 25, 2015 Muszę przejść z Ty754vw7aa na ty754vz6aa. Wrx 2.5usa Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Zerknij na tabelki http://home.gci.net/~cowdookey/818/TransmissionIDChart_Public.pdf. One różnią się przełożeniami dupce skrzyni zamiast 1:1 jest 1:1.1 więc musisz przełożyć wałki z dupki skrzyni lub dyfer Jak wyjmiejsz skrzynię będziesz widział różnicę, na pewno róznią się obudowy, prawdopodbnie sprzęgło i łożysko oporowe + łapa. Przynajmniej tak było w pchanych N/A. W seriach TY754 w którymś roku zmieniły się uszczelniacze z 30 na 35 mm z kołnierzem, nie powiem czy są zmiany w przegubach bo ich nie widziałem ale weź to pod uwagę. Najtaniej będzie przełożyć środek skrzyni z jednej do drugiej obudowy jak już kupiłeś. Mam jakąś obudowę od TY754 wersję US - sprawdzę jej numer, może uda się przełożyć bez rozbierania starej USDM Impreza WRX MY06-07 TY754VW7AA 3.454 1.947 1.366 0.972 0.738 3.333 1.000 3.700 USDM Impreza WRX MY05 TY754VZ6AA 3.454 1.947 1.366 0.972 0.738 3.333 1.100 3.900 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zygmunt3waza Posted June 26, 2015 Author Share Posted June 26, 2015 A po rozebraniu skrzyni do jej złożenia są jakieś uszczelki potrzebne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 Można zmienić uszczelniacze półosi - 20 pln/szt (są Lewe i Prawe) oraz uszczelniacz wałka sprzęgłowego - 25 pln/szt. Uszczelek nie używam, składam skrzynie na silikon lub Loctite 518.....Szkoda kasy Link to comment Share on other sites More sharing options...
zygmunt3waza Posted June 26, 2015 Author Share Posted June 26, 2015 To mówisz że bebechy będą pasować z obudowy do obudowy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted June 27, 2015 Share Posted June 27, 2015 I tak ją musisz otworzyć aby podmienić wałki z dupki skrzyni bo nie zgrasz przełożeń Ja bym otworzył obie i zmienił łożyska w dyfrze przednim, wiskozie i dupce skrzyni + wyczyścił wszystko. Może też starą da się uratować. Na 90% powinno pasować chociaż subaru nie ułatwia z ich ilością skrzyń biegów. I tak jest taniej niż zmiana łożyska oporowego chyba sprzęgła i wysprzęglika. Auto na tydzień odstrzelisz ale będziesz miał skrzynie po rewizji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zygmunt3waza Posted June 28, 2015 Author Share Posted June 28, 2015 A co z tym kołem zamachowym? Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted June 28, 2015 Share Posted June 28, 2015 (edited) Znalazłem obudowę przednią od TY754VW7AA i uszczelniacze są nowego typu - 35 mm i jabłko na łapę sprzęgła takie ja w N/A. Zobacz jakie są w uszczelniacze w starej - jak 30 mm to jest jeszcze różnica w pólosiach albo dyfrze, w starym typie są pierścienie osadcze w nowszej pierścień rozprężny. Edited June 28, 2015 by 4mamut Link to comment Share on other sites More sharing options...
zygmunt3waza Posted July 1, 2015 Author Share Posted July 1, 2015 To jak z tym kołem panowie i panie:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now