Guliwer Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Dokładnie, ale ja chciałbym FXT z ES, tak jak w US lub w EU dla Forestera N/A. Ale nie mogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 W USA FXT też może mieć ES, opcja dla wersji Touring. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Prawda, ale u nas nie Nie to, że mi brakuje, ale dla niższego ubezpieczenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Jeśli zakładasz, że cena z ES była by taka sama jak bez, to tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Nie zakładam Oprócz korzyści na ubezpieczeniu, byłyby inne z posiadania ES, jak aktywny tempomat. Reszta w sumie mi na kij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Dnia 5.04.2017 o 14:06, Guliwer napisał: Prawda jest taka, że taki model jest dostępny, ale nie dla nas w Polsce. To jest klasyczna "półprawda". Prawda jest bowiem taka, że Forester XT z ES nie jest dostępny w wersji Europejskiej. Jest sporo modeli / wersji niedostępnych w Europejskie. Są też modele / wersje dostępne w Europie, lecz nie oferowane na niektórych innych rynkach ( np. Levorg niedostępny w USA ). Naturalnie chciałbym, aby niektóre szczególnie dla atrakcyjne dla niektórych klientów wersje były oferowane także u nas ... Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Kwestia semantyki Taki handicap, co zrozumiałe nie dotyczący FXT, który prze do przodu i wszystko zostawia z tyłu. I za to się płaci, zarówno w cenie, jak i ubezpieczeniu. I na taki czekam p.s. ktoś zakłada, że FXT będzie bardziej wypadkowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Dnia 11.04.2017 o 08:20, Dyrekcja napisał: To jest klasyczna "półprawda". Prawda jest bowiem taka, że Forester XT z ES nie jest dostępny w wersji Europejskiej. Jest sporo modeli / wersji niedostępnych w Europejskie. Są też modele / wersje dostępne w Europie, lecz nie oferowane na niektórych innych rynkach ( np. Levorg niedostępny w USA ). Panie Dyrektorze - a tak z ciekawości - z czego wynika takie odgórne "rozdzielnictwo"? Jest to kwestia "widzimisie" jakiegoś skośnookiego manażera średniego szczebla, czy raczej szersza polityka? W sumie jeśli to drugie, to trochę dziwne - bo co komu szkodzi taki dobry dodatek dla tego modelu? Rozumiem, że dla USA idzie automat do zaturbionej Imprezy, bo to naród leniwy, ale żeby systemy bezpieczeństwa były limitowane? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 15 godzin temu, pumex1 napisał: z czego wynika takie odgórne "rozdzielnictwo"? Dla każdego regionu system musi być opracowywany oddzielnie ( dlatego najpierw w Japonii, później w USA, jeszcze później w Europie ). Nie chodzi naturalnie o sam system, lecz soft decydujący o sposobie jego działania ( = skuteczności ). Uwzględnić trzeba wiele elementów, takich jak choćby szybkości, z którymi samochody się poruszają ( dużo wyższe w Europie ), możliwość poruszania się w ruchu prawo i lewostronnym ( tylko w Europie występuj taki temat ) itd. Niestety to samo dotyczy także różnych wersji silnikowych ( bo inne hamowanie silnikiem, inne przyspieszanie przy automatycznym tempomacie itd. itd). Innymi słowy jest to kwestia związana z dostępnym potencjałem inżynieryjnym ( koszty też, lecz u nas ten pierwszy problem jest bardziej palący). W efekcie, gdy w/w potencjał jest na wyczerpaniu zachodzi czasem konieczność podejmowania decyzji : rozwiniemy dla tej, czy tej wersji. A że N/A jest w Europie zdecydowanie bardziej popularny od XT .... Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 44 minuty temu, Dyrekcja napisał: Nie chodzi naturalnie o sam system, lecz soft decydujący o sposobie jego działania ( = skuteczności ). czyli działanie ES będzie inne w USA,a inne w Europie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 10 minut temu, pumex1 napisał: czyli działanie ES będzie inne w USA,a inne w Europie? Finalnie chodzi o to, aby działanie było tak samo skuteczne w różnych warunkach drogowych . Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Czyli ES w Outbacku reaguje inaczej, niż w Foresterze? Innym słowy, do każdego modelu jest dedykowany inny soft, whatever? Wychodząc z warunków drogowych, jakie mamy w Polsce, samochody autonomiczne, na szczęście, nigdy u nas nie wejdą. Nie ma takiego równania, które opisze ruch w naszym kraju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klonek78 Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 eyesight tylko w forku 2.0 benz.? serio? to nie błąd w druku??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malysmok Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 3 godziny temu, klonek78 napisał: eyesight tylko w forku 2.0 benz.? serio? to nie błąd w druku??? Niestety nie. Była już o tym dyskusja na forum. Taka polityka, żeby uatrakcyjnić forka 2.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klonek78 Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 (edytowane) 10 godzin temu, malysmok napisał: Niestety nie. Była już o tym dyskusja na forum. Taka polityka, żeby uatrakcyjnić forka 2.0. można też dołożyć do tego żeby uatrakcyjnić sprzedaż..... a poważnie to już pogodziłem się z brakiem 3,6R w outbacku (choć miałem nadzieję na 2.0DiT) a 2.0D/2.5b nie kupię więc czekałem na FXT z eyesight i się nie doczekałem i pewnie skończę z jakimś Kodiaqiem czy RAV4 Edytowane 4 Września 2017 przez klonek78 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 11 godzin temu, malysmok napisał: Niestety nie. Była już o tym dyskusja na forum. Taka polityka, żeby uatrakcyjnić forka 2.0. Jeszcze będziemy tęsknić za klasycznymi samochodami zwłaszcza w dobie Mad Max-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 21 godzin temu, klonek78 napisał: eyesight tylko w forku 2.0 benz.? serio? to nie błąd w druku??? Tak, system Eyesight jest na wyposażeniu standardowym tylko w Foresterze napędzanym dwulitrowym silnikiem wolnossącym i automatyczna skrzynią biegów CVT. 17 godzin temu, malysmok napisał: Taka polityka, żeby uatrakcyjnić forka 2.0. To nie jest kwestia samego uatrakcyjnienia oferty. Jest to spowodowane popularnością tej jednostki na rynku europejskim. Dla przykładu nasz kraj jest jednym z nielicznych rynków EU na którym tak dużą popularnością cieszy się 2.0 XT. Ciężko wymagać aby tylko dla Polski producent wypuścił 2.0 XT z ES. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Godzinę temu, raju napisał: Ciężko wymagać aby tylko dla Polski producent wypuścił 2.0 XT z ES. A to jest aż taki problem, żeby ES dodać do wszystkich wersji? Jeżeli już było na ten temat to sorry, ale nie kojarzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Inny silnik to zupełnie inna konfiguracja i certyfikacja. Inna moc, inne hamulce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 (edytowane) Czyli sobie policzyli koszty i się nie opłaca, szkoda... Edytowane 4 Września 2017 przez GREGG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 6 godzin temu, raju napisał: Dla przykładu nasz kraj jest jednym z nielicznych rynków EU na którym tak dużą popularnością cieszy się 2.0 XT. Ciężko wymagać aby tylko dla Polski producent wypuścił 2.0 XT z ES. Czy są jakieś statystyki? Jak to wygląda w porównaniu np do Niemiec, Francji czy Szwajcarii ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klonek78 Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 7 godzin temu, GREGG napisał: A to jest aż taki problem, żeby ES dodać do wszystkich wersji? Jeżeli już było na ten temat to sorry, ale nie kojarzę w US są takie dostępne bez problemu czyli to tylko kwestia ewentualnej homologacji w EU 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 5 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2017 (edytowane) 12 godzin temu, kokos napisał: Czy są jakieś statystyki? Jak to wygląda w porównaniu np do Niemiec, Francji czy Szwajcarii ? Myślę, że Dyrekcja posiada takie informacje bądź ma do nich dojście. Podejrzewam, że z uwagi na Rajd Dolnośląski możemy chwilę poczekać na odpowiedź 10 godzin temu, klonek78 napisał: w US są takie dostępne bez problemu czyli to tylko kwestia ewentualnej homologacji w EU Rynek amerykański jest zupełnie innym rynkiem. To nie jest kwestia homologacji tylko potrzeb rynku. Skoro wiodącym produktem sprzedażowym jest 2.0i dla EU nie dziwi decyzja o zastosowaniu systemu ES właśnie w tej opcji silnikowej. Proszę pamiętać, że ES nie jest tanim rozwiązaniem stąd z ekonomicznego punktu widzenia musi to być opłacalne. Pozdrawiam Edytowane 5 Września 2017 przez raju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klonek78 Opublikowano 5 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2017 2 godziny temu, raju napisał: Proszę pamiętać, że ES nie jest tanim rozwiązaniem stąd z ekonomicznego punktu widzenia musi to być opłacalne. przecież wcale nie twierdzę że chcę to za darmo. powiem więcej - gdyby się dało to zapłaciłbym nawet nieprzyzwoitą cenę żeby wsadzić to do swojego 3,6R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malysmok Opublikowano 5 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2017 Godzinę temu, klonek78 napisał: przecież wcale nie twierdzę że chcę to za darmo. powiem więcej - gdyby się dało to zapłaciłbym nawet nieprzyzwoitą cenę żeby wsadzić to do swojego 3,6R I ja! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się